To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II GEN Techniczne - [II 2.0 DID] Koło dwumasowe

bonito - 01-11-2010, 17:42

Gunner - po co komplikować sobie życie i bawić się w inżyniera-konstruktora silników? W instrukcji serwisowej stoi 120 tys km i co tyle należy wymieniać pasek rozrządu z przyległościami (rolki + pompa wody). Ci co wymieniają wcześniej robią to bez sensu (ale kto bogatemu zabroni... :wink: ), co co później - hmm... nowy silnik kosztuje znacznie drożej niż wymiana paska...
bonito

janekzpolic - 02-11-2010, 22:45

bonito napisał/a:
Gunner - po co komplikować sobie życie i bawić się w inżyniera-konstruktora silników? W instrukcji serwisowej stoi 120 tys km i co tyle należy wymieniać pasek rozrządu z przyległościami (rolki + pompa wody). Ci co wymieniają wcześniej robią to bez sensu (ale kto bogatemu zabroni... :wink: ), co co później - hmm... nowy silnik kosztuje znacznie drożej niż wymiana paska...
bonito
a jak pierdyknie 5 tys wcześniej to będziesz się włóczył po sądach i tracił nerwy na ASO i importera??
13zbyszek13 - 03-11-2010, 09:40

janekzpolic napisał/a:
a jak pierdyknie 5 tys wcześniej to będziesz się włóczył po sądach i tracił nerwy na ASO i importera??


kup sobie drugi na zapas bo pierwszy zawsze może pierdyknąć :evil:

janekzpolic - 03-11-2010, 14:12

13zbyszek13 napisał/a:
janekzpolic napisał/a:
a jak pierdyknie 5 tys wcześniej to będziesz się włóczył po sądach i tracił nerwy na ASO i importera??


kup sobie drugi na zapas bo pierwszy zawsze może pierdyknąć :evil:
wole wymienić pasek nawet przy 60 kkm niż mieć do czynienia z wszystkowiedzącymi ludźmi z centrali
edit by Jackie

13zbyszek13 - 03-11-2010, 20:20

janekzpolic napisał/a:
wole wymienić pasek nawet przy 60 kkm niż mieć do czynienia z wszystkowiedzącymi edit z centrali


Ups...........

Jackie - 03-11-2010, 20:29

janekzpolic, hamuj się chłopie bo następnym razem będzie pasek. Po co ta agresja?
Pozdrawiam

rezon - 03-11-2010, 20:41

Jackie, podaj proszę numer koła dwumasowego do 2.0DiD i zamknij proszę temat. Wszystko właściwie już powiedziane.
mitsu00 - 03-11-2010, 20:54

rezon napisał/a:
Jackie, podaj proszę numer koła dwumasowego do 2.0DiD i zamknij proszę temat. Wszystko właściwie już powiedziane.

Na stronie LUCAS-a podają coś takiego:
http://toc.luk-as.de/toc/...ndexFramesetJsp

janekzpolic - 03-11-2010, 22:48

Jackie napisał/a:
janekzpolic, hamuj się chłopie bo następnym razem będzie pasek. Po co ta agresja?
Pozdrawiam
przecież nie napisałem nic obraźliwego ,rozumiem że tym editem sam wyraziłeś swoją opinie o tych ludziach ,może trochę niefortunnie ,ale dzięki Zbyszkowi zostanie dla potomnych :lol: :lol: :lol:
dab - 04-11-2010, 07:44

nie, nie zostanie, tam tez zostalo wyedytowane :butthead: :mrgreen:
i gdzie tu wolnosc slowa? :badgrin:
Pamietaj ze o ASO/MMC nie mozna tu mowic brzydkich rzeczy... :twisted:
Swoiscie pojmowana demokracja :badgrin:

rezon - 04-11-2010, 07:58

mitsu00 napisał/a:
Na stronie LUCAS-a podają coś takiego:
http://toc.luk-as.de/toc/...ndexFramesetJsp
a jednak coś nowego się dowiedziałem. dzięki.
mitsu00 - 04-11-2010, 08:20

rezon napisał/a:
mitsu00 napisał/a:
Na stronie LUCAS-a podają coś takiego:
http://toc.luk-as.de/toc/...ndexFramesetJsp
a jednak coś nowego się dowiedziałem. dzięki.

No i co ty byś chłopie beze mnie zrobil......? :wink: BTW. Na 90% ori zestaw sprzegla to LUK albo SACHS. Na stronie tego ostatniego też możesz posprawdzać nr częsci które są oferowane dla danego modelu.

Gunner - 04-11-2010, 09:19

Czy dostalem sie na strone ASO MMC?

:shock:
--------------------------------------------------------------------------------

Gunner - po co komplikować sobie życie i bawić się w inżyniera-konstruktora silników? W instrukcji serwisowej stoi 120 tys km i co tyle należy wymieniać pasek rozrządu z przyległościami (rolki + pompa wody). Ci co wymieniają wcześniej robią to bez sensu (ale kto bogatemu zabroni... ), co co później - hmm... nowy silnik kosztuje znacznie drożej niż wymiana paska...
Ja sobie nie komplikuje ,to sa fakty,sprzeglo pada roznie,EGR szfankuje,pasek jest obliczony od dawna na "gorke".Chce tylko powiedziec ze nie warto wywalac zlociszy tysiace ot tak bo w ksiazce stoi!


No.kazdy ma punkt widzenia i odniesienia ,kupiles autko za 125tys to teraz plac bez sensu...(bylem jednym z pierwszych w 3city ktory kupil outka -tyle kosztowal.)
A jak teraz spojrzycie na ceny sprzegla do ASXa-13000tysiecy!!!
I co to tez jest oki?
JAPONSKIE AUDI

bonito - 04-11-2010, 09:43

Właśnie z tym paskiem rozrządu w 2.0 TDI bywa różnie. Volkswagen wydłużył okres wymiany w nowszych modelach tego silnika (Common Rail) do 150 tys, ale my mamy jeszcze pompowtryski, które są sterowane paskiem rozrządu (większe obciążenie tegoż), ja osobiście nie chciałem ryzykować.

No ale z drugiej strony koszt jest niemały (wymieniałem wczoraj to niestety wiem :( ) i chciałoby się trochę zaoszczędzić, a nie notorycznie zwiększać wartość samochodu...

bonito

Gunner - 04-11-2010, 09:54

WSPOLCZUJE


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group