To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[07-XX]Lancer CYxA Techniczne - Czym diagnozować Lancera ?

mitsu00 - 17-04-2011, 13:05

jaca71 napisał/a:
mitsu00, Ale Ty tez masz pomerdanego miska ;) Z tego co kiedyś czytałem na forum to właśnie w Twoim Outku komputer zachowywał się inaczej niż u innych :P
Ale nawet jakby w europejczykach działało to tak jak piszesz to cel osiągnięty - brak komunikatu o inspekcji przy każdym uruchamianiu :P
No głupie to bydlę jakieś :finga:
jmb7 - 24-04-2011, 04:13

czy korzystając z ELM327 za pomocą np. ScanXL lub PCMscan będę mógł wymusić np. wypalanie filtra DPF w DiD VW?

moze jakis program do VAGa?

poza danymi, kodami usterek i kasowaniem błędów to by się przydało przy VW DiD, aby 'omijać' autoryzowane ASO po gwarancji

lordzul - 19-03-2015, 11:20

Odświeżę trochę temat :)
Po możecie polecić "wypasionego" z oprogramowaniem to mojego miśka 1.8 sb z 2008 ??
Trochę mocno zielony w tym jestem i nie chciałbym kupić czegoś co będę mógł tylko na lusterku wieszać :)

Chciałbym mieć dostęp do wszystkich dostępnych rejestrów, modyfikować / zarządzać logami itd. Taki tam full wypasik wpinany do kompa z drugiej strony ;]

mjsystem - 19-03-2015, 13:32

lordzul napisał/a:
Chciałbym mieć dostęp do wszystkich dostępnych rejestrów, modyfikować / zarządzać logami itd. Taki tam full wypasik wpinany do kompa z drugiej strony ;]

http://forum.mitsumaniaki...9f52fcb#1382195

Bizi78 - 19-03-2015, 19:42

lordzul napisał/a:
Chciałbym mieć dostęp do wszystkich dostępnych rejestrów, modyfikować / zarządzać logami itd. Taki tam full wypasik wpinany do kompa z drugiej strony ;]

Kup sobie oryginalny MUT3, tylko cię ładnie skrobnie po kieszeni :mrgreen: .

Mitsu_Gawlo - 18-02-2016, 00:12
Temat postu: Programy do diagnostyki, a gwarancja. Czy przydatne?
Chciałbym podpiąć się pod złącze diagnostyczne (OBD II?). Najlepiej ze smartfonem, z programem Torque i z OBD WIFI. Czy ktoś się tym bawił pod kątem oszczędnej jazdy (kontrola spalania)? Czy programik jest przydatny? Mam też Obdwiz, na laptopa -mniej wygodnie. Czy ten program będzie lepszy? Samochód jest nowy - na gwarancji.Czy samochód rejestruje wejścia odczyty i modyfikacje? Czy w serwisie będą się tego czepiać? Czy warunki gwarancji zostaną złamane?
Iluzjonist4 - 19-02-2016, 22:04

W poniedziałek właśnie kupiłem taką złączkę obd II z wifi (koszt ok 130zł). Testów dużo nie robiłem, chwilę się pobawiłem posprawdzałem jakie odczyty z jakich programów. Generalnie ten Torque średni, np. nie zczytuje mi napięcia akumulatora i temperatury jakiejś (nie pamiętam). Odnośnie spalania komputer pokazywał mi bodajże taki sam albo zbliżony, zbyt krótki czas testu, abym mógł potwierdzić. W nd będę wracał z trasy 140KM i mam zamiar całą przejechać z obd i sprawdzić raport. Braki diagnostyczne nadrabiał polski program Piston na androida.
Bizi78 - 20-02-2016, 06:19

Iluzjonist4 napisał/a:
Generalnie ten Torque średni

Ale instalowałeś program płatny pro czy bezpłatny :?: .

Iluzjonist4 - 20-02-2016, 14:57

Torque PRO
Mitsu_Gawlo - 26-02-2016, 13:47
Temat postu: Profil samochodu w Torque
Też zainstalowałem Torque Pro + płatną wtyczkę Fuel Economy. Testuję, zobaczymy.
Jest parę parametrów do wpisania w profilu samochodu. ustawienia Boost i sprawność wolumetryczna. W ustawieniach Boost każą wpisać domyślnie: -14,7; 0 lub +14,7psi, a sprawność przyjąć na 85%. Wie ktoś coś więcej o tym?
Znalazłem też dodatki dla Mitsubishi MUT for Torque v1 v2, ale tylko dla silników obsługujących protokół ISO 91422-2. Niestety po pierwsze płatne, po drugie chyba nieobsługiwane przez Lancera SB benzyna.
Zainstalowałem interfejs:
OBD2 iCar2 Wi-Fi NANO firmy Vgate. Podobnowersja na rok 2016 z ulepszonym procesorem :lol:
mam nadzieję, że nie zrobi jakiegoś zwarcia i nie rozniesie mi samochodu :axe:

komajaro - 04-04-2016, 12:31
Temat postu: Podlaczenie do komputera w ASO - pelen wydruk
Czesc,

jak juz podjade do ASO i wyskocze z forsy (~140) to czy kazde ASO wydaje wyduki ?
Ogolnie chce wszystko co jest na temat silnika, co zostalo zbadane podczas podlaczenia,
zeby uniknac sytuacji, ze mechanik mowi (albo nie zauwazy czegos), ze wszystko jest OK, a po tygodniu okazuje sie inaczej.
Zetknal sie ktos juz z czyms takim ? Jak dzwonilem przed chwila do serwisu, to obsluga przerzucila mnie do mechanika, bo chyba nie wiedziala o czym mowie, a mechanik nie odbieral, bo za pewno pracowal.

tyku - 04-04-2016, 19:28

komajaro napisał/a:
jak juz podjade do ASO i wyskocze z forsy (~140) to czy kazde ASO wydaje wyduki ?
Jeżeli zażądasz, to powinieneś dostać wydruk. Poza tym głupotą jest płacić za podpięcie tyle kasy. Lepiej zrobić przegląd w serwisie ( około 350 zł) i poprosić o wydruk, ponieważ zawsze podpinają pod MUT III i sprawdzają czy nie ma błędów (przynajmniej w Auto Krak tak robią). :roll:
komajaro - 04-04-2016, 23:07

A to zadzwonie jutro jeszcze raz i sie dowiem co wchodzi w sklad przegladu, bo mam hamulce do przejrzenia, moze sie zalapie i bedzie taniej, dzieki za sugestie i odpowiedz.
AndreS93 - 16-11-2017, 17:56
Temat postu: [CY3A 1.8] Jaki interfejs diagnostyczny wybrać?
Witam - jaki interfejs diagnostyczny polecacie do naszego Lancera (silnik 1.8)? Chodzi mi o sprawdzony kabel, najlepszy do tego modelu, za pomocą którego będziemy w stanie zrobić najwięcej. Oczywiście nie pytam o profesjonalne interfejsy dla warsztatów po kilka tysięcy, tylko o takie dla zwykłego użytkownika. Pozdrawiam.
plecho1 - 16-11-2017, 18:01

Błędy silnika i parametry jego pracy powinno się dać sprawdzić interfejsem ELM327 najlepiej w wersji bluetooth i jakimś programem pod niego na telefon z androidem. Mi najlepiej pasuje program Torque.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group