ASX Techniczne - chipowanie ASX'a ;)
krzychu - 30-10-2010, 14:57
13zbyszek13 napisał/a: | Nie na Outlanderze ale to nie ma różnicy polityka jest ta sama. |
A jest box do ASX-a?
13zbyszek13 napisał/a: | Wszystkie inne chipy wykryte przez gwaranta odbierają Ci gwarancję .
Napisz do MMC zapytaj jak nie wierzysz. |
Nie ma co pytać MMC. Ale jak zapytasz na boku dealera.....
13zbyszek13 - 30-10-2010, 20:31
krzychu napisał/a: | Nie ma co pytać MMC. Ale jak zapytasz na boku dealera..... |
A co kolego zrobisz jak go na boku chipniesz i przydarzy Ci się sytuacja awaryjna że będziesz musiał holować do innego dealera niż chipnołeś .
Jak myślisz , jak wykryje to chipowanie to będzie wyrozumiały i dokona Ci naprawy gwarancyjnej.
sla - 30-10-2010, 20:48
13zbyszek13 napisał/a: |
A co kolego zrobisz jak go na boku chipniesz i przydarzy Ci się sytuacja awaryjna że będziesz musiał holować do innego dealera niż chipnołeś .
|
Tylko w jakim celu holować do innego dealera. Nie znam ASO które przy poważnej awarii załatwia sprawę od ręki, części brak jakichkolwiek. To już lepiej zaholować do swojego, blisko domu, łatwiej będzie odebrać za miesiąc. No chyba, że do Ameryki się wybierasz, ale to już lepiej samolotem.
Trik - 30-10-2010, 23:47
sla, Sytuacje awaryjne to nie koncert życzeń, i nikt nie będzie ganiał lawety np 400km w jedną stronę bo akurat tam jest "twój" warsztacik (czyt. ASO). Czy to ubezpieczalnia czy też MAP ma dostarczyć pojazd do najbliższego ASO. Chyba że masz taki kaprys zapłacić laweciarzowi za przejazd w obie strony parę stuwek albo więcej (o ile pamiętam najniższa stawka to 2 albo już 3 PLN/km), bo ciebie stać.
krzychu - 31-10-2010, 01:07
Trik napisał/a: | Czy to ubezpieczalnia |
Co ma wypadek do chipa? Z drugiej strony ostatnio z PZU holowali z pod warszawy auto firmowe i nie było problemu żeby laweta podrzuciła do firmy 400km (chłopakom dali Hyundaia i30 na dojazd).
2zł/km to raczej dość wysoka stawka - taka dla ubezpieczyciela. Prywatnie można się spokojnie taniej umówić przy takiej trasie.
Ogólnie to temat zszedł na offtopic... W każdym razie 2.0 TDI to nie to samo co 1,8 Mivec i na razie (z tego co wiem) Box-a nie ma, remapa nie wiem czy ktoś się już podejmuje.
13zbyszek13 - 31-10-2010, 09:33
sla napisał/a: | Tylko w jakim celu holować do innego dealera. Nie znam ASO które przy poważnej awarii załatwia sprawę od ręki, części brak jakichkolwiek. To już lepiej zaholować do swojego, blisko domu, łatwiej będzie odebrać za miesiąc. No chyba, że do Ameryki się wybierasz, ale to już lepiej samolotem. |
Kolego wystarczy że jesteś np. z Katowic pojechałeś do Szczecina i masz awarię.
Będziesz go holował do domu ?
Czy próbował naprawić na miejscu ?
gigant87 - 31-10-2010, 10:04
Co do holowania przez PZU...
Wszystko zależy od wykupionego pakietu. Mam pakiet Komfort i miałem holowanie auta za free tylko w promieniu 150km od miejsca zdarzenia. Powyżej za 5,86zł/km. (albo 5,68?).
Trik - 31-10-2010, 10:10
krzychu, A co ma auto firmowe do prywatnego? Przecież to nie twój dupowóz tylko twego pryncypała A ubezpieczenia są tez na wypadek awarii, nie tylko wypadu.
