[97-04]Galant EAxA/W - [EA6A/W 2.0TD] modyfikacja systemu pracy turbiny
Wszyc - 13-07-2010, 09:42
Ja sądzę że koledze wszystko działa jak trzeba i to turbo też pompuje już od 2tyś tylko kolega po prostu za dużo by chciał sądzę niech sobie otworzy maskę złapie za wąż od turbo ręką i poczuje od kiedy mu turbo zaczyna pompować po prostu nie ma rewelacji i nic nie zrobimy że tak powiem delikatnie widziały gały co brały Po 90KM nie spodziewajmy się wielkiego polotu czy to w dieslu czy benzynie
Andrew - 13-07-2010, 10:08
Wszyc napisał/a: | po prostu nie ma rewelacji i nic nie zrobimy że tak powiem delikatnie widziały gały co brały Po 90KM nie spodziewajmy się wielkiego polotu czy to w dieslu czy benzynie | I to jest trafne stwierdzenie 90 KM i ta masa auta nie wytworzy cudów niestety.
M_A_V - 13-07-2010, 22:28
ja oczywiście jestem tego świadomy 90 KM to raczej nie będzie wyrywać asfaltu spod opon ale jak już wcześniej pisałem nie chodziło mi o zwiększenie liczby kucy tylko raczej o polepszenie dynamiki silnika przekładające się na bardziej równomierne przyspieszanie od niższych obrotów ...
sprawdziłem dziś dokładnie te moje turbo , okna w dół i pusta droga i rzeczywiście koledzy mieliście rację świst turbiny słychać już od około 2000rpm więc wszystko pracuje jak należy zmyliło mnie może to że od wewnątrz tak na prawdę w ogóle nie słychać pracy turbiny (chyba że przy wyłączonym nadmuchu i radiu)
zatem nie będe kombinował może kiedyś skuszę się na EA5A ale to już zupełnie inna bajka
Anonymous - 19-07-2010, 00:00
witam.
można sprawdzić czy mały wężyk sterujacy silownikiem turbiny nie jest zaoliwiony.
czesto sie zdaza ze turbina w czesci powietrznej pompuje rowniez pewne ilosci oleju ktory trafia dalej w uklad ssacy (I.cooler, kolektor itp) ale rowniez w ten maly silownik sterujacy praca turbiny. Jezel jestes pewien ze turbuna powinna zaczc pracowac troche wczesniej to sprawdz ten wezyk i silownik.
ja z mojego wyplukalem sporo oleju z wezyka i silownika, odczuwalna roznica.
pozdrawiam
maruc - 03-08-2010, 15:24
ja mam 2.0 TD i wg mnie i na niskich i na wysokich idzie świetnie, chyba że poprzedni właściciel coś kombinował przy turbinie tego nie wiem, ale nie moge powiedzieć że sie wlecze zanim osiągnie 2.5 tys. Może poszukaj sobie turbiny o zmiennej geometrii ale nie wiem gdzie i ile takie coś.
Wszyc - 03-08-2010, 15:59
Te wasze dywagacje panowie na temat mój idzie a mój nie idzie to wszystko są własne odczucia jeden więcej wymaga od auta drugi mniej ja np. sądzę że do 2,5 tyś obrotów nie chce jechać a powyżej 2,5 tyś obrotów.... też nie chce jechać jak by miał 150KM też bym sądził że nie chce jechać tylko hamownia powie prawdę czy auto idzie tak jak powinno czy nie... wiem że boli to 90KM w galancie jak nic bo auto ma zadziorny wygląd jak by się miało Forda escorta to może by tak nie bolało że ma się mało mocy
Z tego silnika się wyciągnie te 150KM tyle że za cenę Galanta 2,5 V6
|
|
|