To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II Ogólne - [II 2.2 DID] 2,2 problem z odpalaniem w zimie

Anonymous - 21-02-2011, 10:02

No to go pochwaliłem. Rano było -16 i oczywiście zaczął gasnąć. W przewodach za filtrem - prawie pustka.

Teraz się ociepliło do -12 i jest OK, widać że paliwo znowu swobodnie przepływa przez filtr.

mitsu00 - 21-02-2011, 11:38

venglin napisał/a:
No to go pochwaliłem. Rano było -16 i oczywiście zaczął gasnąć. W przewodach za filtrem - prawie pustka.

Teraz się ociepliło do -12 i jest OK, widać że paliwo znowu swobodnie przepływa przez filtr.
To może przywieźć ci kanisterek dobrego dizelka.....? :twisted: Dzisiaj w nocy było u mnie -32st C i Franca odpaiła i jeździ.
karol_alasz - 21-02-2011, 12:17

venglin napisał/a:
Być może dlatego, że są rzadziej kupowane i zalegają na stacjach.

A wtedy niestety występuje zawodnienie tegoż... Bywają też przypadki i to udowodnione ,że właściciele leją do zbiorników na premium te lepsze albo dolewają te zwykłe do tych lepszych (przy okazji jakiegoś sprawdzianu na uczciwość stacji)...
Problem z silnikami CR (tyle,że w Polsce) jest taki że pompa jest niezwykle czuła na czystość paliwa i żeby ją ustrzec przed przedwczesną wymianą (baaaaardzo droga) stosuje się bardzo dokładne filtry-i tutaj Wasz pies pogrzebany,koledzy francowaci :wink: ...

mitsu00 - 21-02-2011, 12:51

karol_alasz napisał/a:
Problem z silnikami CR (tyle,że w Polsce) jest taki że pompa jest niezwykle czuła na czystość paliwa i żeby ją ustrzec przed przedwczesną wymianą (baaaaardzo droga) stosuje się bardzo dokładne filtry-i tutaj Wasz pies pogrzebany,koledzy francowaci ...
To niby do turbokosiarki VW wlejesz przepalony olej z frytek i pojedzie? Coś wydaje mi sie że problem może byc bardziej złożony niz go opisujesz.
joachim69 - 21-02-2011, 15:18

do passata lałem olej opałowy i nie było żadnych problemów
sylb - 21-02-2011, 21:51

Co do opałki.
Odwiedził mnie kuzyn, gadu gadu na temat samochodu bo zamierza sobie kupić coś podobnego i rozmowa zeszła na paliwo. Ma dwa samochody VW transportera salonke i Seata Alhambra. Twierdzi że przejechał na nich 400K km na opałówce tyle że kupuje zawsze zimą(wersja zimowa) bo latem to kaszana . :) :) :)
I co wy na to, a ja się przejmuję i tankuję diesla premium.

Anonymous - 22-02-2011, 14:16

Dziś rano znowu padł. Ledwo dojechałem do pracy. Szlag mnie już trafia... :evil: ASO AutoGT twierdzi, że to wina paliwa i że CR'y tak mają. Tyle, że na tej samej stacji zatankowałem Berlingo 1.6 HDI i jeździ zupełnie normalnie.

Ja się tym samochodem kiedyś zabiję - jak gaśnie w czasie jazdy to przestaje działać wspomaganie kierownicy i hamulców, a żeby go ponownie odpalić muszę całkowicie wyłączyć stacyjkę - wtedy z kolei blokuje się kierownica.

PS. Czy to normalne, że w przewodach paliwowych za filtrem widać duże pęcherze powietrza? Chwilami tego powietrza jest więcej niż paliwa. ASO przez telefon twierdzi, że tak może być, gdy filtr jest zatkany. A moim zdaniem to trochę dziwne jednak.

skaut - 22-02-2011, 14:22

venglin napisał/a:
Dziś rano znowu padł.

venglin, który to już raz? Przy jakich przebiegach spotykała Cię ta "przyjemność"?

