To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Colt - Ogólne - Jak przyspieszyć Colta?

Anonymous - 04-10-2006, 15:25

Ficu865 napisał/a:
Rozumiem że 5zł pod siedzenie wpadło i tak się skończyło szukanie? :wink:


samochod byl wyciszany i klapka od sterowania - cieple-zimne powietrze sie zlamala wiec trzeba bylo naprawic :mrgreen:

Anonymous - 04-10-2006, 15:58

deenbe napisał/a:
samochod byl wyciszany i klapka od sterowania - cieple-zimne powietrze sie zlamala wiec trzeba bylo naprawic


Aha, respect :wink:

Anonymous - 04-10-2006, 16:47

Na benzynie jest lepiej a i owszem ale to tylko łabędzi śpiew tego, jak to autko kiedyś chodziło. Filtr powietrza i oleju są wymienione.
A czy zamontowanie lepszego wydechu coś poprawi? Gdzieś w jakimś programie pokazywali , że niby można o 2 dziesiąte sekundy zejśc po zamontowaniu sportowego tłumika.
I o co chodzi z tym przewężeniem, bo ja w ogóle techniczny nie jestem. Znaczy się, że po zamontowaniu gazu nawet na benzie będzie gorzej?

Anonymous - 04-10-2006, 17:02

zwezka w dolocie
Anonymous - 04-10-2006, 19:29

deenbe napisał/a:
to prawda zejscie z masy daje dobre efekty.

ja raz wybralem sie na ulice z takim wnetrzem.. a raczej jego brakiem :mrgreen:



szkoda ze sie nie spotkalimy :mrgreen:


Anonymous - 04-10-2006, 19:37

mugen po 10 kilometrach stwierdzilem ze to nie dla mnie i wrocilem skladac auto :mrgreen:

[ Dodano: 04-10-2006, 19:41 ]
ps. sam wsadziles deske rozdzielcza czy ktos ci pomagal? :mrgreen:

dla mnie to byl wrzod na tylku :lol:

Anonymous - 04-10-2006, 19:45

No ja pier... ok rozebrałbym ale chyba bym się popłakał gdybym musiał to sam składać!!
Anonymous - 04-10-2006, 20:01

ja tez wyjmowalem co sie da
zostawilem tylko swoj fotel
no i co prawda nierozbieralem deski rozdzielczej(to juz prawdziwe WRC)

wtedy auto lepiej wchodzi na obroty i jest przy tym twardsze(kiepsko na nierownosciach bo nie amortyzuje)

Anonymous - 04-10-2006, 20:05

deska troche wazy:P

[ Dodano: 04-10-2006, 20:06 ]
a co do przyspieszen , efekt jest naprawde do odczucia :mrgreen:

wichura1 - 04-10-2006, 20:39

Dortann napisał/a:
Na benzynie jest lepiej a i owszem ale to tylko łabędzi śpiew tego, jak to autko kiedyś chodziło. Filtr powietrza i oleju są wymienione.
A czy zamontowanie lepszego wydechu coś poprawi? Gdzieś w jakimś programie pokazywali , że niby można o 2 dziesiąte sekundy zejśc po zamontowaniu sportowego tłumika.
I o co chodzi z tym przewężeniem, bo ja w ogóle techniczny nie jestem. Znaczy się, że po zamontowaniu gazu nawet na benzie będzie gorzej?


Jak masz gaz, (a pewnie nie sekwencyjny) to masz założoną zwężkę na dolocie powietrza i silnik nie dostaje tyle powietrza, ile potrzebuje na benzynie, więc go muli. Niestety zwężka musi być, bo na gazie dostawałby za dużo powietrza i wybuchał.

Zwykła zwężka w silnikach Hondy powodowała spadek mocy z 90KM na 75KM, żeby je dostosować do norm niemieckich.

Anonymous - 04-10-2006, 23:22

wichura1 napisał/a:

Zwykła zwężka w silnikach Hondy powodowała spadek mocy z 90KM na 75KM, żeby je dostosować do norm niemieckich.


nie tyle norm co progu podatkowego - platny od mocy silnilka

harpagan - 04-10-2006, 23:50

deenbe napisał/a:

a co do przyspieszen , efekt jest naprawde do odczucia :mrgreen:

Taaa to fakt zbiera sie troche lepiej bez tych paru kilogramow nie wiem czemu strasznie podkrecal mnie dzwiek a raczej echo pustej budy ;]

Anonymous - 05-10-2006, 08:06

wichura1 napisał/a:
Dortann napisał/a:
Na benzynie jest lepiej a i owszem ale to tylko łabędzi śpiew tego, jak to autko kiedyś chodziło. Filtr powietrza i oleju są wymienione.
A czy zamontowanie lepszego wydechu coś poprawi? Gdzieś w jakimś programie pokazywali , że niby można o 2 dziesiąte sekundy zejśc po zamontowaniu sportowego tłumika.
I o co chodzi z tym przewężeniem, bo ja w ogóle techniczny nie jestem. Znaczy się, że po zamontowaniu gazu nawet na benzie będzie gorzej?


Jak masz gaz, (a pewnie nie sekwencyjny) to masz założoną zwężkę na dolocie powietrza i silnik nie dostaje tyle powietrza, ile potrzebuje na benzynie, więc go muli. Niestety zwężka musi być, bo na gazie dostawałby za dużo powietrza i wybuchał.

Zwykła zwężka w silnikach Hondy powodowała spadek mocy z 90KM na 75KM, żeby je dostosować do norm niemieckich.


:( :(:( teraz juz wiem dlaczego jak odebralem colcika z gazowni i jechalem na benzynie jeszcze czułem ze sie muli :( szkoda ze nie idzie wypiepszyc tej zwezki :(

Anonymous - 05-10-2006, 08:19

zyraff85 napisał/a:
:( szkoda ze nie idzie wypiepszyc tej zwezki :(


zaden problem...



... tylko potem jazda na gazie jest niemozliwa :|

wichura1 - 05-10-2006, 08:59

zyraff85 Gaz w 4G13 według mnie jest bez sensu. Ten silnik jest do bólu ekonomiczny, pali mi mniej niż Maluch , którego miałem fabrycznie nowego, a to różnica pojemności x2. W mieście spalanie podobne 7-8 l/100km na trasie Maluch 5,3l/100km ; Lancer 4,9l/100km. A ty masz pewnie już 16 zaworowy, więc przy tym samym zużyciu paliwa wyciąga 88KM. Warunek ekonomiczności 4G13 kręcenie do max 3000 obrotów/minutę. :mrgreen:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group