To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II GEN Techniczne - [II 3.0 V6] Przegląd - błagam o pomoc

KkAaZz - 28-05-2010, 10:10

ok, ale muszę jeździć, bo trza pracować. Nie kupię dziś reflektorów, a poza tym to mnie zrobiono w capa,bo mówiono przy sprzedaży, że wszystko jest ok
kaz

mitsu00 - 28-05-2010, 10:16

KkAaZz napisał/a:
ok, ale muszę jeździć, bo trza pracować. Nie kupię dziś reflektorów, a poza tym to mnie zrobiono w ch..., bo mówiono przy sprzedaży, że wszystko jest ok
kaz

Tutaj masz aukcję gdzie gościu sprzedaje L+R zamienniki po 549 szt. Zapytaj tylko czy maja homologację E-.
http://allegro.pl/item102...nowka_praw.html

regon - 28-05-2010, 16:31

słyszłem, że mozna jakoś wypolerować reflektory aby były asymetryczne - ale można łatwo zepsuć. Kierunki powinny być pomarańczowe a nie czewone jak w usa. no i zamontuj przeciwmgielne. Znajdź warszat, który obsługuje samochodu z usa - może pomogą.
pablo_escobar - 29-05-2010, 12:49

V6 3.0 SST wymiata i żadne biadolenie tego nie zmieni..

Jedyny problem, to brak stacji z obsługą amerykanskiego softu auta..
wyłączenie trybu skandynawskiego świecenia świateł opisane jest w instrukcji obsługi chyba jakimś skrótem klawiszowym..
Światła wystarczy w stacji wyregulować ręcznie, bo nie ma automatycznej regulacji. Jak bedziesz jezdził z papierem, ze stacja obsługi je wyregulowała, to nikt Ci dowodu rejestracyjnego nie zabierze..no chyba że podpadniesz inaczej..
Na zdrowy rozum, jeśli samochód ma podbite badanie sprawności techniczej w dowodzie, to ktoś ręczy, że nadaje się do ruchu po polskich ulicach.

mitsu00 - 29-05-2010, 13:18

pablo_escobar napisał/a:
V6 3.0 SST wymiata i żadne biadolenie tego nie zmieni..

Jedyny problem, to brak stacji z obsługą amerykanskiego softu auta..
wyłączenie trybu skandynawskiego świecenia świateł opisane jest w instrukcji obsługi chyba jakimś skrótem klawiszowym..
Światła wystarczy w stacji wyregulować ręcznie, bo nie ma automatycznej regulacji. Jak bedziesz jezdził z papierem, ze stacja obsługi je wyregulowała, to nikt Ci dowodu rejestracyjnego nie zabierze..no chyba że podpadniesz inaczej..
Na zdrowy rozum, jeśli samochód ma podbite badanie sprawności techniczej w dowodzie, to ktoś ręczy, że nadaje się do ruchu po polskich ulicach.

Przeglądy robia ludzie, ale jeśli człowiek przeoczy ze swiatła nie posiadają homologacji dopuszczającej na ich użytkowanie na terenie UE, to pierwszy lepszy policjant ktory to zauważy, natychmiast odbierze dowód rejestracyjny i zleci ponowne badanie..... Tu nie ma co gdybać bo takie jest prawo i tyle. Każdy natomiast jeśli chce może je obejść, ale robi to na własną odpowiedzialność.

Anonymous - 29-05-2010, 17:06

Cytat:
jazda na takich światlach daje taki sam efekt na innych użytkowników drogi jak spotkanie tzw. pseudoxenonowca. razi i oślepia jak cholera.

takiej bzdury dawno nie słyszałem. amerykański outlander ma światła obrysowe, nie są czerwone tylko żółte i nie są to świecące kierunkowskazy jak w typowym amerykańskim aucie tylko osobne światła w zespolonym reflektorze. policja i diagności czepiają się jeżeli auto nie ma osobnych świateł pozycyjnych (białych) a takowe są. światła obrysowe nie są zakazane (patrz wszystkie volvo na przykład) ale czasami działają na nerwy mało wyedukowanym policjantom. przerabiałem ten temat podczas przeglądu - żaden diagnosta nie miał z tym problemu ale dla spokoju można po prostu wyjąć żarówki. światło przeciwmgielne - musi byc co najmniej jedno po stronie kierowcy z osobnym włącznikiem i kontrolką (np. dioda). auto jest przygotowane do ich montażu, w miejscu gdzie ma je europejska wersja jest zaślepione gniazdo, trzeba tam tylko włożyc oprawkę i pociągnąć wiązkę. co do reflektorów - no cóż, faktycznie są symetryczne i nie mają magicznej literki E na kloszu. żeby miec spokój trzeba by je wymienić. osobiście nie zrobiłem tego, nikt nigdy się nie przyczepił ale mam świadomość że taki dzień może nadejść. no i jeszcze spryskiwacze, o ile są ksenony. trochę więcej zabawy ale da się nawet założyć wysuwane pod ciśnieniem, jest pod nie miejsce i zaczepy, trzeba tylko we własnym zakresie zrobić układ sterujący ich pracą.
pozdrawiam

mitsu00 - 29-05-2010, 18:31

darek_gdynia napisał/a:
Cytat:
jazda na takich światlach daje taki sam efekt na innych użytkowników drogi jak spotkanie tzw. pseudoxenonowca. razi i oślepia jak cholera.

takiej bzdury dawno nie słyszałem.

