To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero II - [2.5 TD] zestaw narzedzi

Dracon40 - 05-03-2014, 14:39

jawaldek napisał/a:
Dracon40 napisał/a:
Mam zamiar (czytaj muszę) kupić jakiś i nie chcę żeby był za krótki.
Z udźwigiem raczej przesadziłeś :)


Chodziło mi raczej o standardową wysokość jaką ma fabryczny lewarek kolumnowy, bo to chyba takiego typa był oryginał. Ten podałem jako przykład tylko ;)
Do terenowej zabawy i tak pewnie z czasem dokupię jakiegoś hi-lifta, ale to z czasem.

jawaldek - 05-03-2014, 17:15

Dracon40 napisał/a:
Do terenowej zabawy i tak pewnie z czasem dokupię jakiegoś hi-lifta, ale to z czasem.
ale najpierw musisz zamontować nowe wzmocnione punkty do podstawienia hi-lifta :) Co prawda hi-lift może też robić za wyciągarkę czego nie wykona pneumatyczny worek/podnośnik. Ale pod ten pneumatyczny nie musisz mieć specjalnej lub nawet niespecjalnej->> kawał sensownej deski jako podstawka aby hi-lift nie zapadł się w mokre podłoże. Wysokość oryginalnego lewarka "ulegnie zmianie" wraz ze zmianą na większe opony :)
Dracon40 - 10-03-2014, 22:41

Cytat:
ale najpierw musisz zamontować nowe wzmocnione punkty do podstawienia hi-lifta

tak właśnie zamierzam zrobić przy okazji remontu/wzmocnienia progów :)
Cytat:
Wysokość oryginalnego lewarka "ulegnie zmianie"

zasadniczo chodzi mi o minimalną wysokość lewarka w stanie złożonym i rozłożonym.
Maksymalna zależna jest od rozmiaru gum, ale ja nie będę montował większych jak seryjne 235/75/R15
Mówiono mi że zamiana gumek na 31/10,5/R15 wiąże się z drążkami stabilizatora i częstszymi wymianami końcówek drążków kierowniczych ;)

piotr277 - 11-03-2014, 08:58

Dracon40 napisał/a:
Mówiono mi że zamiana gumek na 31/10,5/R15 wiąże się z drążkami stabilizatora i częstszymi wymianami końcówek drążków kierowniczych

To chyba taka "miejska legenda" :) Prawda jest taka, że koła 31 cali to prawie fabryczne koła i nic złego nie powinno się w związku z tym dziać. Ja mam dwa komplety kół: 31/10,5 oraz 33/10,5 i wszystko jest ok.

Co do fabrycznie montowanych progów (alu + plastik), to one są mocowane do budy a nie do ramy. Więc nie nadają się do liftowania.

lukas 78 - 11-03-2014, 11:02

31x10,5x15 to fabryczny rozmiar gum do dwójki opisywany w manualu
zbyszekm2 - 11-03-2014, 11:06

lub 235/70 r 15 w przypadku kiedy nie ma poszerzeń.
satyricon - 11-03-2014, 17:33

Zgadza sie w classicu na slupku jest podany taki 265/70/15 ,nosnosc 110.Pozdrawiam


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group