To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Colt C50 i starsze - urwaly mi sie kabelki od sondy

Anonymous - 27-10-2006, 19:36

i jak jak?? :P
szpala85 - 31-10-2006, 17:11

bear007 napisał/a:
i jak jak?? :P


no i lipa :evil: dzisiaj zabralem sie za sonde i........

myslalem ze zajmie mi to max 2 godz. ,a tu ZONK , nie moge zdjac tej metalowej obudowy od kolektora wydechowego (sroby zardzewiale i zapieczone ) , oraz stara sonda jest tak zapieczona i sie nie poddaje (nawet mlotkiem ) , toznaczy stara sonde troche zmasakrowalem bo sie wkurzylem :evil: i zostal tylko ten gwint na klucz do wykrecenia , czyli po Polskiemu mam teraz dziure w kolektorze i dopuki tej resztki starej sondy nie wykrece to bede tak jezdzil :|

a nowa sonda lezy sobie ladnie w garazu :P

jeszcze bede probowal wiekszym mlotkiem bo inaczej sie chyba nie da :wink: dam znac jak beda jakies postepy :P

wojmi1 - 31-10-2006, 17:46

Radze znalesc lewy gwintownik i w dziure -najlepiej zeby byl o podobnaj srednicy.
Inna pomysla starego druciarza lewa sruba lekko ja podszlifowac w stozek np kontowka wbic mlotkiem z wyczuciem jak sie zaklinuje i nic uzyc przecinaczka i mlotka.
Cywilizowana metoda uzyc szlifierki mikro np drumel zrobic dwa naciecia przez tulejke i gwint z psikac wd
maly przecinak i mlotek--- tylko potem trzeba bedzie sonde na tzw silikacie osadzic 1200 C /np Technicol ok 11zl

Anonymous - 31-10-2006, 18:02

jak odkrecalem swoja to poszly setki mililitrow WD40 i odrdzewiacza Valvoline ale sie udało :mrgreen:

ok jak zmienisz napisz jak sie spisuje autko bo tez chce taka kupic...pzdr

josie - 31-10-2006, 18:31

A ja starą obciąłem, wziąłem nasadkę 22mm, klucz dynamometryczny (taki wiekli) i poszło
szpala85 - 02-11-2006, 14:27

dobra 8) sonda jest wciepnieta (nie bylo latwo bo stara sonda zabrala ze soba na pamiatke gwint z kolektora , ale jakos sie udalo to zesztukowac wszystko :P )

teraz mam pytanie :

stara sonda miala 2 kabelki : bialy i niebieski
nowa sonda ma 4 kabelki : czarny , szary, 2x bialy

jak to teraz podlaczyc ? i czy moge te kabelki zlutowac ?

Pozdrawiam z Jeleniej Góry gdzie sniegiem zapodaje , nieziemsko :P

Anonymous - 02-11-2006, 17:05

TU
myślę że wyznasz się :)

szpala85 - 03-11-2006, 11:23

bear007 napisał/a:
TU
myślę że wyznasz się :)

Podziekowal 8)

Pierwsze moje wrazenie jest takie ze colt wa stale obroty (wczesniej falowaly pomiedzy 100 a 1000 obr. na min , az wkoncu stawalo na 150 obr/min i wszystkim telepotalo w aucie ) teraz odpalam wskakuje na 1500 obr/min ,pochodzi tak minutke i opadaja na 900-1000 obrotow (nawet jak wlaczam wszystkie swiatla ,tylnia szybe i nawiew to nie spadaja obroty )
jak dla mnie to elegancko :mrgreen: jeszcze postaram sie zresetowac kompa i wymienie kendziory przy okazji

ps . a z tym podgrzewaniem tej sondy to musze to podlaczac ? bo ja nie mam pompy paliwa :?

Pozdrawiam

Krzyzak - 03-11-2006, 11:33

szpala85 napisał/a:
bo ja nie mam pompy paliwa :?

acha - a paliwo sobie spływa z dachu swobodnie w dół?
masz pompę - tyle, że nie elektryczną czy zatapialną w baku, a pewnie mechaniczną
za to pewnie masz aparat zapłonowy, więc pod jego zasilanie można podłączyć

saphire - 03-11-2006, 12:27

Krzyzak napisał/a:
za to pewnie masz aparat zapłonowy, więc pod jego zasilanie można podłączyć


bo chodzi o to aby sonda grzana była dopiero jak zapłon włączysz i by szybko i w optymalnej temperaturze działała, bez grzania to zanim się nagrzeje od spalin to trochę mija a i jak na niskich obrotach jeździsz to niekoniecznie może mieć optymalną temperaturę - stąd grzałka

szpala85 - 03-11-2006, 13:10

Krzyzak napisał/a:
acha - a paliwo sobie spływa z dachu swobodnie w dół?
masz pompę - tyle, że nie elektryczną czy zatapialną w baku, a pewnie mechaniczną
za to pewnie masz aparat zapłonowy, więc pod jego zasilanie można podłączyć


no wlasnie o to mi chodzilo ze nie mam elektrycznej tylko mechaniczna :P

sprobuje podlaczyc pod cewke ,ale najpierw wymienie kendziory bo troche lat juz minelo :P

Anonymous - 03-11-2006, 14:51

szpala85 napisał/a:
ale najpierw wymienie kendziory bo troche lat juz minelo

zrób im jakaś fotke i opisz jesli możesz bo tem u mnie przydalaby sie taka zmiana...
bede wdzieczny...:)

szpala85 napisał/a:
nawet jak wlaczam wszystkie swiatla ,tylnia szybe i nawiew to nie spadaja obroty


u mnie jak włącze śwaitła itd spdają!! wiec co jest grane?? czyszczenie przepustnicy??sonda??tak jest na rozgrzanym

josie - 03-11-2006, 15:24

bear007 - ten temat przeczytaj i wykonaj.
Czyszczenie przepustnicy tez jak najbardziej wskazane.

Anonymous - 03-11-2006, 15:33

znam to na pamieć :mrgreen: myślisz ze to jest przyczyna?? hmm..zrobie jesczze raz-moze wtedy bylo niedokladnie wykonane thx bardzo :)
Anonymous - 06-11-2006, 14:26

josie, Takie czyszczenie nie zawsze pomoże bo jest powierzchowne w ten sposób nie wyczyścisz gardzieli, jeżeli chcesz wyczyścić dokładnie to musisz ją rozkręcić ale jak tego nie robiłeś to nie polecam.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group