Nasze nieMiśki ;-) - Honda legend 3.2 V6
Hugo - 15-06-2010, 23:58
robertdg - 16-06-2010, 00:32
Kaucz, Legend do 2005r wychodziła tradycyjnie jako FWD, dopiero później to zmieniono
idas - 16-06-2010, 00:44
Kaucz napisał/a: | Coupe ma o wiele ładniejszy tył |
zgadzam się:) Mnie przypomina trochę mustanga:] A sedan, no cóż... nie leży mi ten tył. Ale wnętrze olśniewa:D
Anonymous - 16-06-2010, 10:28
fajne autko tylko te kolo sterowe;)
pawela - 16-06-2010, 10:44
teraz bym kopnął cbo w pupę i woził się tylko tym
jarekrk - 17-06-2010, 08:12
czemu nie chcesz jeździć automatem i ile za to chcesz:)??
megas1 - 18-06-2010, 13:38 Temat postu: Rover 827 coupe Ja miałem takie cudo robione na bazie Legenda
http://memimage.cardomain...00006_large.jpg
http://memimage.cardomain...00008_large.jpg
rosomak1983 - 19-06-2010, 00:54
megas1 napisał/a: | Ja miałem takie cudo robione na bazie Legenda |
ale jaki tam miales silnik 3.2 V6 czy moze 2.7 z poprzedniej generacji legendy???
megas1 - 19-06-2010, 10:40 Temat postu: 2.7 2.7/170 koni - z tego co wiem nie było 3.2 w tych Roverach. Ale i tak było fajnie. A te autka były cholernie oryginalnie i tanie - bo chodziły w granicach 4000-8000 zł. Teraz nie widzę ich już w ofertach
karolgt - 19-06-2010, 14:14
czyli coś jak ~200 konny odpowiednik hondy Civic tylko że spod znaku Rover. Też smieszne ceny ma czasem na allegro
coż. trzeba wiedzieć co kupować, wiadomo że najpopularniejsze jest najdroższe
a Legende zostaw , super auto
Starion - 20-06-2010, 13:34
Ja nie wiem co wy chcecie od tej pupy Wygląda tak ze nie jeden szachista czy władca pierścieni na nią popatrzy i zareaguje wielkim WTF O_O Kształt? Jest idealny, 3d jest dobre dla kasiastego kawalera, ale prawdziwa limuzyna musi być 4d, bo przecież prezes nie będzie wsiadał przez uchylony skórzany fotel
Teraz kiedy te auta mają już trochę lat wiadomo że powyższe zastosowanie wydaje się zabawne, ale ja sobie czasem myślę że tak faktycznie było te jakieś 10-12 lat temu. Dla tego Legend 4D rządzi i automat rządzi bo można prawą rękę trzymać na kierownicy a lewą podpierać głowę o drzwi i wyglądać jak znudzony widokiem plebsu
A odnośnie spalania to z tymi 20litrami uważam że przeholowaliście sporo. W cyklu mieszanym i to z dużą ilością happy-driving Passat 2.8 VR6 nie spalił więcej niż 16l LPG. Mój dawny Mercedes 2.8 R6 na mechanicznym palił co prawda 22l LPG ale to był silnik z 82roku na starej instalacji. A to jest Japończyk a nie Niemiec Z dobrą instalką jeżdżąc "standardowo" nie sądzę żeby zassał więcej niż 15-16l
xjacobs - 20-06-2010, 18:50
mówisz chcesz sprzedać... powodzenia :D
kumpel chce to sprzedać już parę dobrych miesięcy i nawet oglądających praktycznie nie ma, mimo ze autko jest w swietnym stanie...
http://moto.allegro.pl/it...nio_3_2_be.html
Anonymous - 20-06-2010, 20:44
Mały OT Benzynę trudno sprzedać przy takich cenach na stacjach. Mój kolega chciał sprzedać BMW E36, 2.0l, 150KM, coupe. Sprzedawał dokładnie osiem miesięcy.
Auto bardzo ładne i dystyngowane. Sam chciałem coś w ten deseń kupić. Ale tylnio napędowe lub cztery łapy. Wreszcie odpuściłem ponieważ w większości to były BMW siódemki. Nie twierdzę że to samochody brzydkie. Uważam nawet że bardzo ładne. Ale ta opinia o kierowcach, stan tych pojazdów etc. .... porażka
rosomak1983 - 20-06-2010, 23:26
Ja kupiłem moja legende za jakas połowe z tego i za tyle bedzie do oddania... A jesli nie to zawsze bedzie na niedzielne przejażdzki
lukasz12 - 21-06-2010, 00:15
Za 5500 można by się pokusić. Ciekawy jestem jak wypada prowadzenie i osiągi w porównaniu z JSM (Jedynie Słusznym Modelem => Sigmą 3.0 24V . Swojego czasu w programie MW (Motorweek) dość ciepło się wypowiadali o tej generacji Legenda własnie w kwestii prowadzenia.
http://www.youtube.com/watch?v=_LxnrTeUvDc
PS. Ile spala na 100 km w trasie?
|
|
|