Bzdury to kolego sam piszesz jeśli twierdzisz że amerykański Outlander z nie przestawionym słupem światła na standard europejski, nie oślepia. Oślepia i to cholernie, szczególnie lewy reflektor. Pomagałem jakieś2 mies. temu znajomemu z forum przy zakupie OII 3.0 w Warszawie i jak za mną jechał to reflektor od strony kierowcy dawal strasznie po oczach.

KkAaZz - 29-05-2010, 23:05

Widzę, że dużo emocji w tej sprawie. Oczywiście, że światła oślepiają, ja tylko do piątku myślałem, że to sprawa ustawienia. Teraz wiem, ze nie.
Na ten czas zrobię tak:
1. dorobię światło przeciwmgielne
2. Zamienię - zgodnie z sugestią jednego kolegi z forum - żarówkę w przednich światłach, na jedno żarową i na razie na tym poprzestanę.
Sprawdzałem ceny reflektorów i ceny są - mówiąc krótko - chore. Są jakieś zamienniki, ale mi odradzano - choć nie wiem, co o tym myśleć. Może ktoś pomoże i powie swoje zdanie.

Generalnie za pomoc wszystkim bardzo dzieki

Kazik

13zbyszek13 - 30-05-2010, 09:12

Przy okazji będziesz miał Xeony a nie zwykłe światełka
to jest jakiś plus tej sytuacji

KkAaZz - 30-05-2010, 10:05

witaj, czyli sugerujesz aby kupić xenony? Bo znajomy bardzo mi odradzał, tłumacząc wysoką temperaturą, itd, czyli generalnie brakiem przygotowania instalacji elektrycznej, która może padać. Jak jest oryginał to co innego
13zbyszek13 - 30-05-2010, 10:16

oczywiście że tak !!!
do przetwornicy jest instalacja klasyczna 12 V a dalej masz cały nowy komplet.
Temperatur jest wyższa tylko na żarniku a nie w instalacji samochodu.
Poszukaj lamp z rynku wtórnego zamontuj do swojego miśka i będziesz miał spokój.
A jak chcesz żeby się nie świećiły w dzień dołóż LEDy do jazdy dziennej.
I wtedy masz zupełny luzik w dzień zapalają się ledy jak się robi ciemno automatycznie gasną LEDy a zapalają się Xenony.

KkAaZz - 30-05-2010, 10:25

a ile takie rozwiązanie może kosztować?
jaca71 - 30-05-2010, 10:33

Grzesq napisał/a:
Europie asymetrycznie - dlatego prawy reflektor oświetla też pobocze w każdym aucie

Nie tylko prawy ale i lewy - obydwa muszą doświetlać
mitsu00 napisał/a:

mitsu00 napisał/a:
jazda na takich światlach daje taki sam efekt na innych użytkowników drogi jak spotkanie tzw. pseudoxenonowca. razi i oślepia jak cholera.
symetrycznie świecący reflektor razi tez niemiłosiernie (byłem, widziałem)
pobocze.
Głupoty pan pleciesz. Niby dlaczego maja oślepiać?
Oślepianie nie wynika z symetryczności tylko ze złego ustawienia świateł i lub braku regulacji wysokości świecenia.

13zbyszek13 - 30-05-2010, 10:38

szukaj na allegro
1.komplet xenon / allegro ? /
2.LEDy np. Philipsa takie ma zamontowane mitsu00 / coś około 400,00 / ja mam citiguar COBRY z LEDami Hella / coś około 2500,00 /

jaca71 - 30-05-2010, 10:45

mitsu00 napisał/a:
Oślepia i to cholernie, szczególnie lewy reflektor.

Kolejny raz bzdurzysz. Nie jest fajnie wypowiadać się na temat o którym się nie ma pojęcia.
KkAaZz napisał/a:
Sprawdzałem ceny reflektorów i ceny są - mówiąc krótko - chore. Są jakieś zamienniki, ale mi odradzano - choć nie wiem, co o tym myśleć. Może ktoś pomoże i powie swoje zdanie.

Ja przystosowywałem Lancera w czasie kiedy na allegro nie było jeszcze żadnego rozbitka, tym bardziej reflektorów. W ASO ceny z kosmosu (zaraz ktoś napisze - zaoszczędziłeś to teraz płać). Znalazłem w okolicy Krakowa gościa , który przystosowuje USA do Europy i gość wsadza do kloszy homologowane soczewki Hella. Z przodu rozdziela przewód do włókna od pozycyjnych do białego światła a drugi od migacza zostawia z pomarańczowym. Plus dorabia przeciwmgielne z tyłu (ważne żeby włącznik w kabinie miał pomarańczową kontrolkę). Migacze z tyłu miałem pomarańczowe. Przegląd zrobiłem w Okręgowej Stacji bez znajomości, łapówki itp. Gość sprawdzał wszystko - przeciwmgielne tył, postojowe, dzienne (bo posiadam), mijania (ustawienie i niesymetrie plus homologację).
Od pewnego czasu jednak śledzę ceny reflektorów europejskich i jak trafię okazję to je wstawię. Boję się tylko jednego. Że jak rozwalę jeden z przerobionych a drugi będzie cały to wtedy problem z odbudową samochodu ;) dlatego właśnie myślę o pełnej wymianie.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group