To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Galant - Ogólne - E1x vs E3x vs E5x itp

kamilek - 06-09-2010, 20:43

Forumowicz Wook@sh kiedyś sprzedawał swojego, nie wiem czy się rozmyślił czy chętnych nie było, a ma autko w bardzo fajnym stanie.
Jeszcze ktoś sprzedawał uderzonego w koło, ale nie wiem czy sprzedał czy nie :roll:

Wszyc - 06-09-2010, 20:59

żelek napisał/a:
no fakt piękny :mrgreen: gdybyś mógł go sprwdzić bym był Ci bardzo wdzięczny :) dzisiaj znalazłem jeszcze takiego gala http://www.auto.pl/?kod=1t41c


O cholera z kąt ty żeś go wyczochrał :shock: ale cena wiadomo jaka koleś wie co sprzedaje :D

Kamilek nie znasz się :D :D :D nie no jest przy nim co robić blachy zżera ale to najładniejsze Mitsu w historii marki :twisted:

żelek - 06-09-2010, 21:05

Cena wydaje mi sie własnie nie zbyt wygórowana. Mogę się mylić :) fajnie się prezentuje no i nie ukryeam że chciałbym takiego choć są bardzo podatne na rudą
Wszyc - 06-09-2010, 21:11

Cytat:
Cena wydaje mi sie własnie nie zbyt wygórowana.

A ty wierzysz że on jest w takim stanie że jeszcze nie będziesz musiał z 5tyś w niego wsadzić bo ją puki co takich egzemplarzy siódmej generacji galanta nie widziałem :D

Coś Ci w tym modelu galanta siądzie to nawet od reszty E5 nie podpasujesz części :D





albo to tylko moja zazdrość że Cie stać na 4 napędowego galanta :D

kamilek - 06-09-2010, 21:13

Wszyc napisał/a:
ale to najładniejsze Mitsu w historii marki

Jedyne Mitsu w kolorze rudawym :) Przepiękne :D

[ Dodano: 06-09-2010, 21:16 ]
Wszyc napisał/a:
A ty wierzysz że on jest w takim stanie że jeszcze nie będziesz musiał z 5tyś w niego wsadzić bo ją puki co takich egzemplarzy siódmej generacji galanta nie widziałem :D

Ooo a tu to Wszycu dobrze prawi, zakup takiego auta to jedno, ale weź to utrzymaj :roll: Mało tego jeździ to i części nie za wiele, opcja tylko dla pasjonatów...

żelek - 06-09-2010, 21:17

Nigdzie nie napisałem że mnie stać :) a Kamilek chyba zazdrosny jest :wink: ale jakby nie patrzeć tez z chorzowa ładniejszy :D
kamilek - 06-09-2010, 21:20

żelek napisał/a:
a Kamilek chyba zazdrosny jest :wink:

Już się miałem zbulwersować :evil:
żelek napisał/a:
ale jakby nie patrzeć tez z chorzowa ładniejszy

Ale stwierdziłem że jednak równy gość z Ciebie i znasz się na rzeczy 8)

żelek - 06-09-2010, 21:26

Kamilek wiem ze chciałbyś golfa w Dieslu :P
Wszyc - 06-09-2010, 21:27

Jak tak uważasz że E1 czy E3 lepsze to następnym razem pochwal się na zlocie tym co masz a nie wstydliwie parkujesz tuż za bramą :D :D :D

Dobra koniec bo znów offtopujemy a od kąt jestem zielony to mi nie wypada :D

Temat jaki galant i linki który jest spoko to już może w dziale chce kupić galanta :P

kamilek - 06-09-2010, 21:34

Golf jest the best 8)
Cytat:
Jak tak uważasz że E1 czy E3 lepsze to następnym razem pochwal się na zlocie tym co masz a nie wstydliwie parkujesz tuż za bramą :D :D :D

Wcale nie wstydliwie, po prostu już miejsca nigdzie indziej nie było i dlatego :P

[ Dodano: 06-09-2010, 21:39 ]
Wszyc napisał/a:
jestem zielony

z zazdrości o nasze wspaniałe furki :P

Maretzky85 - 06-09-2010, 21:43

Wszyc, miałeś okazję E3 w DOHCu pooglądać, więc nie marudź ;)
Wszyc - 06-09-2010, 22:11

ja po prostu z kamilkiem tak od zawsze się przedrzeźniamy :D

ale jak teraz temat zmienił nazwe i jest luźny to stawiam swoje zdanie co do porównania galantów E1 odpada z mojego porównania bo nie widziałem autka na żywo więc porównam E3, E5 i EA przez swój pryzmat

