Pajero II - pomoc przy zakupie pajero koszty utrzymania spalanie korozja
Bushey - 28-07-2010, 16:16
hajmanek napisał/a: | Ja w Uk mam pelna opcje i place £750 na rok, choc moglbym znalezc taniej. Wszystko zalezy od miejsca gdzie mieszkasz i gdzie parkujesz na noc |
Trudno sie nieraz domyslic dlaczego jedni placa duzo a inni za to samo smieszne pieniadze. Za swojego SWB 3.0 place na rok tylko 180 f. Broker Sureterm Direct jakby ktos byl zainteresowany. Kolega ma Diesla LWB i juz 500 ma w najtanszej opcji. Mamy obaj takie same znizki wiec widocznie Angole preferuja benzyniaki
Tomasz Grochola - 28-07-2010, 20:58
Faraonix napisał/a: | zeby w irlandii byly takie ceny... ja z 60% znizka place 1000 euro ubezpieczenia + 1300 euro tax-u |
Ja mam króciaka commercial Taniutko jest.
Faraonix - 28-07-2010, 21:48
jasne tylko jak masz dzieci to musisz je wiesc w przyczepie kampingowej bo w aucie wolno Ci przewozic jedna osobe
jawaldek - 28-07-2010, 22:25
stanio50 napisał/a: | i na 90% SS | nie zaskoczyłeś o co chodzi SS to na pewno będzie 100% lub ES też 100% i jako rodzaj zasadniczo się i to bardzo zasadniczo różniących się od siebie. ZDECYDOWANIE bierz SS kurcze nie mogę znaleźć opisu na forum->> koledzy podajcie linka do strony. Rdza lubi szczególnie okolice tylnego mostu->> tutaj zwróć szczególną uwagę i jeśli właściciel wyrazi zgodę to nawet delikatnie młoteczkiem "posprawdzaj" W moim Miśku (automat) spalanie waha się od 11 do 16 literków ale jest bardzo dociążony i jeżdżony na czarnym jak i w terenie. Jesli już namierzyłeś jakiegoś Miśka zdradź tajemnicę a pomożemy Ci go ocenić na co to za ptica może nawet ktoś go zna
Znalazłem
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=17970
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=37773
oraz
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=37774
gołąb - 29-07-2010, 08:32
Faraonix napisał/a: | ja z 60% znizka place 1000 euro ubezpieczenia + 1300 euro tax-u | Faraonix, Wracaj do Polski
Anonymous - 29-07-2010, 21:28
Podłączę się do tematu
Jak sprzedam swojego Colta GTI to będę chciał kupić Pajero diesla w automacie, chyba że trafi się jakis manual w świetnym stanie. Koniecznie klima.
Znajomy ma z 95roku, jest strasznie zadowolony 2,5D manual, od 3 lat zero awarii.
Faktycznie 2,8D jest lepszym wyborem od 2,5D? a moze benzyna+lpg to lepsze rozwiązanie ?
ps. Mam obecnie dwa Mitsu; Galanta 2000rok w automacie + Colta GTI 92rok - szybki i mały wojownik + wygodny tapczan
Trzeba teraz posmakować "terenowca"
Wystarczy mi Pajero 3drzwiowy- sporo zrywniejszy jest od LONG ?
Faraonix - 29-07-2010, 22:26
gołąb napisał/a: | Wracaj do Polski |
zdecydowanie wole tutejsze oplaty i tutejsze zarobki
leśniczy22 - 04-08-2010, 15:35
W warcie z pełnymi zniżkami płacę ponad 400zł ale ja chłop ze wsi jestem. Spala mi średnio 12l/100km z manualną skrzynią. Korozji szukaj jeszcze w okolicach bagażnika.
Grzesiooo - 21-08-2010, 18:57
Witam !
Również jestem nowy na tym forum.... i tak samo jak kilku moich przed mówców zamierzam kupić Pajero II ;] Chciałbym sie dowiedzieć co nieco o tym modelu jak i na co patrzeć i takie tam podobne ;] Mam takie pytanie czy jest duża różnica w servisowaniu Europejskiej wiersji Pajero a wersji z USA ? Gdyż znalazłem model który mi sie strasznie spodobał i chciałbym żebyście go zobaczyli.... ;] może ktoś już go widział albo coś w tym rodzaju ;] Bo ja jestem zajawiony i mógłbym nie zwrócić uwagi na wiele czynników jako amator ;] oto link :
http://moto.allegro.pl/item1182398798.html
z góry dziękuje i pozdrawiam !
tunio - 21-08-2010, 22:39
ale to chyba tylko alufelgi są sprowadzone z USA
AndrzejM22 - 21-08-2010, 23:10
No samochodzik wygląda bajerancko . Tylko troszkę szkoda ze te ładne eleganckie koła maja różne opony i w dodatki tak mocno wystają za obrys samochodu a za to jak nic dowód poleci wcześniej czy później . Widac ze chce się pozbyć samochodu na tych kołach bo na zdjęciach z wnętrza na jednym widac ze stoi na innych felgach i oponach.. A po za tym opony przednie w niedługim czasie do wymiany a najlepiej 4 bo auta 4x4 lubią mieć 4 jednakowe co jest zdecydowanie zdrowsze dla centralnego mechanizmu różnicowego który to auto posiada.
A tak swoją drogą to tak szerokie opony nie specjalnie nadają się na polskie drogi z koleinami ; a i zawieszenie w Pajero leci szybko na takich kołach wiem bo miałem i było to bardzo uciążliwe podczas normalnej jazdy po asfaltach. Wiem że wygląda to fajnie ale ponad wygląd cenie bardziej komfort.
Z wyglądu to poza rysami i w wgnieceniami tu i ówdzie które pewnie powstały w czasie normalniej eksploatacji nie widać nic niepokojącego.
Ogólnie wart obejrzenia z bliska no i te 208 koni w manualnej skrzyni musie całkiem fajnie jeździć .
A taka ciekawostka sprzedawca miał jeszcze jedno Pajero ale się już chyba sprzedało też całkiem fajne
http://allegro.pl/item115...jestrowany.html
Co by znaczyło ze albo handlarz albo fan Pajero.
Grzesiooo napisał/a: | Mam takie pytanie czy jest duża różnica w servisowaniu Europejskiej wiersji Pajero a wersji z USA ? |
Żadna różnica ale w tym przypadku chyba chodziło o to ze te (Australijskie de fakto bardzo dobrej firmy ) felgi są ściągnięte z USA
Grzesiooo - 21-08-2010, 23:11
możliwe ;D może niezbyt załapałem ;D ale pytania dalej aktualne
gołąb - 22-08-2010, 11:36
taa.musi być to jakiś fanatyk, albo coś, bo ze 3 tyg. temu miał 3 takie pajorki na swoich ogłoszeniech...Wszystkie trzy krótkie, w benzynie i atrakcyjnie wyglądające...może je po prostu odnawia..Ciekawe jak wyglądają w rzeszywistości i jak technicznie się sprawa przedstawia, bo mam chrapkę na benzyniaka krótkiego...Jak by ktoś był u niego i oglądał, to niech się podzieli spostrzeżeniami.
Grzesiooo - 22-08-2010, 14:52
no włąsnie kolego też mam chrapkę na benzyniaka ;D miał miał 3 ;] Czerwony był śliczny tylko troszeczke drogi ;D miałem nadzieje że ktoś już widział to Pajero ;D
|
|
|