To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero II - PAJERO vs VITARA vr RAV4

pepi - 27-08-2010, 23:06

wielkie dzięki za opinie

a wiec postanowilem kupic
pajero II 3 drzwiowa
3.0 v6 automat super selekt

pytanie tylko gdzie je kupić podobno najlepiej szukać na zachodzie ?


pozdrawiam

leśniczy22 - 27-08-2010, 23:36

Tego to już nikt Ci nie powie bo na zachodzie też nie wiesz co kupujesz kupując nastoletnie auto.
pepi - 27-08-2010, 23:42

ok to będę szukał jak by ktos z was słyszał o czyms fajnym poproszę o kontakt


pozdrawiam

Tomasz Grochola - 28-08-2010, 10:03

leśniczy22 napisał/a:
Tego to już nikt Ci nie powie bo na zachodzie też nie wiesz co kupujesz kupując nastoletnie auto.


Święta prawda.

Dodam tylko, że warto unikać handlarzy, pośredników, dziuplarzy. Ja wypraktykowałem taką metodę: kupuję lokalną gazetę, wybieram kilka ogłoszeń, dzwonię, umawiam spotkanie. Oglądam samochód i właściciela. Odsiewam farmerów, krewkich młodzieńców oraz inny niepożądany element. Metoda dobra, tyle że cholernie czasochłonna. :)

leśniczy22 - 28-08-2010, 10:09

W dodatku jeżeli jak widzę jesteś zdecydowany już na konkretny typ czyli 3-drzwiowy to już zostaje 20% ogłoszeń, później silnik, skrzynia i okazuje się, że jest jedno ogłoszenie na drugim końcu Polski.
Życzę powodzenia ale przede wszystkim cierpliwości.

Croom - 28-08-2010, 16:45

Rozbieżności cenowe za Pajero II są ogromne zwlaszcza jeśli weźmiemy pod uwagę silnik 2.8.
maniek01_1971 - 30-08-2010, 21:01

leśniczy22 napisał/a:
W dodatku jeżeli jak widzę jesteś zdecydowany już na konkretny typ czyli 3-drzwiowy to już zostaje 20% ogłoszeń, później silnik, skrzynia i okazuje się, że jest jedno ogłoszenie na drugim końcu Polski.
Życzę powodzenia ale przede wszystkim cierpliwości.

To prawda. Ja w poszukiwaniu swojego Pajero zjeździłem pół Polski, Trudno kupić PII w rozsądnym stanie, szczególnie diesla. Odpuściłem i kupiłem benzynę.

Croom - 01-09-2010, 10:07

No a jak wyglada aka konfrontacja RAV4 vs Pajero II i Grand Vitara w lekkim terenie przy podobnym ogumieniu ?
Myślę że Grand Vitara ze wzgledu na mniejszą wagę deptał by po piętach Pajero II, zwlaszcza że blokada tylnego mostu jest chyba w SS do 5km/h i to nie w kazdym egzemplarzu.

Jaką LPG zakładaliście lub jaka się najlepiej sprawdza w V6 ?
Z lubryfikacją czy bez no i czy podejdzie jakiś BRC S24 czy musi byc pełna sekwencja ?

Gene - 01-09-2010, 10:37

Croom Rav4 to samochodzik rekreacyjny. Nie mozna go bezposrednio porownywac z PII.
Jesli chodzi o pojecie "lekkiego terenu" nie ma tu konfrontacji. Kazde z tych trzech aut podobnie jak znakomita wiekszosc plaskaczy poradzi sobie po zjechaniu z czarnego. Pierwsze wyrazne roznice zaczna sie pojawiac w nieco ciezszych warunkach. Wszelkiego rodzaju podjazdy, trawersy, miejsca o gorszej przyczepnosci podloza moga sie dla Ravki okazc nieprzejezdne. To auto nie ma niskich przelozen i z tego powodu zwyczajnie nie da rady.
Co do Grand Vitary i Pajero II to sprawa wyglada inaczej. Oba auta oferuja podobne wlasciwosci terenowe. Mysle, ze konstrukcyjnie sa zblizone i osad, ktore lepiej sobie poradzi jest znacznie trudniejszy. Tu decyduja subiektywne doznania i osobiste preferencje. Ja widzialem w akcji oba samochody i to w wersjach fabrycznych jak i przeprawowych. Prywatnie wybralbym PII. :D

Misieklbn - 03-09-2010, 23:38

Jeżeli chodzi o Pajero II z benzynowym silnikiem polecam wyjazd do Szwajcarii tam były głównie auta z tym silnikiem i automatyczna skrzynią no i wyposażenie prawie zawsze maxymalne, sam będę niedługo poszukiwał takiego samego krótki 3 drzwiowy 3.0 V6 poza tym pajero ma z tyłu często ma blokadę mostu no i skrzynia SS na zimę idealna na trasę Pozdr
Chudy - 06-09-2010, 20:46

Croom napisał/a:
Cytat:
Sumując - trwała ramowa konstrukcja, wytrzymały tylny most, bezawaryjne silniki, możliwości terenowe (bez liftu i innych zmian) całkiem dobre, komfort przyzwoity (na asfalcie również) = ogólnie bardzo dobry samochód.


Byly tez silniki z mazdy 2.0 TD, czy lepsze , ciekawy jestem opinii ...
Ciężko znaleźć pajaca II 2.8 w dobrym stanie...
W terrano II podobno łożyska leca w skrzyniach...


Ja kolego miałem z silnikiem mazdy, w eksploatacji było wszystko OK ale jak to mówią, że zmiany są wskazane i nie żałuje.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group