[92-96]Colt CA0 - [CAxA] Głowica z 1.8 GTI w 1.6 czy spasuje??
czarnuch23 - 17-05-2010, 08:17
Jedyna droga :
dol silnika 1.6 + glowa 1.8 i cale sterowanie.
seryjne ecu 1.8 kozystajac z czujnikow poradzi sobie ze stukami .
Pozostaje tylko jeden problem problem paliwa paliwo tylko 98 lub wyzej i tylko na dobrych stacjach. Z relacji ufoqa: zatankowanie 95 silnik odpala i odrazu gasnie, na slabym 98 strzela i pracuje bardzo nierowno (orlen) tankowanie tylko i wylacznie wysokootanowe paliwo ale chodzi to zajefajnie . Sporo fajniej niz gti.
Blok 1.8 jest wyzszy od 1.6 a wiec skok tloka nic nei zmienia, ani w jednym ani w drugim silniku tloki nie wychodza mocno ponad blok a tloki sa identyczne a wiec glowica podejdzie.
Jesli ktos chce robic na sterowaniu od 1.6 bez swinki sie nie obedzie i niewiadomo co bedzie przy zakladaniu aparatu. TEORIA jest taka ze podjedzie praktyki nikt nie testowal- a jak to mowia na oko to chlop w szpitalu umarl
Bartek - 17-05-2010, 11:13
czarnuch23 napisał/a: | Blok 1.8 jest wyzszy od 1.6 a wiec skok tloka nic nei zmienia, ani w jednym ani w drugim silniku tloki nie wychodza mocno ponad blok a tloki sa identyczne a wiec glowica podejdzie. |
Aleś palnął człowieku - różnica pojemności między 1.6 a 1.8 wynika tylko z różnicy skoku tłoka. Z resztą się zgadzam - tłoki 1.8 wychodzą ponad blok na ok. 0.2 mm - nie testowałem 1.6 więc co do stopnia sprężania się nie wypowiadam.
czarnuch23 - 17-05-2010, 12:26
Niestety bartku niezgodze sie z toba
mierzylem wiec wiem przy skladaniu swojego 1.8 na serii wydechu z 1,6 zabraklo a wiec zmusilo mnie to do przespawania dolnej czesci
4g92 243,5
4g93 263,5
4g94 286,7
Do sprawdzenia w manualu silnikow 4g9 strona : 11A-1-4
Bartek - 17-05-2010, 12:47
Wysokość bloku jest inna bo..........skok tłoka jest inny
[ Dodano: 17-05-2010, 12:51 ]
HEHE gorączka od nocu piątek/sobota, dziś mam już tylko 37,5 i czuję się rewelacyjnie, ale widzę, że chyba nie bardzo - zwracam honor, przepraszam nie zrozumiałem tego co napisałeś bloki mają różną wysokość, więc wystarczy porównać skoki tłoków, żeby mieć pewność, że będzie OK
[ Dodano: 17-05-2010, 13:05 ]
Skok tłoka w 4g92 wynisi 77,5, a w 4g93 89 mm - różnica zatem jest 11,5 mm a różnica wysokości bloków aż 20 mm. - pozostaje jeszcze kwestia długości korbowodów - niestety nie podawana przez manuale
czarnuch23 - 17-05-2010, 17:27
gdzies czytalem ze korby w 1.8 i 1.6 sa takie same a rozni sietylko wykorbienie na wale ale reki sobie uciac nei dam dopuki nie porownam 2 takowych a moze bede niedlugo mial taka mozliwosc
macieekg - 26-05-2010, 00:25
Widział ktoś w ogóle wykres takiego 1,6 z głowicą 1,8?
czarnuch23 - 26-05-2010, 07:45
wykresu nie widzialem i ciezko bedzie go zdobyc bo maciek ma to w 4x4 ale dupochamownia mowi mi ze jest to na tyle spora roznica ze jest odczowalna jesli by znalazla sie w wawce jakas fajna hamownia 4x4 to namowie macka aczkolwiek z tym ciezko.
Hubeeert - 26-05-2010, 14:32
czarnuch23 napisał/a: | jesli by znalazla sie w wawce jakas fajna hamownia | Masters
Bartek - 26-05-2010, 16:29
Hubeeert napisał/a: | Masters |
ecu-performance.pl - http://www.dynoday.pl/ 19.06.2010 - fajne ceny za shamowanie
VTG
wszystkie na 4 łapki
czarnuch23 - 26-05-2010, 20:31
zapisalem sie sam zobacze co wypluje moje 1.8 przed zabiegami uturbiania. (bede mial odniesienie) a czy namowie macka na testy to wyjdzie w praniu. W konczu 130 zeta droga nie biega ciekawe jak to wyglada przy rejestracji wkoncy to EXOTIC car day a colt egzotyczny nie jest:)
Bartek - 27-05-2010, 08:23
czarnuch23 napisał/a: | W konczu 130 zeta droga nie biega ciekawe |
130 to dużo za pomiar 4x4 ????- zadzwoń do Mastersa, czy VTG - tam bez 250 się nie pokazuj
harpagan - 27-05-2010, 10:44
Bartek napisał/a: | 19.06.2010 - fajne ceny za shamowanie |
No to mamy deadline odpalenia franka.
Bartek wybierasz się ?
|
|
|