To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Colt C50 i starsze - głowica czy będzie pasować??

Anonymous - 06-10-2006, 14:40

wojmi1 napisał/a:
lepiej kup na szrocie bo zanim zabierzesz bedziesz ja widzial zobaczysz tez silnik stan uszczelki stan walka zaworow -na alegro /dostaniesz do domu zazwyczaj sie bedzie swiecic zanim zamontujesz i sprawdzisz a reklamacj to dopiero korowod/
niezapomnij przed montazem dotrzec zaworow i sprawdz luzy w gniazdach prowadniczek/trzpienia/ zaworow
zwracaj uwage czy glowica nie dosta tlokiem
Popieram w 100% a co do tego mechanika to dobry naciągacz, ciekwe ile weźmie za montarz. Ja robiłem ostatnio silnik komplet uszczelniaczy , uszczelka pod głowicę i uszczelniacz wałka, wymiana panewek, szlif głowicy, komplet pierścieni, olej, filtr za naprwdę promocyjną cenę 1200pln taniej się już chyba nie dało. Oczywiście cena to robocizna + graty. Musicie przyznać że tanio.
wojmi1 - 06-10-2006, 15:19

ale duzo ---- dalo by sie samemu nie znam ceny pierscieni moze tak odrobine po pyszczec:
1. Po co planowales glowice i o ile??? nie planowales bloku a to te dwie rzeczy sie stykaja /wiem ze majstry rzezbia na zasadzie ze nalezy ze lepiej/ zwieksza sie ryzyko awarii
2. Czy sprawdziles dlygosci zabraklo mi slowa/chodzi o popychacze miedzy korbowodem a tlokiem/
3. czy wynmieniles sworznie tlokowe z ulozyskowaniem?
4.Zawory wymieniles i dotarles czy tylko dotarles

[ Dodano: 06-10-2006, 15:22 ]
sorki to tylko polemika

Anonymous - 06-10-2006, 15:30

odpowiadam na punkty:
1. głowicę się planuje bo prawie zawsze dostaje odchlenia zaznaczam prawie zawsze
2. nie sprawdzałem bo było ok
3. nie było potrzeby
4. dotarłem nie było potrzeby wymieniać bo po wymianie uszczelniaczy nie było luzów

Hubeeert - 06-10-2006, 15:41

kostuch napisał/a:
. głowicę się planuje bo prawie zawsze dostaje odchlenia zaznaczam prawie zawsze
Moja nie miała - planowanie o 0,05mm. O ile w tym przypadku można mówić o planowaniu. I jeszcze coś - gniazda zaworowe nie wymagały docierania - były jak nowe.
wojmi1 - 06-10-2006, 15:46

kostuch, to co szlifowales w glowicy
a co do reszty ok nawiasem mowiac czeka mnie sekcja tak to nazywam silnika 4g37 gaznik przed montazem wiec obserwuje jak inni grzebia

Hubeeert - 06-10-2006, 15:51

Wiecie co? Temat zrobił się trochę zbyt rozbudowany.
najlepiej byłoby Koleżance pomóc znaleźć taką głowicę.

No Panowie - kto pomoże???

Anonymous - 14-10-2006, 22:35

Chcialem tylko nadmienic ze KARLIK, miala sie zdecydowac do srody czy chce zebym zrobil jej ta glowice czy nie ale odzewu nie widze wiec Hubeeert, jakby co to chcialem pomoc no ale niestety jakos to nie wyszlo.
Anonymous - 15-10-2006, 22:32

wojmi1 napisał/a:
kostuch, to co szlifowales w glowicy
a co do reszty ok nawiasem mowiac czeka mnie sekcja tak to nazywam silnika 4g37 gaznik przed montazem wiec obserwuje jak inni grzebia
ja nie szlifowałem dałem do szlifowania bo z zasady daję bo zawsze ma jakiś kąt odchylenia od normy
Anonymous - 15-10-2006, 22:45
Temat postu: ODP
Witam wszystkich. Chiałam bardzo podziękować za pomoc, głowicę już na szczęście mam i autko już naprawiają.
Jesteście super. :-)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group