Nasze Miśki - Troche odmieniona Carisma 2003r :) [WhatR]
buniago - 06-05-2011, 11:49
Wczoraj wstawiłem auto do warsztatu i przepolerowane zostały przednie lampy, nie były może w najgorszym stanie ale denerwowało mnie, że jedna była o 2 lata nowsza, ponieważ jak jeszcze auto było na gwarancji to mitsubishi wymieniło mi lewą lampę na nową ponieważ stara parowała. Niestety przez to po umyciu auta widoczne było, że lampy nie są takie same. Po polerce obie wyglądają jak nowe, co mnie bardzo ucieszyło, w końcu wszystkie rysy powstałe przez czyszczenie w zimie brudu z lamp zniknęły Wstawiam zdjęcia choć aparat nie bardzo sobie poradził w słońcu
Gdyby ktoś chciał adres to tutaj jest link do opisu warsztatu we Wrocku który mi to robił:
http://forum.mitsumaniaki...t=5397&start=75
A oto zdjęcia:

buniago - 26-09-2011, 23:33
Niedawno nawinęła się okazja skorzystania z dobrego aparatu więc postanowiłem skoczyć zrobić kilka zdjęć i zobaczyć co można z nimi jeszcze zrobić wyniki można zobaczyć poniżej ahhh gdyby mieć kalendarz z tymi zdjęciami
 
  
RoBSoN_97 - 27-09-2011, 15:44
Ładne zdjęcia, ale i tak wszystkie przerobione programem...
buniago - 29-09-2011, 12:52
Nie ukrywam tego szkoda tylko ze po przerobieniu traca na jakosci :/ ale za to mozna wyciagnac kolory i cienie o jakie mi chodzilo
RoBSoN_97 - 29-09-2011, 16:48
W PS przerabiasz?
buniago - 30-09-2011, 16:54
Jak mam zdjęcia dobrej jakości to w Dynamic Photo HDR. Tam są świetne opcje. A lekkie rozjaśnienie czy ściemnienie przy słabej jakości zdjęć to w ACDsee Jeszcze nie nauczyłem się działać w PS ale mam nadzieję niedługo spróbować.
Dodatkowym programem podobnym do PS jest GIMP, tam są warstwy i inne przydatne opcje. Jedną z fotek jaką tam robiłem to:

RoBSoN_97 - 30-09-2011, 19:14
Nie no robota profeska
buniago - 04-04-2012, 22:23
Kilka nowych fotek W tym tygodniu minęło 181tys. km więc przyszedł następny przegląd, czyli wszystkie filtry, oleje w silniku, skrzyni, płyn chłodzący, hamulcowy, sprawdzone zawieszenie, hamulce, zbieżność. Wszystko przygotowane na sezon do tego oczywiście już letnie oponki ))
 
 
RoBSoN_97 - 05-04-2012, 09:52
Jak Cari się sprawuje na sprężynach Eibach'a ? Cała już siedzi na Eibach'u? Pisałeś wcześniej, że założyłeś na przód,a co z tyłem? Ogólnie na tych ostatnich fotkach nie widać, żeby była obniżona, o ile obniżają te sprężyny?
Szerokości ;]
buniago - 05-04-2012, 23:22
Dalej przod jest tylko zalozony bo drugi komplet felg dopiero bedzie sie robil, narazie czeka w garazu, a tylko tamten komplet wejdzie w nadkola. Niestety na tych felgach brakuje aktualnie jakies 10mm zeby opony sie zmiescily wiec tyl jest seria ale dodatkowo usztywniona zeby nie osiadala. Przod eibach, jezdzi sie super, po zmianie sprezyn dopiero po jakis 2-3 miesiacach mozna bylo poczuc i zobaczyc roznice, zeszlo okolo 4cm, roznice widac, zazwyczaj Carismy maja krater z przodu miedzy kolem a nadkolem, to troche zmniejszylo przeswit, co niestety odczulem niedawno bo zachaczylem o kraweznik i wyrwalem jeden zaczep zderzaka :/ dodatkowo auto nie podnosi sie przy ruszaniu szybkim, co jest o niebo lepszym uczuciem przy przyspieszaniu prowadzenie super, komfort nie jak seria ale zadowolony jestem, dobry zestaw do seryjnych amortyzatorow. Polecam, ale zeby odczuc w pelni roznice jeszcze lepiej jakas nizsza opona tez sie przyda
RoBSoN_97 - 06-04-2012, 09:57
Odnośnie prześwitu w Carismach z przodu, to prawda, ale optycznie znika on już po założeniu większych felg (zaobserwowałem jak zmieniałem na 16").
To jakie felgi na warsztacie, by się zmieściły z tyłu po zmianie sprężyn?
Felgi masz bardzo ładne i auto ładnie na nich wygląda, aż żal zmieniać na coś innego.
PS. Tylne nadkola w Carismach to porażka- brak wyprofilowania na koło oraz jeszcze ten zagięty rant do środka
wojzi - 06-04-2012, 11:54
buniago napisał/a: | to troche zmniejszylo przeswit, co niestety odczulem niedawno bo zachaczylem o kraweznik |
Dlatego Cari mi się podobają nieobniżone - praktyczne to przynajmniej.
A co do Twojej to piękna zadbana sztuka.
buniago - 11-04-2012, 09:44
RoBSoN_97 napisał/a: | Odnośnie prześwitu w Carismach z przodu, to prawda, ale optycznie znika on już po założeniu większych felg (zaobserwowałem jak zmieniałem na 16"). |
U mnie nie było różnicy, przód poszedł do góry razem z felgą
RoBSoN_97 napisał/a: | To jakie felgi na warsztacie, by się zmieściły z tyłu po zmianie sprężyn? |
Zakupiłem w zeszłym sezonie felgi o rozmiarze 17/7J ET50, które powinny się już zmieścić, aktualnie mam 17/7J ET40 i brakuje troche, myślę, że przy takich parametrach felgi ale ET45 też powinno z ta oponą się zmieścić. Oczywiście zależy jeszcze jaki producent opon bo już doświadczyłem różnice szerokości opony na brzegach względem producentów. Mam tylko nadzieję, że zaczep zderzaka nie bedzie szorować bo też jest bardzo wysoko.
RoBSoN_97 napisał/a: | Felgi masz bardzo ładne i auto ładnie na nich wygląda, aż żal zmieniać na coś innego. |
OZ idą do garażu, zobacze jak bedzie na tamtych, albo zostawie albo sprzedam po zrobieniu, najwyżej wrócę do aktualnego zestawu, prześwit trochę jeszcze oryginalne progi zniwelują (które już czekają w garażu
wojzi napisał/a: | A co do Twojej to piękna zadbana sztuka. |
Dziekuje bardzo
|
|
|