To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [CAxA] Głowica z 1.8 GTI w 1.6 czy spasuje??

czarnuch23 - 17-05-2010, 08:17

Jedyna droga :
dol silnika 1.6 + glowa 1.8 i cale sterowanie.
seryjne ecu 1.8 kozystajac z czujnikow poradzi sobie ze stukami .
Pozostaje tylko jeden problem :) problem paliwa paliwo tylko 98 lub wyzej i tylko na dobrych stacjach. Z relacji ufoqa: zatankowanie 95 silnik odpala i odrazu gasnie, na slabym 98 strzela i pracuje bardzo nierowno (orlen) tankowanie tylko i wylacznie wysokootanowe paliwo ale chodzi to zajefajnie . Sporo fajniej niz gti.

Blok 1.8 jest wyzszy od 1.6 a wiec skok tloka nic nei zmienia, ani w jednym ani w drugim silniku tloki nie wychodza mocno ponad blok a tloki sa identyczne a wiec glowica podejdzie.

Jesli ktos chce robic na sterowaniu od 1.6 bez swinki sie nie obedzie i niewiadomo co bedzie przy zakladaniu aparatu. TEORIA jest taka ze podjedzie praktyki nikt nie testowal- a jak to mowia na oko to chlop w szpitalu umarl :)

Bartek - 17-05-2010, 11:13

czarnuch23 napisał/a:
Blok 1.8 jest wyzszy od 1.6 a wiec skok tloka nic nei zmienia, ani w jednym ani w drugim silniku tloki nie wychodza mocno ponad blok a tloki sa identyczne a wiec glowica podejdzie.


Aleś palnął człowieku :D - różnica pojemności między 1.6 a 1.8 wynika tylko z różnicy skoku tłoka. Z resztą się zgadzam - tłoki 1.8 wychodzą ponad blok na ok. 0.2 mm - nie testowałem 1.6 więc co do stopnia sprężania się nie wypowiadam.

czarnuch23 - 17-05-2010, 12:26

Niestety bartku niezgodze sie z toba :D
mierzylem wiec wiem :D przy skladaniu swojego 1.8 na serii wydechu z 1,6 zabraklo :D a wiec zmusilo mnie to do przespawania dolnej czesci :)
4g92 243,5
4g93 263,5
4g94 286,7
Do sprawdzenia w manualu silnikow 4g9 strona : 11A-1-4 :)

Bartek - 17-05-2010, 12:47

Wysokość bloku jest inna bo..........skok tłoka jest inny ;)

[ Dodano: 17-05-2010, 12:51 ]
HEHE gorączka od nocu piątek/sobota, dziś mam już tylko 37,5 i czuję się rewelacyjnie, ale widzę, że chyba nie bardzo ;) - zwracam honor, przepraszam nie zrozumiałem tego co napisałeś bloki mają różną wysokość, więc wystarczy porównać skoki tłoków, żeby mieć pewność, że będzie OK

[ Dodano: 17-05-2010, 13:05 ]
Skok tłoka w 4g92 wynisi 77,5, a w 4g93 89 mm - różnica zatem jest 11,5 mm a różnica wysokości bloków aż 20 mm. - pozostaje jeszcze kwestia długości korbowodów - niestety nie podawana przez manuale :(

czarnuch23 - 17-05-2010, 17:27

gdzies czytalem ze korby w 1.8 i 1.6 sa takie same a rozni sietylko wykorbienie na wale ale reki sobie uciac nei dam dopuki nie porownam 2 takowych a moze bede niedlugo mial taka mozliwosc :D
macieekg - 26-05-2010, 00:25

Widział ktoś w ogóle wykres takiego 1,6 z głowicą 1,8?
czarnuch23 - 26-05-2010, 07:45

wykresu nie widzialem i ciezko bedzie go zdobyc bo maciek ma to w 4x4 ale dupochamownia mowi mi ze jest to na tyle spora roznica ze jest odczowalna :) jesli by znalazla sie w wawce jakas fajna hamownia 4x4 to namowie macka :) aczkolwiek z tym ciezko.
Hubeeert - 26-05-2010, 14:32

czarnuch23 napisał/a:
jesli by znalazla sie w wawce jakas fajna hamownia
Masters
Bartek - 26-05-2010, 16:29

Hubeeert napisał/a:
Masters

ecu-performance.pl - http://www.dynoday.pl/ 19.06.2010 - fajne ceny za shamowanie
VTG

wszystkie na 4 łapki

czarnuch23 - 26-05-2010, 20:31

zapisalem sie sam :) zobacze co wypluje moje 1.8 przed zabiegami uturbiania. (bede mial odniesienie) a czy namowie macka na testy to wyjdzie w praniu. W konczu 130 zeta droga nie biega ciekawe jak to wyglada przy rejestracji wkoncy to EXOTIC car day :P a colt egzotyczny nie jest:)
Bartek - 27-05-2010, 08:23

czarnuch23 napisał/a:
W konczu 130 zeta droga nie biega ciekawe


130 to dużo za pomiar 4x4 ????- zadzwoń do Mastersa, czy VTG - tam bez 250 się nie pokazuj ;)

harpagan - 27-05-2010, 10:44

Bartek napisał/a:
19.06.2010 - fajne ceny za shamowanie

No to mamy deadline odpalenia franka.
Bartek wybierasz się :) ?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group