[97-04]Galant EAxA/W - [EA2A/W 2.0] poszedł rozrząd
motke - 10-12-2010, 08:25 Temat postu: Re: poszedł rozrząd
freefly napisał/a: | Poszedł mi rozrząd |
ile przejechałeś km na obecnym rozrządzie i ile latek? pytam z ciekawości czy nie lepiej wymienić wcześniej
robertdg - 10-12-2010, 09:06
mario mario napisał/a: | Przekładka 2,5 to dopiero koszt, osprzęt silnika, wiązka elektryczna, komputery, skrzynia i kilka innych. Głupi pomysł, lepiej sprzedać auto i kupić V^ z 2,5 litrowym silnikiem, a jak nie to kupić silnik 2 litrowy, jeszcze części pozostaną za które można wziąć niezłe pieniążki. | Spokojnie, za 3 tyś kupi się wszystkie potrzebne graty (a nawet i całego angola), kwestia ich wrzucenia, do auta, a teraz pozwól, że przybliże koszty remontu silnika 2.0 po zerwaniu rozrządu, bede podawal ceny detaliczne:
- kompleksowa naprawa głowicy - uszkodzenie tylko 8 zaworów (planowanie, wymienianie zaworów, nowe uszczelnienia, sprawdzanie szczelności i masa innych pierdół) od 600zł w zwyż
- zestaw śrub głowicy Elring 260zł
- nowy rozrząd (paski, rolki, napinacze, uszczelniacze-zimmeringi) 1200zł
- zestaw uszczelek góry silnika JC-330zł, Elring 920zł
- olej, filtry, plyn chłodniczy od 200zł w zwyż
- naprawa w warsztacie - średnio 300zł
No to liczymy sobie po Tych najmniejszych kosztach, czyli zaczynających się od:
Mamy razem 2890zł, nawet nie licze opcji droższej, a nie nalezy zapominać o tym, że równie dobrze mogły ucierpieć krzywki popychaczy zaworowych, co jest bardzo prawdopodobne.
Anonymous - 10-12-2010, 11:20
rozrząd miał 3 lata i 52tyś, chciałem wymienić rozrząd przy 55tyś,
auto jest u mechanika i zaglądnie co się stało, jeśli jest totalne spustoszenie to kupię silnik i myślę o tym:
http://allegro.pl/galant-...1358216664.html
znacie tego gościa? pozdrawiam
robertdg - 10-12-2010, 11:22
Sprzedawca Galantów, na jakich podzespołach miałeś złozony rozrząd
Anonymous - 10-12-2010, 11:35
pasek : Gates a reszty nie pamiętam
robertdg - 10-12-2010, 11:38
freefly napisał/a: | pasek : Gates | daje do myślenia
Współczuje.
Owczar - 10-12-2010, 11:48
Tak jak już pisałem. Dość często słyszę, że Gates zawiódł...
Krzyzak - 10-12-2010, 11:59
bosch, gates, conti - firmy, których nie kupuję żadnych produktów
marcinzam - 10-12-2010, 12:56
ja na Conti nie narzekam a Mitsuboshi jest robiony w Japonii czy Korei ?
swinks_UK - 10-12-2010, 13:38
Gates... made in lokalnie...
Darek, Conti na rynku UK ma dobrą opinię i to dobre paski, może na PL wrzucają jakiś produkt lokalnie robiony, stąd taki badziew.
Acha, od siebie dodałbym Dayco.
KaWu - 10-12-2010, 14:08
Ja do Conti tez nie mam zastrzezen.
A co do Gatesa mam uraz sprzed ~8 lat. Akurat sprzedawalem w motoryzacyjnym i musielismy zrezygnowac z tych paskow rozrzadu. Zaczynaly sie reklamacje na zerwane paski rozrzadu.
Oczywiscie mowa o tych paskach produkowanych obok mojej miesciny
Ale w ostatnich latach myslalem ze juz jest ok z nimi. Niemniej mi i tak uraz pozostal i nie tykam ich. Jedynie do Megane go zalozylem 2 lata temu - poki co jest ok.
mario mario - 10-12-2010, 16:39
robertdg napisał/a: | freefly napisał/a:
pasek : Gates
daje do myślenia
|
Co do pasków tego producenta to na tym forum już było w kilku miejscach i nie chodziło wcale o zalety, chodziło o ich zawodność polegającą na pękaniu, zrywaniu się.
Wracając do przekładki 2,5 litra, naprawdę nie polecam, mimo, ze mam taki silniczek z całym osprzętem ze starego mojego gala, bez wiązki. trzeba rozbebeszać wszystko pod kokpitem, niestety wiązki lecą po belce kierowniczej, która znajduje się pod kokpitem. Drugi silnik i po sprawie. Fakt 3000 zł i można kupić komplet do przekładki silnika 2,5 V6, ale nie z anglika, trzeba przerabiać wiązkę główną.
Tomek - 10-12-2010, 19:56
Krzyzak napisał/a: | bosch, gates, conti - firmy, których nie kupuję żadnych produktów |
a jaki pasek założyłeś w swoim Avance??
marcinzam - 10-12-2010, 20:26
Conti ma fabryki chyba w UK i Niemcowni
misiu-bisi - 10-12-2010, 22:37
też mi poszedł z własnej winy i też POCHOPNIE chciałem kupić inny silnik-a sakąd wiesz w jakim ten nowy silnik będzie stanie-u mnie ugieło 2 zawory ssące i tyle-koszt z planowaniem i częściami 600 pln tylko że sam zdemontowałem i zamontowałem głowicę-ale wiem że silnik mam igłe-kupując motór za 1000 pln kupje kota w worku-zdejmij-lub zleć zdjęcie głowicy i oceń w jakim stanie jest silnik jęzeli ok to naprawiaj-to moja rada
|
|
|