LPG - Sekwencja
KaWu - 22-07-2010, 06:58
| tasman1988 napisał/a: | | 2500 |
No to nie duzo jak na caly kit LR - o ile taki masz
Reduktor LI02 A wtryski
cyklista - 22-07-2010, 08:49
| KaWu napisał/a: | | mlun napisał/a: | | Coś czuję że pan druciarz nie ma pojęcia o poprawnym montażu i kalibracji. |
zgadzam sie w 100% ze cos nie jest skalibrowane i/lub zle ustawione.
| tasman1988 napisał/a: | | mam zalozony omegas |
A jakie koszty |
Takie efekty zazwyczaj daje jakaś nieszczelność między reduktorem a wtryskami, albo nieszczelne same wtryskiwacze, dlatego przez noc ucieka ci gaz z tego obszaru i zanim dojdzie z reduktora przy pierwszym przełączeniu to silnik gaśnie,
KaWu - 22-07-2010, 10:39
| cyklista napisał/a: | | dlatego przez noc ucieka ci gaz z tego obszaru i zanim dojdzie z reduktora przy pierwszym przełączeniu to silnik gaśnie, |
Prawidlowo ustawiona regulacja nie ma prawa zgasnac nawet w takim przypadku
tasman1988 - 22-07-2010, 19:57
wtryski pisze med
a na reduktorze nie wiem gdzie patrzec.
KaWu - 23-07-2010, 07:44
| tasman1988 napisał/a: | | wtryski pisze med |
Wysoka klasa wtryskiwaczy. Nic tylko sie cieszyc
tasman1988 - 23-07-2010, 18:18
no wszystko fajnie tylko denerwuje mnie gasniecie tego silnika po przelaczeniu sie na gaz po pierwszym rozruchu oraz spadajace obroty po krotkim dodaniu gazu jak tez wysokie spalanie
KaWu - 23-07-2010, 22:39
| tasman1988 napisał/a: | | jak tez wysokie spalanie |
przy pierwszym przegladzie ci ustawi ponownie mapy i powinno byc ok.
| tasman1988 napisał/a: | | denerwuje mnie gasniecie tego silnika po przelaczeniu sie na gaz po pierwszym rozruchu |
Do gazownika i poprawy
|
|
|