To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Galant E5xA - Wymiana pompy wody bez wymiany rozrządu

trajano - 26-09-2010, 19:14

Rany boskie!!! O_o teraz mi wstyd, widzę że dłuuuga droga przede mną. Za wczasu proszę o wyrozumiałość bo widzę że często będę pytał o rzeczy bardzo oczywiste. Taeraz dopiero widzę po zdjęciu, że połączona jest ze zbiorniczkiem z "dupnym" napisem STEERING WHEEL FLUID :) pozatym, właśnie z tego zbiorniczka wychodzą dwa przewody, które powinny być podłączone do aluminiowej rurki osadzonej przed chłodnicą, ale z jakiegoś powodu ktoś odłączył je od niej i połączył razem, domyślam sięże rurka ta miała za zadanie chłodzić ten płyn, ale być może przeciekała i ktoś ją odłączył i połączyl razem. Chciałbym wymontować tę aluminiową rurkę aby ją sprawdzić, ale nie chcę jej wyrywać "na chama" zanim się nie upewnię że to jedyna droga :)


robertdg - 26-09-2010, 20:06

trajano, dokładnie, ktoś najwidzoczniej ominął te rurke, gdyz przeciekała, ona oryginalnie powinna byc przykrecana, no chyba ze ktos zastosowal jakies opaski montazowe, czy cos podobnego, jakby coś dorobienie takiej rureczki aluminiowej jakis czas temu kosztowalo okolo 80zł.
Krzyzak - 27-09-2010, 07:14

normalnie jest przykręcana - jak pisze robertdg
jednak - jak wszystkie chłodnice i chłodniczki - jest z przodu, więc często staje się pierwszą ofiarą dzwona... wtedy się właśnie drutuje i w sumie nie wiadomo, jak jest mocowana obecnie ;)

powiem jeszcze, że u mnie ciekło przy samym wejściu do niej (tym dolnym) i ciekł wąż a nie chłodniczka - może wystarczy zmienić wężyk i będzie OK
oczywiście dałem nowe opaski zaciskowe - teraz są po 2 na końcu (sprężynujący oryginał + taka śmieszna skręcana, co to ich pełno w niemieckich autach)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group