To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze nieMiśki ;-) - Szrot Vectra A '90 by fj_mike & Bro

robertdg - 04-07-2011, 23:37

Już minęło więcej jak chwila :P
fj_mike - 04-07-2011, 23:43

Imageshack mi się sypie :P
fj_mike - 05-07-2011, 16:58

Najświeższe newsy. Dzisiaj rano w drodze do pracy Padaka padła.
Para z rury wydechowej, silnik się zagrzał. Jedynie co to uzupełniliśmy wodę w układzie chłodzenia i zostawiliśmy. Zaraz po pracy wróciłem autem pod dom. Para pojawiła się dopiero w trakcie parkowania w garażu.
Filmik z dzisiejszego poranka:
http://www.youtube.com/watch?v=MASq3bMdkzA

Podejrzewam uszczelkę pod głowicą. Przeciek przy jednym z cylindrów wyjaśniałby dlaczego czasami pracuje jakby na 3 gary. Holowanie Puga dobiło uszkodzoną już chyba uszczelkę.

Wieczorem idę zrzucić głowicę i zdam foto relację ;)

Hugo - 05-07-2011, 18:07

robertdg napisał/a:
Kiedyś chciałem miec takiego Puga
Ja też. A przy okazji widzieliście kiedyś 406 w kremowym skórzanym wnętrzu? Ja jak takiego zobaczyłem (szczególnie tapicerkę na fotelach) to myślałem, że zaraz padnę na kolana...
fj_mike - 05-07-2011, 19:25

Panowie, jak odbywa się napinanie paska rozrządu w 2.0 8V (115km)?
Zostały mi jeszcze dwie śruby od głowicy do puszczenia, pierwsze od strony paska rozrządu.

Anonymous - 05-07-2011, 20:38

fj_mike, dopiero teraz zobaczyłem ten temat z Twoimi wynalazkami :D galantem po norwegi jeździć nie chcesz ?
josie - 05-07-2011, 20:45

fj_mike napisał/a:
Panowie, jak odbywa się napinanie paska rozrządu w 2.0 8V (115km)?


Przed '92 pasek napina się pompą wody. Pompę trzymają trzy śruby na imbusa - trzeba je zluzować. Pompę obrócić można popychająć za taki dzyndzel - jak zauważysz będziesz wiedział o co chodzi.

fj_mike - 05-07-2011, 22:11

Derpin napisał/a:
fj_mike, dopiero teraz zobaczyłem ten temat z Twoimi wynalazkami :D galantem po norwegi jeździć nie chcesz ?

No niestety, autko na polskich blachach to nie bardzo na dłuższy czas. Jak Politi lub Toll zatrzymają to becalujesz spory podatek.

josie napisał/a:
Przed '92 pasek napina się pompą wody. Pompę trzymają trzy śruby na imbusa - trzeba je zluzować. Pompę obrócić można popychająć za taki dzyndzel - jak zauważysz będziesz wiedział o co chodzi.

josie, dzięki za odzew. Poradziłem sobie trochę inaczej. Pasek po prostu zsunąłem. Później koło zębate wałka rozrządu i odkręcenie chłodzenia.

Oto foto :mrgreen:


Ciekło na 1 cylindrze (na wszystkich fotach po prawej).
Głowica Puga i Opla jadą jutro do Polandu na remont (Oplowska tylko planowanie).

Piwor - 05-07-2011, 22:41

fj_mike, godzina na wymont. i zamont. :P
fj_mike - 05-07-2011, 22:47

Piwor napisał/a:
fj_mike, godzina na wymont. i zamont. :P

Tiaaaaaa :finga:
Drugi raz w życiu głowicę rozbierałem. Wczoraj był pierwszy - Peugeot 406 :mrgreen:

Zeszło gdzieś 2,5 godz ze sprzątaniem. Najwięcej czasu zeszło przy demontażu paska (szukanie napinacza) i demontaż w okolicach paska.
Zaznaczę, że przy tej operacji nie podnosiłem auta i nie zdejmowałem koła.
Czasochłonne było też "gdzie to może jeszcze trzymać"

Piwor - 05-07-2011, 22:57

fj_mike, prosty silnik. :)
fj_mike - 05-07-2011, 23:00

Cytat:
fj_mike, prosty silnik. :)

No zgadza się ;)
Ale żeby w godzinę wypad i wpad z głowicą to trochę chyba przesada :P

rosomak1983 - 06-07-2011, 02:22

Kolega ma takiego puga z 3.0V6 swietnie to jedzie...
fj_mike - 06-07-2011, 03:30

rosomak1983 napisał/a:
Kolega ma takiego puga z 3.0V6 swietnie to jedzie...

Widziałem takie na allegro. Sam jestem ciekawy jak się zbiera i mruczy?

robertdg - 06-07-2011, 08:50

rosomak1983 napisał/a:
Kolega ma takiego puga z 3.0V6 swietnie to jedzie...


Ja bym powiedział, że jeździ bajecznie, ba brakuje słów jak to fajnie przyśpiesza.

Majkel a teraz łapu capu szczypce z wąsami - wyciągaj tulejki ustalające głowice, papierek ścierny na klocku i śmigaj z poleroweaniem bloku :P



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group