Wygląd zewnętrzny
E3 ale dla mnie tylko w sedanie i w komplecie z większymi zderzakami jak w E39A
E5 dla mnie najładniejszy misiek ale w wersji ze zderzakami z V6 lub po lift bo przed lift bez dokładki zderzaka przedniego i progów wygląda lipnie
EA nie podoba mi się zbyt charakterny i zadziorny a w wersji Advance wręcz napompowany testosteronem ja wole bardziej dystyngowane i spokojniejsze auta które potrafią zaskoczyć niż auta które wyglądają na szybsze niż są

Wygląd wewnętrzny
E3 chodź by był obszyty skórą i zrobiony z takich materiałów jak najwyższej klasy limuzyny to jednak design jedzie poprzednią epoką jedni to kochają ja nie lubię
E5 dla mnie bardzo spoko wnętrze ale tylko z przedliftową kierownicą i bez poduszki pasażera której osłona po kilku latach jest po prostu zniszczona i wygląda jak po wybuchu poduchy i w niektórych modelach E5 spotyka się niemiłosiernie brzydkie obicie foteli najczęściej w polifcie 2.0 V6
EA wszystko spoko tylko ciasno a to już u mnie poważny minus

Silniki i napęd
E3 prócz 4G63 i 4G63T to bez rewelacji ale te dwie jednostki napędowe rekompensują mało ciekawą ofertę silnikową fajnie że był 4x4
E5 ciekawsza oferta silników ale za to karygodna sprawa czyli brak jednostki 4G63 w ofercie :( gruby minus wersja 4x4 nie osiągalna też minus
EA podobnie jak w E5

Dlaczego uważam że E5 jest najlepsze?
Bo ma zalety starszych miśków jak bardziej neutralny wygląd chodź zadziorny to też jest trochę, silniki po jedynej słusznej stronie :D :D :D ale za to nie ma w nim nic z designu i polotu lat 80tych :D :D

kamilek - 06-09-2010, 22:44

Oo wydzielili nasze posty do innego tematu, super :)
E1 jest w ogóle poza konkurencją, to był ostatni Misiek do którego ręki nie przyłożyli księgowi (patrz np. chromowane listwy, klamki, w E3 mam na ramkach drzwi badziewny wycierający się czarny mat, albo klima (pseudo)automatyczna, automatyczna regulacja temperatury, czujnik temp, nasłonecznienia i inne bajery, a w E3 bidne pokrętełka i nic więcej).
E3, w wersji z poliftowymi zderzakami, bomba. Oferta silników uboga, ale dobrze są dopasowane do wagi auta, auto nie jest zawalidrogą. Nie wiem czemu tak chwalisz 4g63, zwykły silnik, żadnej rewelacji w nim nie ma. Design auta, masz rację, to trzeba lubić. Ja lubię :) I dlatego furka mi się podoba. Za to wnętrze super, fajna deska, przyjemne materiały, jak dla mnie jest spoko.
E5, tego widziałem tylko przez szybkę :P i wystarczy. Auto dla emo i ludzi w depresji, zawsze to jakieś pocieszenie dla nich że są smutniejsze rzeczy niż oni :P
EA, fajny wygląd, ładne wnętrze, ale auto już takie "nowocześniejsze". Mnie ciągnie do 80tek, więc rekin mnie nie porywa.
Dlaczego uważam że E1 jest najlepsze? :D Bo to dostojna limuzyna, miękka wygodna, rewelacyjne fotele, te w E3 są wygodne ale w E1 to już zupełny kosmos, chodzę sobie tam jak mam wolną chwilke, i po prostu sobie siedzę, nic nie robię, tylko siedzę, i rozkoszuję się tą wygodą :P Jak też wyżej pisałem, ostatnie Mitsu, na którym nie oszczędzano, więc ma pełno detali, które cieszą oko i ducha takich osobników, jak ja (cholernie zwracam uwagę na takie szczegóły i detale). Jedno jedyne zastrzeżenie do tego auta - deska mogłaby być bardziej miękka. Ale, mam nadzieję, kiedyś i z tym się uporam :wink:

Wszyc - 06-09-2010, 23:21

No każdy z nas ma inny gust :) ty lubisz chromy ja jak bym je miał to bym je na czarno zamalował Ty lubisz dużo szczegółów ja tym mam mniej rzeczy na desce rozdzielczej tym lepiej proste owalne kształty wole E5 w środku dla mnie jest świetny w swojej prostocie jak bym miał tempomat czy jakieś inne bzdety to bym zaraz to i tak zdemontował :)
kamilek - 06-09-2010, 23:48

Polecam poloneza :P Chromy zamalowane na czarno, mało szczegółów na desce, oczywiście konstruktorzy przewidzieli, jakie upodobania będą mieli klienci, i już w fabryce wybebeszyli go z tempomatów, kilmatyzacji i takich bajerów :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group