Pajero II - [2.5 TD] jak zdjać bude z ramy
zzt - 25-04-2012, 16:38
Ja też po pokładnych oględzinach łudziłem się, że załatam tylko dwie dziurki, potem konserwacja i będzie ok, jednak w trakcie roboty - cios za ciosem musiałem posiłkować się spawaczem z wprawną ręką, który wymienił praktycznie wszystko od tylnych drzwi do końca samochodu
piontas1 - 26-04-2012, 00:15
Skoro już o tym mowa w ramie od Pajero 2 2,5 td w regulacja zawieszenia z przodu są drążki skrętne. Po nałożeniu budy, przód stoi niżej. W jaki sposób najlepiej zniwelować tą różnice ??? w domysle mam podniesienie przodu, ale nie duzym kosztem finansowym, bo projekt mnie nadszarpnal i to bardzo
lukas 78 - 26-04-2012, 22:01
piontas1 napisał/a: | Skoro już o tym mowa w ramie od Pajero 2 2,5 td w regulacja zawieszenia z przodu są drążki skrętne. Po nałożeniu budy, przód stoi niżej. W jaki sposób najlepiej zniwelować tą różnice ??? w domysle mam podniesienie przodu, ale nie duzym kosztem finansowym, bo projekt mnie nadszarpnal i to bardzo |
zastanawiałeś się nad tym co piszesz
jakie drążki w ramie
piontas1 - 28-04-2012, 23:33
ok zakrecilem sie jak sloik na zime:D w jaki najlepszy sposob uniesc przod do gory??
[ Dodano: 28-04-2012, 23:37 ]
Regenerujac swoja bude musial wyspawac pol podlogi+ bagaznik. Profilaktycznie skoro progow juz nie bylo wstawilem profile 10:D:D
lukas 78 - 29-04-2012, 10:19
fabryczna wyskość przodu to odległość pomiędzy górą odbojnika dolnego wahacza a metalową stopą -ogranicznikiem ma wynosić 21-23 mm i śruba do regulacji drążka skretnego powinna wystawać 80 mm,
śruby bedziesz widział na końcu drążków -długie szpilki przechodzące przez ramiona połączone z drążkiem mniej więcej w okolicy reduktora. Wkrącasz napinasz drążek podnosisz auto , wykręcasz opuszczasz. Zaleca się do regulacji najpierw podnieść auto i regulować na w miarę prostej powierzchni. I nie przesadzaj z podnoszeniem. Po regulacji wizyta na diagnostyce , ustawienie kąta pochylenia kół i zbierzności.
piontas1 - 29-04-2012, 10:26
Dzieki sliczne:D
|
|
|