To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II GEN Techniczne - [II 2.2 DID] "wyskakujaca" dwójka

Steff - 26-06-2010, 21:42

tomekrvf napisał/a:
Student napisał/a:
Bezwzględna wizywa w ASO jak nie chcą gadać to do PZM-tu po ocenę i skarżyć.

drelek napisał/a:
(podniesiona moc do 186 KM)
znaczy jak zrobimy program to możemy się spodziewać że skrzynia nam sie rozleci padną napędy i silnik wybuchnie a będzie to spowodowane większym o 50mb pompowaniem sprężarki i oczywiście jest to nasza wina nie producenta
drelek - 26-06-2010, 23:56

rezon napisał/a:
niestety możesz spotkać się z hasłem "Nic nam Pan nie udowodni".
mam maila od pracownika dealera, w książce nic nie mam wpisanego, z drugiej strony jak oni mi udowodnią że coś wgrywałem??
Steff - 27-06-2010, 00:16

drelek napisał/a:
rezon napisał/a:
niestety możesz spotkać się z hasłem "Nic nam Pan nie udowodni".
mam maila od pracownika dealera, w książce nic nie mam wpisanego, z drugiej strony jak oni mi udowodnią że coś wgrywałem??
podłącza pod muta i sprawdzą licznik programowań
13zbyszek13 - 27-06-2010, 09:23

[quote]będzie to spowodowane większym o 50mb pompowaniem sprężarki i oczywiście jest to nasza wina nie producenta

Zmieniasz warunki gwarancji pod którymi się podpisałeś odbierając auto.
Więc robisz to na własną ręke i odpowiedzialność.

Student - 27-06-2010, 12:35

Z całym poszanowaniem:
wyskakiwanie 2-ki nie jest skutkiem podniesienia mocy, nawet zużyte sprzęgło nie ma na to wpływu.
Moc może prowadzić do:
- wycięcia kół zębatych w skrzyni (nadal nie jest to wyskakiwanie) tylko brak biegu
- zużycia tarczy i docisku sprzęgła (trudniejsze wbijanie biegu lub niemożność wysprzęglania)
- zużycia łórzysk
- ukręcenia półosi
itd.
Nie widzę w tych opisach powodu wyskakiwania.
Wyskakuje dla tego ze jest coś krzywo, lub elementy w samej skrzyni (prowadnice, wodziki itd) odpowiedzialne za pozycjonowanie przekładni nie spełniają swej roli.

Oczywiście dealer będzie twierdził że to przez moc bo tak najłatwiej.
W Polsce to klient ma udowodnić swoja rację, chory kraj.

Steff - 27-06-2010, 13:13

Student, niestety ale tak jest szczególnie patrząc na działania MMC i dilerów z innymi markami jest dużo lepiej ,miałem każdy samochód z silnikiem diesla chipowany i w jednym nawet w geście dobrej woli dostałem nowy silnik a sterownik nie poszedł do żadnej analizy ,wszystko przebiegało zawsze sprawnie ,ale własnie klasę w takich przypadkach pokazuje gwarant a MMC o zachowanie z klasą nie posądzam.
Miałem okazje korespondować z człowiekiem z tej firmy i zawsze wychodziło że jest to moja wina ,nawet jak diler zrobił sobie dodatkową dziurkę żeby woda spływała :lol: :lol:
aha i żeby zaraz sie nie odezwały głosy pseudo specjalistów to w tym silniku zerwał się pasek rozrządu i stąd ta wymiana .

13zbyszek13 - 27-06-2010, 18:15

Steff napisał/a:
Miałem okazje korespondować z człowiekiem z tej firmy i zawsze wychodziło że jest to moja wina ,nawet jak diler zrobił sobie dodatkową dziurkę żeby woda spływała :lol: :lol:

Czy tym człowiekiem z MMC był p.Jeżak
jak tak to jest człowiek który zna się na wszystkim
czyli na niczym

drelek - 27-06-2010, 20:16

dzisiaj rozmawiałem ze znajomym mechanikiem, mówił że wyskakiwanie biegu to wina wodzika albo synchronizatora, a moc nie ma nic do tego. Na pewno podzielę się z Wami, efektami wizyt w ASO przegląd za 800 km.
Steff - 27-06-2010, 21:48

13zbyszek13 napisał/a:
Steff napisał/a:
Miałem okazje korespondować z człowiekiem z tej firmy i zawsze wychodziło że jest to moja wina ,nawet jak diler zrobił sobie dodatkową dziurkę żeby woda spływała :lol: :lol:

Czy tym człowiekiem z MMC był p.Jeżak
jak tak to jest człowiek który zna się na wszystkim
czyli na niczym
dokładnie ten człowiek
Student - 27-06-2010, 22:53

A podobno Studen (t)ci nic nie wiedzą :lol: :lol: :lol:

Powodzenia

13zbyszek13 - 28-06-2010, 11:31

Steff napisał/a:
dokładnie ten człowiek

Czyli w reklamacjach MMC pracuje jeden człowiek

Steff - 28-06-2010, 15:48

:D :D :D :D :D :D
13zbyszek13 - 28-06-2010, 17:30

:shock: :D :shock: :D :shock: :D :shock:
rezon - 28-06-2010, 18:37

Student napisał/a:
Nie widzę w tych opisach powodu wyskakiwania.
chyba jednak coś jest
drelek napisał/a:
mam problem z wbiciem 2 oraz sporadycznie ślizgającym się sprzęgłem(podniesiona moc do 186 KM),
. Jak się ma problemy z wbiciem biegu to się zazwyczaj dociska aż wejdzie czyli także kosztem skrzywienia czegoś. podniesiona moc na pewno nie sprzyja normalnej pracy, a już na pewno dochodzeniu słusznych roszczeń od dealera, bo MMC na pewno odpisze o braku gwarancji mimo że to ich Autoryzowany dealer maczał palce w podnoszeniu mocy.
K.K - 29-06-2010, 12:18
Temat postu: Re: "wyskakujaca" dwójka
drelek napisał/a:
Witam,
przeszukałem forum, ale nic nie znalazłem na temat wyskakującego biegu w outlanderze. Tak jak większość z użytkowników z silnikiem 2,2DID mam problem z wbiciem 2 oraz sporadycznie ślizgającym się sprzęgłem(podniesiona moc do 186 KM), ale od pół roku (jakieś 30tys km) dwójka zaczęła wyskakiwać sama z siebie, jak zgłosiłem to w serwisie to poinformowali mnie o tym ze jest problem z wbiciem 2 ale o wyskakiwaniu nikt nie słyszał, po serwisie przy 40 tys stwierdzili ze wszystko ok. Usterka cały czas występuję, najczęściej zdarza się w zakrętach, przed zakrętem redukcja z trójki na dwójkę maks 40 km/h i bieg w zakręcie wypada, to samo dzieję się na zjazdach do garaży w CH prędkość zjazdu na drugim biegu max 25km/h a bieg wypada. Co może być powodem "wyskakującej dwójki"???, dzieje się to tylko na tym biegu.


Witam, miałem taki problem u siebie przy ok 30 tyś, ale z piątym biegiem, a mianowicie na autostradzie przy zjazdach na zakrętach wyskakiwała mi piątka. oddałem auto do serwisu, rozebrali mi skrzynie i po miesiącu oddali mi sprawne auto. Oczywiście na ten okres zapewnili mi auto zastępcze.
Pozdrawiam



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group