To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[96-02]Colt CJ0 - Utrata kompresji CJ0 1.3

Hugo - 19-01-2011, 00:10

AdamColt napisał/a:
Obrotów się w tym samochodzie nie reguluje. To nie jest gaźnik! Przepustnica jest fabrycznie ustawiona a obroty ustawia sobie silnik krokowy (dozując ilość powietrza) oraz wtryskiwacze. Czyszczenie przepustnicy to też jakaś ściema. Ja nigdy nie czyściłem przepustnicy
Niezłe bzdury :D
Anonymous - 19-01-2011, 16:35
Temat postu: re
1) Co do nagaru i zabrudzenia przepustnicy to wiem że się brudzą, mam jedną w piwnicy po przebiegu 250,000 km i jest brudna, zaolejona i cały kolektor też.
2) Śrubki w Colcie 1,3 są, zarówno od ustawienia przepustnicy i chyba na jej obiegu. Te śruby są fabrycznie ustawione i nie powinno się ich ruszać. Od dawkowania ilości powietrza na biegu jałowym jest silnik krokowy który zwiększa lub zmniejsza ilość powietrza wpływającą do silnika obiegiem przepustnicy.
Może i czyszczenie przepustnicy pomaga, ja swojej czyścił nie będę. Tym bardziej nie wierzę w żadne dodatki czyszczące do paliwa. Po za tym jeśli jest słaba kompresja to nie jest wina przepustnicy, tylko silnika a dokładniej to układu tłok, cylinder, pierścienie i zawory. jedyne co możemy bez rozbierania silnika zrobić to wyregulować zawory. Jeśli to nie pomoże kompresji to zostaje remont.

ihnat - 11-02-2011, 17:02

PROBLEM ROZWIĄZANY

Wymieniłem filtry (paliwa i powietrza)
Wyregulowałem zawory (zawór na trzecim cylindrze nie miał żadnego luzu !!!)

Sonda sprawdzona i działa

Przepustnicy nie czyściłem bo i tak poprawa jest kosmiczna

Ciśnienie na cylindrach wszystkich jednakowe

Dziękuję wszystkim za odpowiedzi i pomoc !!!

Wodzu77 - 05-04-2011, 20:35

Witam, miałem w swoim colcie podobny problem. Ale u mnie nierówna praca polegała na tym, że nie palił na jeden gar i silnikiem telepało. Pomogło wyregulowanie zaworów. Teraz autko smiga jak nowe:)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group