Eclipse - Techniczne - Strzela, kicha, chodzi jakby mu czegoś brakowało
zenek_bb - 08-11-2010, 07:46
Iushiban nie strasz mnie... nie wiem jak jest w warsztatach, bo takie rzeczy podejrzewam ale nie opowiadaj tak otwarcie o tym bo nie będę mógł spać po nocach, kupie piłę motorową i wszystkich paproków/druciarzy powycinam jak w Teksańskiej Masakrze...
trzeba lampą ustawiać nie ma opcji
jacek11 - 09-09-2012, 21:35
Witam podłączę się do tematu.mam problem z Eclipsem 1G.silnik 2.0,ale nie wiem ile bolt... w każdym bądź razie nie pali na drugim,i trzecim cylindrze.co mogło się uszkodzić?i gdzie mam tego szukać?
z góry dzięki za porady
Pozdro
kicek86 - 10-09-2012, 07:41
jacek11, uszczelka pod głowicą najprawdopodobniej. Pierwsze co robisz, to sprawdzasz ciśnienie na cylindrach i będziesz wszystko wiedział już. Sprawdź kompresję na wszystkich 4-rech cylindrach
jacek11 - 10-09-2012, 17:03
Myślałem o uszczelce,ale nie ma objawów na jej uszkodzenie...auto trzyma temperaturę w normie,nie dymi,olej czysty,płyn bez "masła" wydaje mi się,że to wina elektryki.dzisiaj odczytam błędy,to napiszę co tam pomigało
tom580 - 10-09-2012, 21:28
Podłącze się do wypowiedzi ja mam 2g z 95 USA i muszę stwierdzić że brak iskry na 2 i 3 spowodowane były u mnie czujnikiem połorzenia wałka rozrządu który ktoś kiedyś skleił i się rozpadł, polecam też sprawdzić PT
jacek11 - 10-09-2012, 21:46
kicek86, trafiłeś w dziesiątkę po mimo braku objawów,padła uszczelka głowicy.Najprawdopodobniej przepaliła się między drugim,a trzecim garem...tak jak pisałem,objawów brak nawet nie ma ciśnienia w układzie chłodzenia
A co do błędów,to miał jeden,mianowicie błąd wtrysku.ale kostki z wtryskiwaczy były zdjęte,co by na te gary paliwo nie szło po restarcie błędów brak
Prosiłbym jeszcze o informacje na temat śrub głowicy.tzn.jakiej są twardości,i czy trzeba je wymieniać.
kicek86 - 11-09-2012, 16:25
jak się przepali uszczelka między cylindrami, to nie będzie ciśnienia tylko i to jedyny objaw. Nic z pozostałych rzeczy nie musi się dziać, bo w innych miejscach uszczelka może być dobra i ani skoków temperatury nie będzie, ani nie będzie brać oleju ni nic.
Co do wymiany śrub w głowicy... jedni są za tym, żeby wymieniać przy każdej takiej naprawie. Ja nie wymieniałem i jeżdżę, więc wedle uznania. Splanuj na pewno głowicę i niech gniazda zaworowe dotrą jak potrzeba.
jacek11 - 11-09-2012, 16:39
Z remontem sobie poradzę,nie pierwszy,nie ostatni
Dzięki serdeczne za pomoc
pamar - 16-09-2012, 14:19
Jacek, czyj to Eclips? Znaczy nasz klubowy?
jacek11 - 17-09-2012, 16:29
pamar napisał/a: | Jacek, czyj to Eclips? Znaczy nasz klubowy? |
jeszcze nie,ale może
i tak motor działa,ale nie włącza się wentylator chłodnicy
i teraz moje kolejne pytanie: który wentylator powinien się włączać jak się zagrzeje? i czy jak włączę klimę,to muszą chodzić oba? bo chodzi tylko ten od strony kierowcy....
pamar - 17-09-2012, 17:01
Jacku, ten od klimy włącza się wtedy gdy sprężarka chodzi.
jacek11 - 17-09-2012, 17:03
No tak tylko wydaje mi się,że w galu włączały mi się oba jak włączałem klimę,a tu startuje tylko jeden
viader - 17-09-2012, 18:14
ten od strony kierowcy jest własnie od klimy. Czyli nie włacza sie głowny wentylator.
jacek11 - 17-09-2012, 21:54
Więc trzeba posprawdzać kable.przed remontem wentylator włączał się prawidłowo.
A tak przy okazji,ile taki Eclips potrafi spalić?
viader - 18-09-2012, 07:48
W dużym mieście średnio 12-13 w trasie 8-10. To moje obserwacje z 6 lat jazdy.
|
|
|