To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EA6A/W 2.0TD] modyfikacja systemu pracy turbiny

Wszyc - 13-07-2010, 09:42

Ja sądzę że koledze wszystko działa jak trzeba i to turbo też pompuje już od 2tyś tylko kolega po prostu za dużo by chciał sądzę :D :D niech sobie otworzy maskę złapie za wąż od turbo ręką i poczuje od kiedy mu turbo zaczyna pompować :D po prostu nie ma rewelacji i nic nie zrobimy że tak powiem delikatnie widziały gały co brały :D Po 90KM nie spodziewajmy się wielkiego polotu czy to w dieslu czy benzynie :P
Andrew - 13-07-2010, 10:08

Wszyc napisał/a:
po prostu nie ma rewelacji i nic nie zrobimy że tak powiem delikatnie widziały gały co brały :D Po 90KM nie spodziewajmy się wielkiego polotu czy to w dieslu czy benzynie
I to jest trafne stwierdzenie :) 90 KM i ta masa auta nie wytworzy cudów niestety.
M_A_V - 13-07-2010, 22:28

ja oczywiście jestem tego świadomy :mrgreen: 90 KM to raczej nie będzie wyrywać asfaltu spod opon ale jak już wcześniej pisałem nie chodziło mi o zwiększenie liczby kucy tylko raczej o polepszenie dynamiki silnika przekładające się na bardziej równomierne przyspieszanie od niższych obrotów ...
sprawdziłem dziś dokładnie te moje turbo , okna w dół i pusta droga i rzeczywiście koledzy mieliście rację świst turbiny słychać już od około 2000rpm więc wszystko pracuje jak należy zmyliło mnie może to że od wewnątrz tak na prawdę w ogóle nie słychać pracy turbiny (chyba że przy wyłączonym nadmuchu i radiu)
zatem nie będe kombinował może kiedyś skuszę się na EA5A ale to już zupełnie inna bajka :biggrin:

Anonymous - 19-07-2010, 00:00

witam.

można sprawdzić czy mały wężyk sterujacy silownikiem turbiny nie jest zaoliwiony.
czesto sie zdaza ze turbina w czesci powietrznej pompuje rowniez pewne ilosci oleju ktory trafia dalej w uklad ssacy (I.cooler, kolektor itp) ale rowniez w ten maly silownik sterujacy praca turbiny. Jezel jestes pewien ze turbuna powinna zaczc pracowac troche wczesniej to sprawdz ten wezyk i silownik.
ja z mojego wyplukalem sporo oleju z wezyka i silownika, odczuwalna roznica.

pozdrawiam

maruc - 03-08-2010, 15:24

ja mam 2.0 TD i wg mnie i na niskich i na wysokich idzie świetnie, chyba że poprzedni właściciel coś kombinował przy turbinie tego nie wiem, ale nie moge powiedzieć że sie wlecze zanim osiągnie 2.5 tys. Może poszukaj sobie turbiny o zmiennej geometrii ale nie wiem gdzie i ile takie coś.
Wszyc - 03-08-2010, 15:59

Te wasze dywagacje panowie na temat mój idzie a mój nie idzie to wszystko są własne odczucia jeden więcej wymaga od auta drugi mniej ja np. sądzę że do 2,5 tyś obrotów nie chce jechać a powyżej 2,5 tyś obrotów.... też nie chce jechać jak by miał 150KM też bym sądził że nie chce jechać :P tylko hamownia powie prawdę czy auto idzie tak jak powinno czy nie... wiem że boli to 90KM w galancie jak nic bo auto ma zadziorny wygląd jak by się miało Forda escorta to może by tak nie bolało że ma się mało mocy :D

Z tego silnika się wyciągnie te 150KM tyle że za cenę Galanta 2,5 V6 :D



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group