2 pln/km to pikuś, nawet znajomy złotówa zedrze ze mnie 2 zeta/km w nagłej sytuacji bo ma na tym zarobić. To samo będzie z laweciarzem którego nieznasz, interes to interes i jak znajdzie się leszcz to trzeba takiego obrać.
W każdym razie 1,8 Mivec DID to konstrukcja mało znana w Polsce i IMHO nie ma sensu, na razie, bawić się z nią w eksperymenty. No chyba że kogoś stać na nowy silnik w razie przypału. Dajcie tunerom jeszcze 6-12 m-cy i coś sensownego może się pojawi.
Poszukajcie czegoś na stronach w Japonii, tam ten motor ma prawie rok i są większe szanse na znalezienie jakiegoś sensownego chipa czy mapy. tylko nikt nie jest w stanie określić trwałości jednostki po takim czymś. No i koszty części w porównaniu z 2,0 TDI to przecież kosmos.
13zbyszek13 - 31-10-2010, 10:11
gigant87 napisał/a: | Powyżej za 5,86zł/km. (albo 5,68?). |
Ups i robią się koszty .
krzychu - 31-10-2010, 10:13
gigant87 napisał/a: | Wszystko zależy od wykupionego pakietu. |
Znaczy z tego co wiem to przy AC nie ma znaczenia. To o czym mówisz to jest PZU autopomoc i oni holują do 150km. Potem Ty płacisz a wracają Ci z AC (holują chyba do 1/3 wartości samochodu).
Trik napisał/a: | krzychu, A co ma auto firmowe do prywatnego? |
No to był tylko przykład z przed paru dni że jednak holują nie do najbliższego ASO tylko tam gdzie chcemy.
13zbyszek13 napisał/a: | gigant87 napisał/a: | Powyżej za 5,86zł/km. (albo 5,68?). |
Ups i robią się koszty . |
Ale cena_box_RA - cena_remapu = fundusz na ewentualne holowanie z połowy polski i jeszcze na browca zostanie. Trzeba też zaznaczyć że to ewentualne holowanie i ewentualnie z połowy polski... Ja się w 90% poruszam lokalnie.
Nie ważne EOT bo coś się za bardzo czepiacie słówek...
13zbyszek13 - 31-10-2010, 10:29
Fizycznie nie bardzo chciało by mi się holować gdzieś daleko do domu po to żeby ktoś nie wykrył mapowania,chipowania w efekcie czego mógłbym stracić gwarancję na autko.
Jestem zwolennikiem prostych i przejrzystych zasad.
MichalRej - 15-11-2010, 20:18
krzychu napisał/a: |
W każdym razie 2.0 TDI to nie to samo co 1,8 Mivec i na razie (z tego co wiem) Box-a nie ma, remapa nie wiem czy ktoś się już podejmuje. |
Co do Box-ów to nie orientowałem się, bo dla mnie to jeden wielki badziew...
Ale napewno są, bo sprzedawca Ci zawsze Powie, "Panie jasne że działa, to musi działać"
Ale w 1.8 Mivec wiem że już spokojnie są Chipy do zrobienia, tylko pytałem w pewnej
renomowanej Krakowskiej firmie ile taka przyjemność kosztuje,
to zrezygnowałem...
Zarzyczyli sobie 2,5k za przyrost mocy DO 8% mocy i tyle samo Nm
gigant87 - 15-11-2010, 20:49
Krzychowi pewnie chodziło o silnik 1.8 DID
MichalRej - 15-11-2010, 21:46
chyba że tak...
Wedrowiec - 16-11-2010, 13:40
W sumie jakby nie było to do a pewne i jakieś 10% w jednym i drugim to za 2,5K bym się zdecydował
[ Dodano: 22-01-2011, 21:45 ]
Coraz więcej wynalazków:
http://www.racechip.de/ra...863&language=en
http://www.chipexpress.com/products/2859/
http://www.tuningstyling....i-d-150-bhp.htm
|
|
|