To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Rekinek 2.5 V6 - moja duma :))

Arturro-86 - 23-12-2010, 00:39

wilukce napisał/a:
Czy według was spalanie 13,5l lpg na 100km przy 4 osobach i bagażniku wypełnionym po dach na trasie, około 3km stałem w korku, to duże spalanie ? (automat)


Według mnie wynik znośny - dość wysoki, ale to jest 2.5L wkońcu, a w dodatku jak piszesz, że miałeś takie duże obciążenie 8)
Nie przejmowałbym się tym - całkiem rozsądny wynik... to mój potrafi więcej spalić :|

Kaucz - 23-12-2010, 03:21

Duże, ale bez tragedii. Mi w trasie spala od 11 do 13l LPG. Raz zdarzyło się, że spalił mniej niż 10. Silnik musi swoje wypić :)
Hugo - 23-12-2010, 08:22

wilukce napisał/a:
Czy według was spalanie 13,5l lpg na 100km przy 4 osobach i bagażniku wypełnionym po dach na trasie, około 3km stałem w korku, to duże spalanie ? (automat)
Mój 2.0 pali więcej. Też automat.
robertdg - 23-12-2010, 12:23

wilukce napisał/a:
Czy według was spalanie 13,5l lpg na 100km przy 4 osobach i bagażniku wypełnionym po dach na trasie, około 3km stałem w korku, to duże spalanie ? (automat)
Tak szczerze, to bym się zastanowił, czy przypadkiem nie masz dziurawego zbiornika, albo czy nie oszukuja Cię na stacji przy dystrybutorze, zobacz, czy Ci gdzieś paliwo nie ucieka, może sonda lambda się kończy, może napisz jeszcze jaka prędkość przelotową miałeś :?:
wilukce - 29-12-2010, 12:22

Ten tydzień mam cały wolny i codziennie robię coś w miśku. Wymieniłem już kabelki i świece. Teraz mi już w ogóle nie przerywa (myślę, że spalanie spadnie) Poza tym okazało się, że oba tylne koła chodzą strasznie ciężko. Jedno już zrobiłem - smarowanie i czyszczenie. Chodzi elegancko :-) Dzisiaj robię drugie. Wydaje mi się, że uda mi się teraz zejść poniżej 12l.

PS. Z tyłu mam klocki do wymiany. Jakie tam są klocki. W porównaniu do przodu to są malutkie. Ile muszę pieniążków przygotować na nie? :)

Hugo - 29-12-2010, 13:38

wilukce napisał/a:
Z tyłu mam klocki do wymiany. Jakie tam są klocki. W porównaniu do przodu to są malutkie. Ile muszę pieniążków przygotować na nie?
Ja kupiłem JAPANPARTS za 55 zł/kpl. Wszystko działa pięknie, no problem.
j-rules - 29-12-2010, 17:04

Cytat:
Ja kupiłem JAPANPARTS

Hugo, a nie były to czasem JAPAN LINE?

wilukce - 29-12-2010, 19:05

Kurcze, jak mnie nie było w domu to tata zamówił gdzieś u znajomego klocki Bosh'a :evil: Mam nadzieję, że w moim wypadku nie sprawdzi się przysłowie : "Wszystko co Bosha wyrzuć do kosza". Ale jestem lekko zdegustowany :?
Hugo - 30-12-2010, 08:22

j-rules napisał/a:
Hugo, a nie były to czasem JAPAN LINE?
Nie.
wilukce - 05-03-2011, 22:25

Dawno nie pisałem, więc pomyślałem, że uaktualnię trochę temacik. Od czasu gdy kupiłem Miśka wymieniłem w nim kabelki na NGK i świece DENSO IK22. :) Poza tym kupiłem radyjko. Wybór padł na PIONEER DEH-2300UB.

Głośniczki grają całkiem nieźle. Jestem miło zaskoczony. Nie działa mi tylko prawy tweeter :( i nie wiem co to możeby być. Lewy gwiżdże bez problemów.
__________________________________________
Poza tym w tym tygodniu wybieram się na przegląd gazu. Ostatnio zauważyłem pewien mankament w aucie. Po pierwsze mam za niskie obroty biegu jałowego. Czasami nawet na światłach spadają do 300. Być może to tego wina. Mianowicie, autko na benzynie pracuje w miarę równo, nawet przy tych 300 obrotach troszkę się trzęsie. Pewnie jakby było 600 to by było idealnie. Natomiast na LPG przy 300 obrotach silnik się trzęsie. Tzn. wpada w silne wibracje. Takie pojedyncze silne uderzenia (trochę jak diesel). Trzęsie się. Np jak się zatrzymam na światłach i pojawia się zielone, puszczam hamulec (mam automata) to autko nie jedzie płynnie do przodu tylko tak sie telepie. Jak dodam lekko gazu to przyspiesza normalnie. Zauważyłem też, że lepiej jest po silnym zagrzaniu silnika. Tzn. po np 100km jazdy.
Chciałem sobie wyregulować wolne obroty, ale śrubka od przepustnicy się niszczy. :( Psikam tam regularnie WD-40 może puści coś niedługo. Dodam jeszcze, że poza tym autko jeździ super dobrze. Co o tym myślicie ??
__________________________________________
Jeszcze przymierzam się do zakupu białych kierunków przednich i bocznych. Przednie znalazłem na allegro, ale bocznych nie widzę. Które będą pasować ? Pomoże ktoś ;)
Pozdrawia serdecznie 8)

sveno - 05-03-2011, 22:40

wilukce napisał/a:
Po pierwsze mam za niskie obroty biegu jałowego.
zresetuj ECU i naucz go od nowa niskich obrotów (koniecznie na benzynie)
wilukce napisał/a:
Czasami nawet na światłach spadają do 300
nie możliwe. Optymalne to 650-750 rpm ponizej pewnej granicy (chyba 400) poprostu by zgasł. Może to jakiś problem z obrotomierzem? (w sensie te wskazania) Jak gazownik Ci go podepnie pod kompa to bedzie mu się wyświetlała dokładna wartość obr/min i porównaj ze wskazaniami obrotomierza.
wilukce napisał/a:
ale bocznych nie widzę. Które będą pasować ?
pasują od Mitsu L200
o TU ale cena masakra, albo zrób tak jak ja i poszukaj rozbitka zapytaj tego Pana albo tego

jacekxx - 05-03-2011, 22:45

Tutaj masz kierunkowskazy boczne do galanta http://moto.allegro.pl/bi...1480015919.html i jeszcze tutaj http://moto.allegro.pl/no...1461407712.html
wilukce - 05-03-2011, 23:09

sveno napisał/a:
ponizej pewnej granicy (chyba 400) poprostu by zgasł

Czasami już mało mu brakuje do zgaśnięcia. Ciężko mi dokładnie określić wartość obrotów, ale koło 300-400. Ale wkurzające bardzo :(

Dzięki chłopaki za linki do kierunków ;)

wilukce - 05-03-2011, 23:56

sveno napisał/a:
zresetuj ECU i naucz go od nowa niskich obrotów (koniecznie na benzynie)

Możesz mieć rację sveno, bo miesiąc temu wymieniałem TPS'a z przepustnicą, odłączałem AKU i nie uczyłem go obrotów, bo wydawało mi się, że chodzi bardzo dobrze. Widocznie się myliłem. Podczas tej nauki ecu ustala wartość obrotów na jałowym ?

sveno - 06-03-2011, 09:35

wilukce napisał/a:
Podczas tej nauki ecu ustala wartość obrotów na jałowym ?
dokładnie. Tu masz procedure http://forum.mitsumaniaki...p=607690#607690


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group