To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Lancer C68A GTi

emilio_09 - 22-01-2011, 16:09

BeNeK napisał/a:
Kolego na alledrogo znalazłem co takiego:
http://moto.allegro.pl/la...1418887904.html oblukaj sobie , bo cena jest dobra :]


Szczerze to bałbym się wstawić silnik 220-sto konny do mojej budy :mrgreen:

A nad tą drugą opcją poważnie się zastanowię :wink:

R-Man - 22-01-2011, 16:18

BeNeK, dzięki, znam tego kolesia, nie raz do niego dzwoniłem... Troche chore ceny ma, i twierdzi że ten silnik to 1.8. Doczekać się na zdjęcia, to co najmniej 2 miesiące...
BeNeK napisał/a:
A ten silnik co masz to można rozwiercić do 2.0 i pasują tłoki od 4g63 ;d tak jak ma to zrobione rosomak1983

Takie coś u mnie mija się z celem, bo z tego co kojarzę to 4G63T jest w serii zakuty i wytrzyma więcej niż zwykły 4G63 albo mój 4g67. Także nie opłaca mi się w ten silnik inwestować pieniędzy, skoro i tak ten silnik będę wymieniać
Jak strzeli w moim rozrząd, albo się obróci jakaś panewka a będę bez kasy na "nowy" silnik, to rozważę takie rozwiązanie...


w dalekich planach mam około 300km i napędy z eclipse, albo lancera 4x4... Generalnie najlepiej jakbym kupił jakiegoś rozbitego angola eclipse turbo 4x4 bez kwitów do tego...

Hubeeert - 22-01-2011, 17:04

R-Man napisał/a:
z tego co kojarzę to 4G63T jest w serii zakuty
nie jest
R-Man napisał/a:
wytrzyma więcej niż zwykły 4G63 albo mój 4g67
prawda
rosomak1983 - 22-01-2011, 18:55

R-Man napisał/a:
Troche chore ceny ma, i twierdzi że ten silnik to 1.8.

to jakie on tam ma tłoki czyzby seria ale wtedy to max 0.5 bara... no moze 0.9 sa dosc solidne korby.
R-Man napisał/a:
bo z tego co kojarzę to 4G63T jest w serii zakuty i wytrzyma więcej niż zwykły 4G63 albo mój 4g67

haha zakuty nie jest nawet seryjny w EVO
Hubeeert napisał/a:
R-Man napisał/a:
wytrzyma więcej niż zwykły 4G63 albo mój 4g67
prawda

to zalezy z moich info wynika ze 6 bolty trwałoscia nie ustepuje temu z literka T, chodzi o blok wał i korby.

Hubeeert - 22-01-2011, 20:01

A z Bartka (który takie silniki rozbierał) opowieści wynika, że te w 4G63T są inne.
rosomak1983 - 22-01-2011, 22:46

Hubeeert napisał/a:
opowieści wynika, że te w 4G63T są inne.

konkretnie co (poza tłokami), moja wiedza od osób które wielokrotnie uturbiali te silniki.

Hubeeert - 22-01-2011, 23:15

konkretnie to sobie popatrz w service manual.
4G63 NA różni się od T tłokami, zaworami i korbami właśnie.
4G61 NA od T rózni się tylko tłokami i zaworami, korby sa te same.

Z tego co mówił mi Bartek a to jak dla mnie on jest tym kogo należy słuchać - korbowody te same nie są w 4G63. Koniec dyskusji na ten temat jak dla mnie - dalej beze mnie.

rosomak1983 - 22-01-2011, 23:22

rosomak1983 napisał/a:
trwałoscia nie ustepuje temu z literka T,

nie chodzi czy sa identyczne tylko o to co napisano powyzej , czy Bartek uturbił jakiegos 4g63 albo skad wnioskuje co do trwałosci korb wał i bloku ???

Hubeeert - 23-01-2011, 00:59

Hubeeert napisał/a:
dalej beze mnie.

rosomak1983 - 23-01-2011, 11:47

Njawyzsza pora załozyc odpowiedni temat.
R-Man - 21-03-2011, 15:36

Lancer wjechał do garażu na wiosenne porządki...
Obecnie stoi z całym rozebranym przodem, z silnika prawie wszystko jest odkręcone, chyba będę zwalał głowicę, regenerował ją i delikatnie przerabiał... Ale nie chcę zbytnio ingerować w 4g67...

Obecnie auto poszło w dół o kilka centymetrów, w niedalekiej przyszłości dojdą alu 15'

Ma ktoś pomysł na polepszenie hamulców w Lancerze C6x? bo w moim odczuciu są meeega słabe w porównaniu do np Forda Mondeo 95, czy Renault Laguna 99...

rosomak1983 - 21-03-2011, 17:46

R-Man napisał/a:
Ma ktoś pomysł na polepszenie hamulców w Lancerze C6x? bo w moim odczuciu są meeega słabe w porównaniu do np Forda Mondeo 95, czy Renault Laguna 99...

słabe???, IMO sa OK , moze pasuje zregenerowac :wink:

R-Man - 21-03-2011, 17:50

Tarcze są niemal nowe, klocki też... Wszystkie przewody stalowe wymienione, gumowe wymienione na odpowiedniki w stalowym oplocie, niby dobrze odpowietrzone, a nadal nie jestem zadowolony z wydolności układu hamulcowego... Jak już napisałem, nawet 2 tonowa laguna kombi 2.0 16v hamuje o niebo lepiej od 970kilowego lancera :/
rosomak1983 - 21-03-2011, 18:11

R-Man, moze pompa ???
rosomak1983 - 21-03-2011, 18:12

R-Man napisał/a:
nawet 2 tonowa laguna kombi 2.0 16v hamuje o niebo lepiej od 970kilowego lancera :/

nie ma bata musi byc tam jakas patologia :lol: :wink:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group