Nasze Miśki - Lancer C68A GTi
emilio_09 - 22-01-2011, 16:09
Szczerze to bałbym się wstawić silnik 220-sto konny do mojej budy
A nad tą drugą opcją poważnie się zastanowię
R-Man - 22-01-2011, 16:18
BeNeK, dzięki, znam tego kolesia, nie raz do niego dzwoniłem... Troche chore ceny ma, i twierdzi że ten silnik to 1.8. Doczekać się na zdjęcia, to co najmniej 2 miesiące...
BeNeK napisał/a: | A ten silnik co masz to można rozwiercić do 2.0 i pasują tłoki od 4g63 ;d tak jak ma to zrobione rosomak1983 |
Takie coś u mnie mija się z celem, bo z tego co kojarzę to 4G63T jest w serii zakuty i wytrzyma więcej niż zwykły 4G63 albo mój 4g67. Także nie opłaca mi się w ten silnik inwestować pieniędzy, skoro i tak ten silnik będę wymieniać
Jak strzeli w moim rozrząd, albo się obróci jakaś panewka a będę bez kasy na "nowy" silnik, to rozważę takie rozwiązanie...
w dalekich planach mam około 300km i napędy z eclipse, albo lancera 4x4... Generalnie najlepiej jakbym kupił jakiegoś rozbitego angola eclipse turbo 4x4 bez kwitów do tego...
Hubeeert - 22-01-2011, 17:04
R-Man napisał/a: | z tego co kojarzę to 4G63T jest w serii zakuty | nie jest R-Man napisał/a: | wytrzyma więcej niż zwykły 4G63 albo mój 4g67 | prawda
rosomak1983 - 22-01-2011, 18:55
R-Man napisał/a: | Troche chore ceny ma, i twierdzi że ten silnik to 1.8. |
to jakie on tam ma tłoki czyzby seria ale wtedy to max 0.5 bara... no moze 0.9 sa dosc solidne korby.
R-Man napisał/a: | bo z tego co kojarzę to 4G63T jest w serii zakuty i wytrzyma więcej niż zwykły 4G63 albo mój 4g67 |
haha zakuty nie jest nawet seryjny w EVO
Hubeeert napisał/a: | R-Man napisał/a:
wytrzyma więcej niż zwykły 4G63 albo mój 4g67
prawda |
to zalezy z moich info wynika ze 6 bolty trwałoscia nie ustepuje temu z literka T, chodzi o blok wał i korby.
Hubeeert - 22-01-2011, 20:01
A z Bartka (który takie silniki rozbierał) opowieści wynika, że te w 4G63T są inne.
rosomak1983 - 22-01-2011, 22:46
Hubeeert napisał/a: | opowieści wynika, że te w 4G63T są inne. |
konkretnie co (poza tłokami), moja wiedza od osób które wielokrotnie uturbiali te silniki.
Hubeeert - 22-01-2011, 23:15
konkretnie to sobie popatrz w service manual.
4G63 NA różni się od T tłokami, zaworami i korbami właśnie.
4G61 NA od T rózni się tylko tłokami i zaworami, korby sa te same.
Z tego co mówił mi Bartek a to jak dla mnie on jest tym kogo należy słuchać - korbowody te same nie są w 4G63. Koniec dyskusji na ten temat jak dla mnie - dalej beze mnie.
rosomak1983 - 22-01-2011, 23:22
rosomak1983 napisał/a: | trwałoscia nie ustepuje temu z literka T, |
nie chodzi czy sa identyczne tylko o to co napisano powyzej , czy Bartek uturbił jakiegos 4g63 albo skad wnioskuje co do trwałosci korb wał i bloku ???
Hubeeert - 23-01-2011, 00:59
Hubeeert napisał/a: | dalej beze mnie. |
rosomak1983 - 23-01-2011, 11:47
Njawyzsza pora załozyc odpowiedni temat.
R-Man - 21-03-2011, 15:36
Lancer wjechał do garażu na wiosenne porządki...
Obecnie stoi z całym rozebranym przodem, z silnika prawie wszystko jest odkręcone, chyba będę zwalał głowicę, regenerował ją i delikatnie przerabiał... Ale nie chcę zbytnio ingerować w 4g67...
Obecnie auto poszło w dół o kilka centymetrów, w niedalekiej przyszłości dojdą alu 15'
Ma ktoś pomysł na polepszenie hamulców w Lancerze C6x? bo w moim odczuciu są meeega słabe w porównaniu do np Forda Mondeo 95, czy Renault Laguna 99...
rosomak1983 - 21-03-2011, 17:46
R-Man napisał/a: | Ma ktoś pomysł na polepszenie hamulców w Lancerze C6x? bo w moim odczuciu są meeega słabe w porównaniu do np Forda Mondeo 95, czy Renault Laguna 99... |
słabe???, IMO sa OK , moze pasuje zregenerowac
R-Man - 21-03-2011, 17:50
Tarcze są niemal nowe, klocki też... Wszystkie przewody stalowe wymienione, gumowe wymienione na odpowiedniki w stalowym oplocie, niby dobrze odpowietrzone, a nadal nie jestem zadowolony z wydolności układu hamulcowego... Jak już napisałem, nawet 2 tonowa laguna kombi 2.0 16v hamuje o niebo lepiej od 970kilowego lancera :/
rosomak1983 - 21-03-2011, 18:11
R-Man, moze pompa ???
rosomak1983 - 21-03-2011, 18:12
R-Man napisał/a: | nawet 2 tonowa laguna kombi 2.0 16v hamuje o niebo lepiej od 970kilowego lancera :/ |
nie ma bata musi byc tam jakas patologia
|
|
|