To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [CAxA] jak zresetować komp??

ROMEL - 19-10-2006, 06:55

Tomusn... fajny artykulik... ale...

1. Prosiłbym abyś wyprostował wypowiedź co do - Ecu i jego resetu i to że nie ma on wpływu na ilość spalanego paliwa... wszystko co zwiazane z silnikiem i jego pracą - ma w bezpośredni lub pośredni związek ze zużyciem paliwa... jak pisze w artykule - reset zawsze jest potrzebny po usunięciu jakiejś awarii która wywalała nam błąd CheckEngine...

2. Nie proponawałem aby każdy zrobił restart i to da im 20% oszczędności na paliwie...
3. Kolega z tym lancerkiem...i spalaniem - wcześniej źle przeprowadził restart... wiec zaproponowałem jego powtórzenie...

4. Trzeba również pamiętać że artykuł jest artykułem jest pisany przez takich samych jak my...a to że po angielsku to nie znaczy że trzeba w niego wierzyć jak w każde słowo pacierza... choć do cytatu umieszczonego na forum nic nie mam...


Pozdrawiam...

tomusn - 19-10-2006, 07:25

ROMEL, chodziło mi o to że reset nie poprawai spalania na zasadzie:
"coś dużo mi pali - zrobię sobie reset"
ale zgadzam się z tym artykułem żeby nie przesadzać, że reset pomaga na wszystko.
Ja nie robię resetu, żeby skasować błędy - kasuje je z MMCd (w Runnerze - 41, bo w Colcie to nic). Reset sam mi się robi jak muszę żarówkę zmienić :)
Druga sprawa: to co pogrubiłem, wg mnie ma swoją wagę.

ROMEL - 19-10-2006, 07:37

Cytat:
ROMEL, chodziło mi o to że reset nie poprawai spalania na zasadzie:
"coś dużo mi pali - zrobię sobie reset"


Zgadzam sie z Tobą... i nie dyskutuje...

Co do cytatu z artykułu - również nic nie mam... pisałem to powyżej...

Ale rada dla Lancerka kolegi i tak pozostaje aktualna... :mrgreen:

PZDR

Anonymous - 19-10-2006, 21:38

Czy podany wcześniej sposób na reset dotyczy wszystkich modeli MItsubishi?
Anonymous - 29-05-2007, 11:16

A teraz pytanie z prawie zupełnie innej beczki. Przy zmianie akumulatora na nowy trzeba się bawić jakoś specjalnie? Czytałem o problemach z immobilaizerem po takim zabiegu. A może trzeba zmienić bardzo szybko? :lol: Ja chcę po prostu wymienić akumulator nie robiąc sobie żadnych innych problemów.
mkm - 21-06-2009, 18:23

Temat stary, ale ponieważ linki się pojawily, a odpowiedzi nie ma, wiec odpowiem.
Artii napisał/a:

A ja tak z ciekawosci spytam tylko dlaczego na zimnym. Ja oraz zapewne wiekszosc mitsumaniakow robi to zawsze na goracym?

Poniewaz, żeby go dobrze „nauczyc”, musimy go nauczyc „wszystkiego”. Pracy na ssaniu i wylaczania ssania także, a to możliwe jest tylko na zimnym silniku.

affectpct - 26-06-2009, 20:15

witam proszę o pilną odpowiedź,

mój misiek czasem nie radzi sobie z wolnymi obrotami i chciałbym zresetować komputer i moje pytanie brzmi:
czy ta operacja może odbywać się z zapaloną kontrolką od rezerwy? Czy należy zalać tak aby zgasła?
I czy trzeba czekać aż 2 razy włączy i wyłączy się wentylator? Czy wystarczy raz?
I ostatnie pytanie czy będę słyszał, że wentylator się włączył ik wyłączył czy muszę bacznie obserwować wskaźnik od temperatury?

mkm - 27-06-2009, 19:32

Ad1. Kontrolka od rezerwy nie powinna przeszkadzac, ale dla „swietego spokoju” troche paliwa dolej. Jak chcesz byc juz tak super dokladny to pamietaj jeszcze o lampce w srodku auta.
Ad2. Ja nie czekam na drugie wlaczenie, ale mozesz poczekac.
Ad3. Slychac, ze wentylator sie wlacza. Jezeli nie masz pewnosci, ze jest sprawny to lepiej dodatkowo kontroluj temperature na wskazniku.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group