To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

3000GT/GTO Techniczne - Skrzynia automatyczna w 3000 320KM

Hubeeert - 21-05-2010, 07:03

mario mario napisał/a:
Więc były silniki o mocy 286KM czy nie ? czy tylko 225 i 320 ?
http://forum.mitsumaniaki...p?p=47773#47773
n3000 - 21-05-2010, 07:47

Tak jak ci pisałem wcześniej nie było silników 286hp a informacje z portali tego typu które przytaczasz są bardzo często wyssane z palca i nie mają wiele wspólnego z rzeczywistością szczególnie w przypadku rzadkich aut których nie spotyka się często na drogach. Na takich stronach można natomiast spokojnie sprawdzić dane do np. Golfa 2 i wtedy myślę że będą wiarygodne :)
Hubeeert - 21-05-2010, 08:32

n3000 napisał/a:
Tak jak ci pisałem wcześniej nie było silników 287hp a informacje z portali tego typu które przytaczasz są bardzo często wyssane z palca

Jeżeli chodzi o 3000GT to Witek wie najwięcej. To Tobie proponuję sprawdzić te swoje wyssane z palca teorie ;-)

n3000 - 21-05-2010, 08:39

Po pierwsze hubert to nie pisałem do ciebie tylko do mariomario który podał dane z portalu internetowego o samochodach w których podawane informacje bardzo często są błędne a to co napisał witek zgadza się z tym co napisałem wcześniej nie było w rzeczywistości takiej wersji silnika, następnym razem czytaj ze zrozumieniem.

Edit by cns80: Wycieczki osobiste proszę sobie darować !

Hubeeert - 21-05-2010, 10:35

n3000 pisanie, że nigdy takich silników nie było, lub, że są to wymysły z Allegro mija się z celem. Wersja EU była HOMOLOGOWANA na 286KM i taka moc występuje w dokumentach - ile ma faktycznie to zupełnie inna sprawa.
n3000 - 21-05-2010, 12:55

To ile napisali na papierku by uniknąć wyższego podatku jest mało ważne kolegę interesuje stan faktyczny, pytanie w temacie było proste czy w 3kgt vr4 występował silnik 286 konny z automatem otóż powtórzę raz jeszcze NIE WYSTĘPOWAŁ każde z tych aut miało identyczną moc jak wersją usa i nie było automatu, a w poście witka który podałeś w linku są dwie błędne informacje odnośnie różnic wersji euro-usa a mianowicie wersja usa nie miała ogranicznika prędkości a silnik kręcił się do identycznych obrotów jak wersja euro czyli 7250rpm i nie trzeba tu być znawcą tematu potwierdzi to każdy kto ma 3kgt vr4 w wersji USA.
white90 - 21-05-2010, 15:08

mario mario napisał/a:
Więc były silniki o mocy 286KM czy nie ? czy tylko 225 i 320 ?


Wedlug wikipedii byly silniki 320, 225 i 280 ale to 280 to tylko japonia i mialy wiecej nm wiec zdaje mi sie ze byly tylko 320 i 225 bo na japonie mogli zrobic myk z tym podatkiem nic wiecej a silniki te same

mario mario - 21-05-2010, 17:37

No dobra to że 320 konnych silników z automatami nie było to jasne. Twierdzicie, ze te silniki 286KM to to samo co 320 KM tylko na Japonię i Europę. Wyszukałem ogłoszenia w internecie nie tylko na allegro, zadzwoniłem do tych sprzedających co oferują auto 3000 GT z silnikami 3.0 286KM (czyli naprawdę 320KM) z automatami. Rozmawiałem z trzema takimi gośćmi, twierdzą ze w dowodach i kartach pojazdów mają wbite 210KW i są to silniki z automatami, żadnych modyfikacji, wszystko w oryginale. Rozmówcy zapierali się, ze były silniki 286 KM tylko ze słabszymi turbinami, i te silniki występowały razem z automatami. Wierzę, ze posiadacie dużą wiedzę na temat tych aut bo ich używacie. Nikt silników by nie rasował wstawiając turbiny, osprzęt i programując komputery, a tym bardziej nie wstawiałby sam skrzyni automatycznej do wzmocnionego silnika, do którego jak twierdzicie nie montowane były skrzynie automatyczne. Co wy na to?
n3000 - 21-05-2010, 17:58

