[92-96]Galant E5xA - [2.0 v6] 1996 Przewody zapłonowe i świece
wojtasw007 - 20-08-2010, 10:46
Tak to chyba jest zawsze, że przy maksymalnym skręceniu obroty lekko spadają. Bynajmniej ja tak miałem w poprzednim galu, w alfie, renault i w aktualnym galu również.A co do pompy według mnie regenerować jeśli jest taka potrzeba. Na regeneracje praktycznie zawsze dostajesz jakąś gwarancję.
Jeśli mialbyś kupować nową czy jest sens ładować ją do samochodu z 95r gdzie te 4500 to prawie połowa ceny samochodu (jeśli jest w super stanie).
Ja np. jak teraz mam pewność, że w swojego gala wpakuje każde pieniądze bo jestem zakochany w e54a i chce nim jezdzić do samego końca zastanawiałbym się jeszcze nad nową, niekoniecznie sprowadzaną przez mechanika tylko poszukałbym sam i wtedy bankowo znalazłbym coś za mniejsze pieniądze.
Spox_2 - 14-11-2010, 23:44
wojtasw007 napisał/a: | ...zamówiłem przewody NGK... |
Możesz podać ich cenę
Z tego co się zorientowałem to do naszego Miśka potrzebne są kable o oznaczeniu RC-ME78 (cały czas mowa o produkcie NGK).
Najtańsze jakie znalazłem są TUTAJ.
Nie napisaleś jak auto zachowuje się po wymienie przewodów
glowkamario89 - 21-01-2014, 23:59
jak w temacie, interesuja mnie kable do 2.0 v6 moze ktos ma namiary na dobre kable (najlepiej NGK) i oczywiscie istotny czynnik finansowy
|
|
|