To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - Dlaczego nie poleca się diesli w Mitsubishi Lancer?

r1212 - 19-09-2010, 01:33

Dzisiaj rozmawiałem z dealerem. Sportback z podobnym wyposażeniem ma być tańszy ok. 2000 od ASX + dopłata za lakier. Na razie nie ma homologacji na kratkę. W przyszłym tygodniu maja wiedzieć więcej.
moku - 19-09-2010, 17:20

A kiedy te auta będą do kupienia? Wersja Invite ASXa z 1.8 DID MIVEC (116 KM) kosztuje 81 990 PLN . W tym jest napęd 4WD. I Lancer z tym silnikiem ma kosztować 79 990PLN??? Drogo trochę. Nie wiem czy warto.
Trik - 19-09-2010, 21:55

moku napisał/a:
Wersja Invite ASXa z 1.8 DID MIVEC (116 KM) kosztuje 81 990 PLN . W tym jest napęd 4WD.

Z napędem 4WD to koszt 87990 dla tej wesji silnika :lol:

vil_chaq - 23-11-2010, 11:27

Dołączę się do dyskusji na temat diesla w Lancerku.
Jeżdżę sporo po dużym mieście, sporo stoję w korkach dla mnie średnia 8,5 l w takich warunkach jest OK, wiec kocham mojego diesla.
Przyspieszenie jak sie należy. Zobaczymy co później ale na razie bez usterek.
Byłem na jeździe próbnej 1.8 benzyną - nie zamienił bym się.
Owszem dopłata była spora, ale w sumie z tym rabatem 15tys jakoś dało radę.

Myślę, że każdy powinien konfigurować auto wg własnych potrzeb.

gzesiolek - 23-11-2010, 11:46

vil_chaq napisał/a:
Jeżdżę sporo po dużym mieście, sporo stoję w korkach


Zycze braku klopotow z DPF, chyba ze masz wersje jeszcze bez...
no chyba ze poza korkami masz jeszcze codziennie kilkadziesiat km poza miastem to wtedy nie powinno byc problemow...

vil_chaq - 23-11-2010, 18:09

Srednio raz na 1,5 m-ca z przyczyn rodzinnych przeganiam go 2x300km/weekand w tym trasa Stryków - Poznań ;) , wiec może to wystarczy
gzesiolek - 23-11-2010, 21:53

vil_chaq, z doswiadczen kumpla z TDI 2,0 od VW z DPFem, to radzilbym czesciej bywac u rodziny :P
mam nadzieje ze nie bedziesz mial takich samych klopotow...

patrycjuszek - 07-12-2010, 06:39

Z tym VW to jest tak samo jak z Renault. 1,9 Dci się psuło ale jak mitsu włożyło do Space Stara a Volvo do S/V40 to nie było usterek, a większość dziennikarzy motoryzacyjnych twierdziła ze zmiana jest na pokrywie silnika z dci na did. Tak samo z VW 2.0 tdi PD, niby to samo ale japońce cosik zawsze dodają od siebie. Np. outlandery czy grandisy w niemczech przekraczaja przebiegi rzędu pół mln. Na mobile de jet sporo 4 latków powyżej 300 tys. jakby się psuły do by żaden niemiec nie kupował mitsu bo ma przeciez pancer VW.
jac - 07-12-2010, 08:18

patrycjuszek napisał/a:
Z tym VW to jest tak samo jak z Renault. 1,9 Dci się psuło ale jak mitsu włożyło do Space Stara a Volvo do S/V40 to nie było usterek, a większość dziennikarzy motoryzacyjnych twierdziła ze zmiana jest na pokrywie silnika z dci na did. Tak samo z VW 2.0 tdi PD, niby to samo ale japońce cosik zawsze dodają od siebie. Np. outlandery czy grandisy w niemczech przekraczaja przebiegi rzędu pół mln. Na mobile de jet sporo 4 latków powyżej 300 tys. jakby się psuły do by żaden niemiec nie kupował mitsu bo ma przeciez pancer VW.


nie jestem tu fachowcem, a jest za rano zeby sprawdzac w sieci ale czy to czasem Volvo od zawsze nie montuje silnikow Renault?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group