Anonymous - 22-02-2011, 14:34

skaut napisał/a:
venglin napisał/a:
Dziś rano znowu padł.

venglin, który to już raz? Przy jakich przebiegach spotykała Cię ta "przyjemność"?


W tym roku po raz czwarty, w zeszłym tylko jeden raz.

Przebieg 26000 km, samochód kupiony w sierpniu 2009.

[ Dodano: 22-02-2011, 14:51 ]
Napisałem o moim problemie na Facebooku, na profilu Mitsubishi Polska. Bardzo szybko zareagowali i wygląda na to, że przejęli się problemem. Zobaczymy, co będzie dalej.

rezon - 22-02-2011, 17:17

venglin napisał/a:
Bardzo szybko zareagowali i wygląda na to, że przejęli się problemem.
w sensie napisem na tablicy Fb czy problemem z filtrem? O tym drugim to na forum głośno od pierwszej zimy 2.2 i zmian technicznych brak. A ciekawe, czy ktoś z kupujących słyszał o możliwych problemach wcześniej z ust sprzedawcy....
mitsu00 - 22-02-2011, 17:31

venglin napisał/a:
W tym roku po raz czwarty, w zeszłym tylko jeden raz.

Przebieg 26000 km, samochód kupiony w sierpniu 2009.
:shock: :shock: :shock: To skandal...... Mnie zdechł w sumie 2 razy w największe mrozy, tzn przy prawie -30st C. 1 raz w lutym 2009r, 2-gi w styczniu 2010r. Od zeszłego roku smiga jak ta pszczółka.
Anonymous - 22-02-2011, 18:11

Tak, to jest skandal i w gruncie rzeczy, dalej nie znam przyczyny. Problemy miałem już po tankowaniu na Lukoilu, Statoilu i BP. Wydaje mi się, że paliwo tu nie ma zbyt dużego znaczenia.

Dzisiaj zastosowałem stary radziecki sposób - zostawiłem samochód odpalony na 5 godzin na zamkniętym parkingu pod firmą. Jak przyszedłem wieczorem, wszystko było super, nawet check engine zgasł. Widocznie przez taki czas wszystko z filtra się roztopiło.

[ Dodano: 22-02-2011, 18:16 ]
rezon napisał/a:
venglin napisał/a:
Bardzo szybko zareagowali i wygląda na to, że przejęli się problemem.
w sensie napisem na tablicy Fb czy problemem z filtrem? O tym drugim to na forum głośno od pierwszej zimy 2.2 i zmian technicznych brak. A ciekawe, czy ktoś z kupujących słyszał o możliwych problemach wcześniej z ust sprzedawcy....


Jedno jest powiązane z drugim ;) Nie dam im spokoju, jeśli nie rozwiążą problemu, a profil na FB jest chyba dość chętnie czytany przez potencjalnych klientów.

mitsu00 - 22-02-2011, 18:17

venglin napisał/a:
Widocznie przez taki czas wszystko z filtra się roztopiło.
Problem jednak jest taki że prawdopodobnie raz wytrącona parafina znowu zatka ci filtr, jak tylko auto postoi na zimnie. Filtr jest tak szczelny w tym aucie, że nie wiem czy przepuści nawet najmniejsze drobinki parafiny.
Anonymous - 22-02-2011, 18:38

Domyślam się, ale zmiana filtra też niewiele pomoże. Nowy też się zatka.
mitsu00 - 22-02-2011, 18:53

venglin napisał/a:
Domyślam się, ale zmiana filtra też niewiele pomoże. Nowy też się zatka.
Nie ma bata przy takich okolicznościach jakie masz w PL z byle jakim paliwem i super wrażliwym osprzętem w Francuzie. Albo znaleźć ciepły garaż, albo zamontować kosztowne, niezależne ogrzewanie WEBASTO, albo sprzedać. Bo wymieniając na okrągło filtr paliwa za 500zł razem z robocizną, jest zupełnym absurdem :axe:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group