To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Sigma/Diamante Techniczne - Kontrolka oleju

Slaw - 30-01-2011, 17:57

Czujnik poziomu ma pływak,który potrafi częściowo się pokruszyć,odłamie więc wtedy zmniejsza powierzchnię wyporną stąd takie zachowanie,ciepły robi się rzadszy .
zbyszek05 - 31-01-2011, 19:47

Dlatego przy zimnym silniku moze się nie zapalać ...Ponadto przy hamowaniu i szybszym ruszaniu na nierównosciach ta lampka moze błyskać mimo że olej ma stan .A to że ma pływak to dopiero sie dowiedziałem sławku :idea: Dziwna ta japońska technologia
Slaw - 31-01-2011, 20:27

Ale wszystko na elektryce,potrafi też paść moduł sterujący,który znajduje się nad schowkiem pasażera
janis - 16-02-2011, 11:12

Witam gdy kupilem auto poprzedni wlasciciel lal wlasnie valvoline,myslalem ze ten olej jest tani i biedny wiec zaczalem lac shella zolta lampka dosc czesto sie zapalala myslalem ze jest to czujnik niskiego poziomu...A wiec dolewalem i dolewalem sigma lubila sobie pobrac troszke oleju i pewnego razu dolalem oleju z orlenu za namowa kumpla tylko ze 15 w 40 bo troche pobiera juz, i lampka nie zapala mi sie wogole moze zdarzylo sie raz czy dwa olej klasyfikuje sie juz do wymiany i problemu z lampka dalej nie ma wszystko jest git.Tylko teraz pytanie szell niby najlepszy olej a orlenowski niby szajs,ale wychodzi na to ze orlenowski olej jest dobry i lepszy od shella i to o wiele wiele razy,wiec od dzis postanawiam go lac bo nie pobiera juz tyle,minimalnie doslownie i kontrolka mnie nie dreczy juz..
tylko teraz jak zaczalem lac 15 czy moge przejsc z powrotem na 10,w najbliszym czasie zamierzam zmienic pierscienie rozrzac i zajrzec do zaworow bo czasami mi jeden stuka ( raz stuka raz nie na niskich obrotach najczesciej) moze le4piej to zrobic po naprawie????

jac33k - 20-02-2011, 18:52

Zalałeś mineralny , olej gęstszy - nie lepszy. Jeżeli się poprawiło i nie bierze oleju, to przejdź na valvoline mineralny. Lejąc orlen uśmiercasz ten silnik. Marketówki nie wytrzymują obrotów jakie fundują im silnik MMC. Tracą szybko lepkości zamieniają się w zupę, fundując ucieszonemu właścicielowi zatarcie silnika.
plecho1 - 20-02-2011, 23:25

janis a ile auto ma tys na liczniku? Zalej nawet syntetyk a nie półsyntetyk.
A jeśli chodzi o pobieranie oleju przez auto to raczej wina nie pierścieni a uszczelniaczy zaworów. Radzę najpierw to zrobić bo to niewielki koszt w porównaniu do pierścieni a możliwe że tylko przez nie ubywa oleju. Jeśli była by wina pierścieni to auto musiało by mieć z 500tys km lub przegrzany silnik.

lukasz12 - 20-02-2011, 23:50

janis napisał/a:
Witam gdy kupilem auto poprzedni wlasciciel lal wlasnie valvoline,myslalem ze ten olej jest tani i biedny wiec zaczalem lac shella zolta lampka dosc czesto sie zapalala


Kiedyś też lałem Castrola bo to przecież "olej uznanej marki". Nagle trafiłem na Valvoline (był nieco tańszy niż Castrol) i się okazało że mimo przybywających km auto zauważalnie mniej zaczeło brać...Zresztą fakt że Valvoline zalewam już 5-ty raz...(Castrola 2 razy) powinien o czymś świadczyć...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group