To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II GEN Techniczne - Problemy czas zacząć

13zbyszek13 - 25-09-2010, 13:40

mitsu00 napisał/a:
Tam raczej powinno być 140 KM


może brakować kilku kucyków / tak jak u mnie / ale według oferty jest 140

janekzpolic - 25-09-2010, 13:50

mitsu00 napisał/a:
janekzpolic napisał/a:
niestety francuska myśl techniczna nie oferuje gifów a raczej prawie zawsze niedobór :mrgreen:
u mnie zamiast 130 koni było 115 :lol: :lol:

Masz na myśli T-34 vel. glonojad? :finga: Tam raczej powinno być 140 KM :wink:
Aha, dzisiaj rano jak odbierałem swojego z ASO w stolycy po wymianie przeplywomierza, dowiedzialem się od szefa serwisu, że MMC Europe masowo pozbywa się glonów z silnikiem "Rudego 102" żeby w końcu móc wprowadzić wlasnego CR z motorkiem 2.2 i 190KM. Podobno w Europie 90% wszystkich glonów z 2.0 TDI sprzedaje się w naszym kochanym kraju :D
w Outku wyszło 152 konie także tyle i powinien mieć ten francuski cud techniki :lol:
BTW Mitsu wprowadzi do Outka silnik 1.8 150 koni ,znając oszczędność tego japońskiego koncernu nie będą projektować silnika specjalnie dla jednego modelu ,tym bardziej że już zrobili tą super nowoczesną konstrukcje 1.8 :lol:
i akcyza by zabiła sprzedaż takiego auta bo kosztowałby tyle i te 2.2 obecnie :lol:
a za 150 tys kupować cerate i twarde plastiki to trzeba mieć zaburzenia psychiczne :D
to że wyprzedają to wiem bo dzięki temu udało mi się kupić Instyle za 90 netto

mitsu00 - 25-09-2010, 14:04

janekzpolic napisał/a:

w Outku wyszło 152 konie także tyle i powinien mieć ten francuski cud techniki
BTW Mitsu wprowadzi do Outka silnik 1.8 150 koni ,znając oszczędność tego japońskiego koncernu nie będą projektować silnika specjalnie dla jednego modelu ,tym bardziej że już zrobili tą super nowoczesną konstrukcje 1.8
i akcyza by zabiła sprzedaż takiego auta bo kosztowałby tyle i te 2.2 obecnie
a za 150 tys kupować cerate i twarde plastiki to trzeba mieć zaburzenia psychiczne
to że wyprzedają to wiem bo dzięki temu udało mi się kupić Instyle za 90 netto

A więc jak znam życie to dzięki naszemu choremu systemowi podatkowemu, w PL nowi wlaściciele glonów będą się "męczyć" silniczkiem 1.8, a reszta Europy "delektować" silniejszą i większą wersją.

janekzpolic - 25-09-2010, 14:10

Mitsu nie ma obecnie swojego 2.2 ,także ten szef coś ma błędne informacje bo tak jak napisałem nie zrobią specjalnie drugiego diesla tylko do jednego modelu ,gdyż to jest ekonomicznie bez sensu .
Tego 1,8 też pewnie da się dłubnąc i wtedy będzie te 180 koni a to i tak lepszy wynik niż 143 konie silnika 2.2 od PSA :lol:

mitsu00 - 25-09-2010, 14:13

janekzpolic napisał/a:
Tego 1,8 też pewnie da się dłubnąc i wtedy będzie te 180 koni a to i tak lepszy wynik niż 143 konie silnika 2.2 od PSA

Zgoda, ale i 2.2 da się dłubnąć i to ze znakomitym rezultatem :wink:

sylb - 25-09-2010, 14:37

Co do silników diesla to prosze zerknąc.

http://en.wikipedia.org/w...shi_4N1_engineC

janekzpolic - 25-09-2010, 14:44

raczej tak
http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_4N1_engine
to jest 2.3 a nie 2.2 ale i tak jestem w szoku żę potrafili sami zrobić taki silnik :lol:
niestety nasza akcyza plus ceny MMC nie wróżą sukcesu rynkowego Outkowi z takim silnikiem ,przebojem będzie 1.8 d

rezon - 25-09-2010, 15:07

mitsu00 napisał/a:
MMC Europe masowo pozbywa się glonów z silnikiem "Rudego 102" żeby w końcu móc wprowadzić wlasnego CR z motorkiem 2.2 i 190KM
EURO5 też temu sprzyja. CR Mitsu w ASX całkiem ładnie chodzi :)
Anonymous - 25-09-2010, 18:07

janekzpolic napisał/a:
raczej tak
http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_4N1_engine
to jest 2.3 a nie 2.2 ale i tak jestem w szoku żę potrafili sami zrobić taki silnik :lol:
niestety nasza akcyza plus ceny MMC nie wróżą sukcesu rynkowego Outkowi z takim silnikiem ,przebojem będzie 1.8 d


Nowe diesle już się pojawiły w ofercie:

http://www.mitsubishi-mot...20Outlander.pdf

Widać, że oferują 2,2 HDI i 2,2 we własnym wykonaniu.

janekzpolic - 25-09-2010, 18:49

40 tys euro :lol: :lol: :lol: :lol:
Anonymous - 26-09-2010, 20:00

nie wiedziałem gdzie mam to przykleic wiec napisze tu. Kiedy otworze klape bagznika na dłuzszy okres czasu, to pozniej mam problem z jego zamknieciem. Teleskopy trzymaja bardzo mocno i trzecza jak cholera podczas zamykania. Jezeli ją otworze i za chwilke zamkne wszystko jest ok. u was jest tak samo?
pkwiat - 27-09-2010, 11:52

gajduss napisał/a:
nie wiedziałem gdzie mam to przykleic wiec napisze tu. Kiedy otworze klape bagznika na dłuzszy okres czasu, to pozniej mam problem z jego zamknieciem. Teleskopy trzymaja bardzo mocno i trzecza jak cholera podczas zamykania. Jezeli ją otworze i za chwilke zamkne wszystko jest ok. u was jest tak samo?


Ja mam tak samo. I chyba TTTM - było już gdzieś o tym na forum.

dab - 27-09-2010, 13:35

janekzpolic napisał/a:
40 tys euro :lol: :lol: :lol: :lol:


he he he...tez sie usmialem :badgrin: :badgrin: :badgrin:
prawie 170tys za ta wersje to jakas paranoja :badgrin: :mrgreen:
cerata poszla w gore :mrgreen: :lol:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group