[97-04]Galant EAxA/W - [EA5A/W 2.5] ALARM - konkretny - dla tych co mają troche cza
max_maximus - 09-09-2014, 16:46
na schemacie alarmu są dwa kable wyzwalane minusem bądz plusem...kable w szerokiej kostce....oprócz tego są jeszcze dwa z drugiej kostki czerwono-czarny(plus) i niebieski(minus)...Zółty i żołto-czarny podpiąłem pod masę..biały do brązowego a biało-czarny do zielonego w kostce od drzwi...i nic sie nie dzieje...Gdzie mam podpiąc ten niebieski , jezeli ma być wyzwalanie minusem?
sampler - 09-09-2014, 20:12
sampler napisał/a: |
sterowanie centralnym: zamykanie fioletowo-zielony, otwieranie filoetowo-bialy. Te kable sa przy wtyczce z boku do ETACS-a (niebieska skrzynka ktora sciagniesz po odkreceniu nakretki 10mm).
Krancowki z drzwi zielono-czerwony. |
Ok Twój sposób też może być nie dostrzegłem że są drugie wyjscia. Podłącz sie pod kable jak wyżej. Nie widze też na schemacie gdzie podłączyc krańcówki drzwi.
Przewód niebieski w tym przypadku nie powinien być uzywany
max_maximus - 09-09-2014, 20:27
może właśnie ten niebieski jest pod krańcówki drzwi...jutro sprawdze twoją podpowiedz z fioletowymi przewodami..
sampler - 09-09-2014, 20:32
Niebieski to chyba jednak wyjście dwustanowe 0/GND sprawdz miernikiem. Ty w tej chwili wykorzystales wbudowane przekaźniki ktorych styki NO podłączyłes do masy (żółte) a z pkt COM bierzesz sygnał. Efekt bedzie taki ze uzyskasz raz minus przy otwarciu i drugi raz minus przy zamknięciu.
Przy podpięciu sie pod przewody brązowy i zielony trzeba jeszcze fabrycznym pilotem zamknac i otworzyc auto zeby działało dobrze dlatego przewody fioletowe są lepsze do wykorzystania
max_maximus - 10-09-2014, 19:36
dzis udało mi sie wszystko podłaczyc ,,niebieski kabel z alarmu to podłaczenie do krancówki drzwi sterowanej minusem ...fioletowe kable z centralnego sie zgadzają, dzięki Sampler..jeszcze tylko te domykanie szyb
Bartek - 10-09-2014, 20:03
max_maximus napisał/a: | jeszcze tylko te domykanie szyb |
Nie jest to takie hposiup w tym samochodzie.
Musisz podać "bokiem" zasilanie do modułu szyb oraz silników i "nacisnąć" przyciski zamykania szyb przez podanie każdemu z osobna z tego co pamiętam masy (lub +12V ale nie mam pewności - ostatnio robiłem to w 2008 roku ). Więc z panelu musisz wyprowadzić dodatkowy przewód, który poda na każdy przycisk z osobna sygnał (trzeba rozdzielić go diodami, inaczej stracisz możliwość zamknięcia jednej szyby, tylko będą zamykały się wszystkie na raz z każdego przycisku u kierowcy). Sterowanie szybami odbywa się po czymś w guście CAN'a i nie znalazłem prostszej niż opisana wyżej metody
|
|
|