Pajero II - [2.8 TD] Cisnienie opon na wakacje.
jawaldek - 03-07-2010, 10:51
Cytat: | Bagaznik dachowy 470 a wraz z nim sporo bagarzu | no to czeka "Cię" duży opór powietrza. Mam zamontowany bagażnik własnej produkcji ale z przeznaczeniem tylko do rozstawiania namiotu "Qecha" natomiast wszystkie bagaże w środku bo to i bezpieczniej i w/w opór powietrza.Faktem jest że w części ładunkowej,zrezygnowałem z dwóch tylnych siedzeń,mam dwie szuflady z niezbędnikami samochodowymi i turystycznymi,a wierzch po złożeniu tylnych siedzeń za miejsce do spania robi więc bagaże (też dla 3 osób ) na półce leżą. Specjalnie dla tego celu torby były zakupione aby wymiarami się mieściły jako ekstremalna ciekawostka to nie zabrałem koła zapasowego ale mam dobry kompresor zapasową dętkę a na feldze 2w1->> opona bezdętkowa+dętka. Na jakich oponach jedziesz??
stegano - 03-07-2010, 10:58
Na standardowych koreanckich roadston AT.
Mam swb dlatego bagarze wszystkie ida na dach.
Pozatym noge mam bardzo lkka i leze zazwyczam 90 na h
[ Dodano: 14-07-2010, 17:42 ]
diWhizZ napisał/a: | jawaldek napisał/a: | Właśnie jestem na objeździe po Polsce i samochód jest sam w sobie ostro dociążony + bagaże + pasażerowie i na tył zaaplikowałem 2,8. Wcześniej miałem 2,4 koła wyglądały jak by miały kapcia. sam zobaczysz w czasie jazdy ale spróbuj 2,8->>> opony nie rozerwie |
O, jak miło ... Waldek z wojaży wrócił, powitać i o zdrowie pytać ... nie jestem pewien tych 2,8, IMHO, za dużo jak na "normalnie" załadowane pajero ... nie mówię tu o Twoim aucie, bo tym masz na nim tyle różności, że wazy już chyba ze 3 tony z załogą Porównywaliśmy ostatnio, jak "siedzi" Twoje auto w stosunku do mojego, Fakt jest faktem, że im bardziej nabita opona tym więcej idzie w zawieszenie |
Ok zrobilem tak ja pisales 2,3 przod 2,4 tyl
Pozdrawiam
|
|
|