To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Galant E3xA i starsze - Przestawiony rozrząd i zatarta pompa chłodzenia w 4G63

Bartek - 16-10-2006, 07:04

adams12, to moja metoda - najlepsza i najprostsza, ale..... w dohc nieskuteczna bo nie masz możliwości zdjęcia koła pasowego z wału przed odkręcaniem głównej śruby....
Anonymous - 16-10-2006, 07:39

juz poprawione! :mrgreen:
Krzyzak - 16-10-2006, 13:36

ew. tak, jak robiłem w Colcie - klucz udarowy zrobiłem z rozrusznika:
zakładasz nasadkę na tą śrubę na wale, dajesz długi klucz 1/2 cala i zapierasz np. o ściankę grodziową, wyciągasz bezpiecznik ECI (żeby nie odpalił) i robisz dosłownie strzał z rozrusznika - puści

Wook@sH - 16-10-2006, 15:54

Bartek Twoje metody sa ciekawe ale brak mi choćby klucza udarowego wiec najbardziej mi spasowała odp adams'a i jak sie powiedzie(a na to licze) to sie chociaz punktem - pomógł, odwidzięcze ;) )

Krzyżak a Twoja propozycje to wykorzystam na końcu jak juz nic nie pomoze, a to dlatego ze zastanawiam sie co sie stanie jak mi sie śruba odkręci i silnik siłą rozpędu z rozrusznika zachaczy o zarowy które są obecnie luźne bo bez paska.
I jeszcze jedna sprawa własnie opisu odkręcenia tej problematycznej sruby brakuje mi na Twojej stronie, jezeli to nie będzie problemem do spoko by było jakyś to uzupełnił bo wtedy zbędne by były powyższe posty ;)

Dzięki za pomoc :) Zaraz ide kombinować ...

Krzyzak - 16-10-2006, 16:06

no ja tak odkręcałem - w Colcie, ale ze starym paskiem założonym, więc nie było problemu - może załóż poprawnie pasek (chyba dasz radę przesunąć napinacz? bo dolną osłonę zdejmiesz po zdjęciu tego szerszego koła pasowego) i potem spróbuj tej metody
Wook@sH - 31-10-2006, 09:14

Ciąg dalszy moich przygód....

Z braku czasu oddałem Misia do mechanika i dzis odebrałem głowice od niego niestety ma uszkodzone 3 zawory i jedno gniazdo.Do tego jeszcze pewnie cos wyjdzie ze bedzie nie tak.
Wiec mam do wyboru albo ja regenerować lub kupić jakąs inną dobra.

Zastanawiałem sie tak na szybko nad tymi:

http://www.allegro.pl/ite...0_16v_4g63.html

http://www.allegro.pl/ite...on_glowica.html

z tym ze ta z wersji turbo to chyba nie pasuje do mojego silnika? Nie wiem.
Przypomne za mam 4g63 dynamic.

A co do regeneracji czy ktos z Was juz robił to i jakie są mniej wiecej koszty?
I jezeli macie na zbyciu dobra głowice to dajcei znać.

[ Dodano: 31-10-2006, 21:52 ]
Byłem dziś w firmie zajmującej sie regenracją i lekko mnie zszokowali ok 1100zł za naprawę głowicy, wiec zaczałem poszukiwania używanej.
A co do tej z wersji turbo to jak tak patrze na ta swoją i na tą na zdjęciach to nie widze różnicy...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group