Nasze nieMiśki ;-) - Szrot Vectra A '90 by fj_mike & Bro
robertdg - 04-07-2011, 23:37
Już minęło więcej jak chwila
fj_mike - 04-07-2011, 23:43
Imageshack mi się sypie
fj_mike - 05-07-2011, 16:58
Najświeższe newsy. Dzisiaj rano w drodze do pracy Padaka padła.
Para z rury wydechowej, silnik się zagrzał. Jedynie co to uzupełniliśmy wodę w układzie chłodzenia i zostawiliśmy. Zaraz po pracy wróciłem autem pod dom. Para pojawiła się dopiero w trakcie parkowania w garażu.
Filmik z dzisiejszego poranka:
http://www.youtube.com/watch?v=MASq3bMdkzA
Podejrzewam uszczelkę pod głowicą. Przeciek przy jednym z cylindrów wyjaśniałby dlaczego czasami pracuje jakby na 3 gary. Holowanie Puga dobiło uszkodzoną już chyba uszczelkę.
Wieczorem idę zrzucić głowicę i zdam foto relację
Hugo - 05-07-2011, 18:07
robertdg napisał/a: | Kiedyś chciałem miec takiego Puga | Ja też. A przy okazji widzieliście kiedyś 406 w kremowym skórzanym wnętrzu? Ja jak takiego zobaczyłem (szczególnie tapicerkę na fotelach) to myślałem, że zaraz padnę na kolana...
fj_mike - 05-07-2011, 19:25
Panowie, jak odbywa się napinanie paska rozrządu w 2.0 8V (115km)?
Zostały mi jeszcze dwie śruby od głowicy do puszczenia, pierwsze od strony paska rozrządu.
Anonymous - 05-07-2011, 20:38
fj_mike, dopiero teraz zobaczyłem ten temat z Twoimi wynalazkami galantem po norwegi jeździć nie chcesz ?
josie - 05-07-2011, 20:45
fj_mike napisał/a: | Panowie, jak odbywa się napinanie paska rozrządu w 2.0 8V (115km)? |
Przed '92 pasek napina się pompą wody. Pompę trzymają trzy śruby na imbusa - trzeba je zluzować. Pompę obrócić można popychająć za taki dzyndzel - jak zauważysz będziesz wiedział o co chodzi.
fj_mike - 05-07-2011, 22:11
Derpin napisał/a: | fj_mike, dopiero teraz zobaczyłem ten temat z Twoimi wynalazkami galantem po norwegi jeździć nie chcesz ? |
No niestety, autko na polskich blachach to nie bardzo na dłuższy czas. Jak Politi lub Toll zatrzymają to becalujesz spory podatek.
josie napisał/a: | Przed '92 pasek napina się pompą wody. Pompę trzymają trzy śruby na imbusa - trzeba je zluzować. Pompę obrócić można popychająć za taki dzyndzel - jak zauważysz będziesz wiedział o co chodzi. |
josie, dzięki za odzew. Poradziłem sobie trochę inaczej. Pasek po prostu zsunąłem. Później koło zębate wałka rozrządu i odkręcenie chłodzenia.
Oto foto
 
Ciekło na 1 cylindrze (na wszystkich fotach po prawej).
Głowica Puga i Opla jadą jutro do Polandu na remont (Oplowska tylko planowanie).
Piwor - 05-07-2011, 22:41
fj_mike, godzina na wymont. i zamont.
fj_mike - 05-07-2011, 22:47
Piwor napisał/a: | fj_mike, godzina na wymont. i zamont. |
Tiaaaaaa
Drugi raz w życiu głowicę rozbierałem. Wczoraj był pierwszy - Peugeot 406
Zeszło gdzieś 2,5 godz ze sprzątaniem. Najwięcej czasu zeszło przy demontażu paska (szukanie napinacza) i demontaż w okolicach paska.
Zaznaczę, że przy tej operacji nie podnosiłem auta i nie zdejmowałem koła.
Czasochłonne było też "gdzie to może jeszcze trzymać"
Piwor - 05-07-2011, 22:57
fj_mike, prosty silnik.
fj_mike - 05-07-2011, 23:00
Cytat: | fj_mike, prosty silnik. |
No zgadza się
Ale żeby w godzinę wypad i wpad z głowicą to trochę chyba przesada
rosomak1983 - 06-07-2011, 02:22
Kolega ma takiego puga z 3.0V6 swietnie to jedzie...
fj_mike - 06-07-2011, 03:30
rosomak1983 napisał/a: | Kolega ma takiego puga z 3.0V6 swietnie to jedzie... |
Widziałem takie na allegro. Sam jestem ciekawy jak się zbiera i mruczy?
robertdg - 06-07-2011, 08:50
rosomak1983 napisał/a: | Kolega ma takiego puga z 3.0V6 swietnie to jedzie... |
Ja bym powiedział, że jeździ bajecznie, ba brakuje słów jak to fajnie przyśpiesza.
Majkel a teraz łapu capu szczypce z wąsami - wyciągaj tulejki ustalające głowice, papierek ścierny na klocku i śmigaj z poleroweaniem bloku
|
|
|