To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - Jaki to sillnik?

stanik - 02-10-2006, 14:30

ktoś gdzieś kiedyś wpisał, a następni powielają błąd. Ja mam to samo z dopuszczalną masą całkowitą i miałem przez to spore problemy przy wymianie dowodu rejestracyjnego na nowy (brak miejsc na stempelek diagnosty) bo ktoś się nagle dopatrzył tej różnicy...
Pozdrawiam

Anonymous - 02-10-2006, 14:30

"Na tabliczce kodowanych informacji o samochodzie jest coś takiego jak MODEL COD , zaczyna się od DA2A i jeśli póżniej pojawia się literka G to powinien być MSX i wtedy sie zgadza moc z dowodem, ale nie z fotką silnika"


Gdzie znajdę w aucie taką informację?

Bartek - 02-10-2006, 14:31

Albo chłopcy "dowolny spalony kupię" kupili MSXa...... a komuś innemu zginął zwykły 1.8....
Anonymous - 02-10-2006, 14:55

obok nr. nadwozia jest takliczka i na niej właśnie jest MODEL DA2AXXXX :wink: i zobacz czy nie ma literki G
Matejko - 02-10-2006, 17:16

jest to na pewno SOHC 85kW

daj vin sprawdzimy co tam ciekawego wyskoczy :mrgreen:

Anonymous - 03-10-2006, 09:32

Oto mój VIN: XMCLNDA2AWF006497
Matejko - 03-10-2006, 10:20

jest to na pewno 115 koni :mrgreen:
Anonymous - 03-10-2006, 12:24

Więc mam w dowodzie błąd odnośnie mocy silnika, czy da się to jakoś wyjaśnić i poprawić? Czy można to najzwyczajniej olać?
stanik - 03-10-2006, 12:29

z tego co pamietam, potrzeba wyciagu z homologacji od importera i z nim udajesz sie do wydzialu komunikacji (byc moze Pani zarzada jeszcze kwitku ze okregowej stacji badania pojazdow) Niestety ja jak kupowalem samochod w salonie to takiego kwitku nie dostalem (lub też przez 9 lat zagineło mu się u mnie w domu), a nie mialem czasu go zalatwiac więc można powiedzieć, że olałem sprawe na razie.
Pozdrawiam

EDIT

W sumie problem pojawi sie tylko wtedy gdy ktos wystawi Ci papier na samochod na podstawie innej niz dowod rejestracyjny i Pani w okienku dopatrzy sie tej rozbierznosci (tak jak bylo u mnie). Jesli zas kwitki beda Ci wystawiali na podstawie dodowdu, to błąd będzie powielany i będzie bez problemów. A kwitek ze stacji diagnostycznej potrzebujesz raz na kilka lat jak wymieniasz dowód rejestracyjny.

Anonymous - 03-10-2006, 13:12

Właśnie mam zamiar go przerejestrować bo dopiero co kupiłem i nie wiem czy nie będzie problemu.
Anonymous - 03-10-2006, 17:34

Byłem dzisiaj w warsztacie i tam stała carisma z silnikiem 1.6 i on wyglądał identycznie jak ten z fotki , dobrze mu się przyjżałem bo napoczątku myślałem że jest to 1.8 taki jak mój i dziwiły mnie drobne rużnice.
silnik 1.8 wygląda tak....



oczywiście nie chodzi tu o kolorki.

stanik - 03-10-2006, 18:10

Mario, czy na pewno jest to 1.8 115KM, dobrze Cie zrozumiałem? Bo wydaje mi się, że to co pokazałesś na fotce to jeśli już czymś jest to 1.6. Różnice widać choćby w sposobie rozwiązania zasilania świec. W 1.8 115KM (w moim i tym tutaj, co autor wątku przedstawił jako swój silnik) świece są zasilane z cewek, które są bezpośrednio na górnej pokrywie. Natomiast na Twoim zdjęciu na świece założone sa tylko fajki/kable a kable WN idą na bok silnika. Osobiście stawiam, że to 1.6 a nie 1.8 chyba że źle Cie rozumiem?

Pozdrawiam

Matejko - 03-10-2006, 19:10

sposob rozwiazania cewek jest rozny w kazdej wersji silnikowej :!: w 1.6 i 1.8 sa fajkocewki jak i zwykle fajki, silniki sie niczym nie roznia z zewnatrz i tyle
Anonymous - 03-10-2006, 20:43

Nie kumam, ten czerwony na 100% jest 1.8 a widziałem dzisiaj silnik identyczny jak na zdięciu mario i był to silnik 1.6 :?:
Czy mam rozumieć że w wersji mario były silniki 1.6 i 1.8 i mojej wersji również :?:

Matejko - 03-10-2006, 21:01

jedno moje 1.6

drugie tez 1.6


i tak samo jest przy 1.8 SOHC, a silniki wizualnie i ogolnie z zewnatrz sie nie roznia niczym



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group