Kilka razy widziałem w dowodzie wolnossącego SL wbite 210kw a w rzeczywistości ten silnik ma 168kw-225km albo nie ma wogóle podanej mocy to tez się często zdarza w przypadku rzadkich aut często są błędy co do mocy i masy w dowodach, co do turbin to były 2 rodzaje mniejsze na usa i większe na euro ale to nie miało żadnego wpływu na moc oba dmuchały ok 11-12 psi i oba miały 320hp i nigdy żaden silnik w 3000gt turbo nie był spięty z automatem jeśli wciąż mi nie wierzysz ściągnij sobie serwisówkę z działu download i zobacz jakie były skrzynie dostępne do silnika twin turbo w 3kgt myślę że to zamknie temat, a swoją drogą na allegro sporo wolnossących SL z mocą 280hp mówi to samo za siebie.
slawekpurc - 21-05-2010, 18:08

kurde jakie silnik 287 hp co to wogole za numer? jesli juz to 286hp.

wiele ogloszen z allegro czy otomoto ma napisane 286/300/320 a na gole oko widac ze to wolnossaca jednostka. NIGDY nie bylo automatu w wersj TURBO a to jakis sprzedajacy mario mario wcisnal ci taki kit to juz co innego.
auta na usa nie mial roznic w maksymalnej predkosci obrotowej , jak napisal n3000 7250RPM bylo w obydwu wersjach
wersja na europe miala turbiny td04 13g , wersja usa td04 9b , czasem wystepowaly w stealth rt/tt turbo td04 11b , ale to nie istotne , auta mialy te samo moce.

mario mario - 21-05-2010, 19:27

Panowie to oczywiste, że wierzę bardziej w wasze doświadczenie, niż w opowieści pa
nów, którzy na siłę chcą opchnąć auto. Ja bardzo uparłem się na 320 KM z automatem, i nie jest powiedziane, że takiej skrzyni nie znajdę. Jak pewnie wiecie dany rodzaj skrzyni występuje w kilku autach i przy kilku silnikach, kwestią ważącą jest moment obrotowy, konwerter ma mieć moc aby taki moment przenieść. Są automaty które dają radę z większymi momentami obrotowymi niż 500, ale to już inna historia. Automat prawdopodobnie pójdzie z VR4 legnum 280 KM, tylko będę musiał go podrasować. Tam jest wszystko git tylko sterownik może nie wytrzymać ciśnienia no i pompa musi to ciśnienie wytworzyć, ale zobaczymy. Koledzy jak na razie żaden z was nie potwierdził mi, że silnik 3.0 w 3000 GT to ten sam co 3.0 w galancie GTZ, to jest pierwszy szczebel do pokonania, bo jak to inne silniki i inne mocowania to do galanta go nie wsadzę.

n3000 - 21-05-2010, 19:41

Czy to jest ten galant o którego ci chodzi? http://www.otomoto.pl/ind...ow&id=C11808298 jak wpisuje gtz to żadnych fotek nie ma, bo jeśli to ten to silnik jest obrócony jest odwrotnie niż w 3kgt :)
Hubeeert - 21-05-2010, 19:44

slawekpurc napisał/a:
czasem wystepowaly w stealth rt/tt turbo td04 11b

Jesteś pewny? O ile wiem ta konkretna turbina była tylko w Mirage Turbo/Plymouth Colt Turbo/Dodge Colt GT i jakimś wynalazku (bus) tylko na Japonię.

slawekpurc - 21-05-2010, 20:03

chodzilo mi o td04 11g , ale to nie ma zadnego znaczenia!, czy naprawde hubert uwazasz ze jest to informacja decydujaca w tym poscie???
Hubeeert - 21-05-2010, 20:54

slawekpurc napisał/a:
czy naprawde hubert uwazasz ze jest to informacja decydujaca w tym poscie???
Nie, ale na 100% wnosi więcej niż Twoje błędne informacje i post powyżej.
Proponuję poczytać -> http://forum.mitsumaniaki...ghlight=#480299 to sporo wyjaśnia.

I polecam czytanie Forum, skupienie się na jednym dziale nikomu nic dobrego nie przynosi a MMC ma ten przyjemny zwyczaj przy projektowaniu samochodów, że unifikuje sporo podzespołów, więc łatwo jest zrobić upgrade na oryginalnych częsciach. Pod warunkiem, że nie słucha się "znafcoof" z neta tylko osoby, które faktycznie cos robiły.

mario mario polecam kontakt z userem Bartek i zadanie mu tych pytań, które Cię nurtują. Pamiętaj też, że 6G72 to ciężki żeliwny KLOC.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group