To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Forum ogólne - Auto z napędem na 4 koła

JCH - 14-12-2010, 23:23

Krzyzak napisał/a:
Moje priorytety:
- kombi
- klimatyzacja
- napęd na 4 koła
Impreza Kombi albo Forester - co Wam się bardziej podoba. Reszta propozycji która padła to jakieś quasi 4x4, które nie wiadomo jak działają ;) albo "potwory" w stylu Pajero - a nie o to chyba Wam chodzi :roll:
Krzyzak napisał/a:
druga zima, gdzie śnieg na mojej drodze ma ponad 50 cm
Szczególnie to skłaniać powinno do Forestera - ludzie wszędzie piszą, że idzie jak wściekły w śniegu i ani myśli stanąć.
Trik - 15-12-2010, 01:16

Może alternatywnie taki Subaru, prawie kombi, do lasu i na ryby. :idea: i łopat śniegowa pod ręką.
http://otomoto.pl/subaru-...-C11664841.html

robertdg - 15-12-2010, 09:40

Trik napisał/a:
Może alternatywnie taki Subaru, prawie kombi, do lasu i na ryby. :idea: i łopat śniegowa pod ręką.
http://otomoto.pl/subaru-...-C11664841.html


Zmodyfikowany Outback :D ta przestrzeń bagażowa to nadaje sie do wywożenia śniegu i łajna, w kazdym razie jest bezużyteczna jeżeli jest potrzeba przewieźć coś pod przykryciem.

secki - 15-12-2010, 10:28

Forester jest ciekawą opcją, sam zastanawiam się na zmianą samochodu i brałem go pod uwagę ale troszkę boję się kosztów utrzymania (zarówno ewentualnych napraw jak i samego apetytu na benzynę).

A w temacie to jest jeszcze Suzuki Ignis 4x4 (małe semi kombi) ale nie wiem jak się napęd zachowuje. Subaru w kwestii napędu będzie chyba jednak najlepszy.

KaWu - 15-12-2010, 10:50

deenbe napisał/a:
secki napisał/a:
Nie jestem pewien jak by było z napędem na 4 ale jeżdżąc takim lancetnikiem z "tradycyjnym" napędem stwierdzam, że zimą często nie sam napęd jest problemem
a to, ze auto ma mały prześwit.


z 4x4 ma wiekszy przeswit.


Potwierdzam. Jak moj CB poszedl na zyletki i szukalem auta to wlasnie w Glogowie byl taki automat 4x4. Fajnie sie tym jezdzilo. Nie wzialem tylko dlatego ze blacharka byla w fatalnym stanie. Chyba kazdy element w innym odcieniu i zle zrobiony.

Utrzymacie takiego Lancera na pewno do drogich nie nalezy porownujac do innych w/w aut.

Krzyzak - 15-12-2010, 11:13

Lancer pewnie nie miał klimatyzacji a to podstawowa wada
Legnum odpada ze względu korozję - mam zwykłego Galanta EA5 i pozwolę mu zgnić, bo nie chce mi się z tym walczyć; no i podaż tych aut w ilości kilku sztuk :)
a przerobione kosztują tyle co 2 Forestery z tego samego rocznika...

a co do preferencji, to napisałem o tych 4 metrach, żeby było wiadomo, że ma być w miarę krótki - wiadomo, że kombi z 4x4 się w nich nie zmieści, ale nie ma to być gigant w stylu Pajero (też rozważałem), Patrol itp.
max. długość kombiaka to 4.6 m - bo taki mam podjazd, gdzie będzie parkował - inaczej nie wyjadę bordowym Galantem z garażu :)

na placu boju chyba został Forester 2 generacji - największa wada to chyba niechęć właścicieli do odsprzedaży :)

Fragu - 15-12-2010, 11:56

Krzyzak, a Outek 1 ?


...wiem wiem, trochę nowszy jest.

Anonymous - 15-12-2010, 12:42

Vitara, terano - krotki, rav 4.
Krzyzak - 15-12-2010, 12:56

Fragu napisał/a:
a Outek 1 ?
brzydki jest
od 2002 r., poza w miarę możliwym Lancerem CY, to Mitsubishi nie wyprodukowało ładnego auta - ale nie rozważałem go jeszcze - muszę zerknąć na ceny

Fragu - 15-12-2010, 14:23

Krzyzak, Pajero Pinin ? :wink:
Paweł_BB - 15-12-2010, 15:23

Jakaś Vitara?
Krzyzak - 15-12-2010, 16:03

to wszystko typowe "terenówki" = wyższe od normalnego kombi...
to ma być kombi z napędem na 4 koła i klimą - to jest podstawowy warunek

Morfi - 15-12-2010, 17:12

http://moto.gratka.pl/tre...0500ca1497799,2

http://moto.gratka.pl/tre...0500ca1497799,3

http://moto.gratka.pl/tre...0500ca1497799,4

http://moto.gratka.pl/tre...500ca1497799,14

http://moto.gratka.pl/tre...500ca1497799,15

http://moto.gratka.pl/tre...500ca1497799,22

Wybieraj :) Nic innego sie chyba nie wymysli

Anonymous - 15-12-2010, 17:40

Krzyzak napisał/a:
Legnum odpada ze względu korozję - mam zwykłego Galanta EA5 i pozwolę mu zgnić, bo nie chce mi się z tym walczyć; no i podaż tych aut w ilości kilku sztuk :)
a przerobione kosztują tyle co 2 Forestery z tego samego rocznika...


Bartek pisał o 2,5 4x4 Non Turbo, takie w Japonii były i nazywały się chyba galantami VRG, z późniejszą sprzedażą też mniejszy problem bo to zwykłe 2,5, więc spalanie też podobne no + te 2 literki na uciągnięcie tylnej ośki ;) myślę że cenowo wyszło by dużo mniej niż taki foresterek... a korozja ? jak przypłynie z Japonii to zabezpieczysz od razu co trzeba i nie będziesz wiedział co to korozja w galancie 8)

Krzyzak - 15-12-2010, 17:51

Derpin napisał/a:
jak przypłynie z Japonii
to będzie miał kierownicę u pasażera a mi już się nie chce w to grzebać :P - dodatkowe koszty w postaci dawcy grodzi i innych elementów skutecznie mnie odstraszają
chyba taniej byłoby kupić E39 i przerobić na kombi :)
ja nie wiem, czy modele na rynek japoński były robione lepiej niż pozostałe rekiny, więc zwyczajnie: wady fabryczne rekina stawiają go daleko w tyle...
za 20-kilka tysięcy jest forester z 2002 r
a VR4 Rochu chciał sprzedać za 50 000...

[ Dodano: 15-12-2010, 18:00 ]
Morfi
nr 1 - bardzo fajne i ładne legacy - bardzo mi się podoba (szkoda, że ma hak = najczęściej zmęczony silnik itd.)
nr 2 - impreza hmmm - miało być ładne :) impreza jest paskudna
nr 3 - walone przodem, malowane wzmocnienie czołowe
nr 4 - kierownica u pasażera, bardzo zmęczone siedzenia... chyba ma kosmiczny przebieg
nr 5 - bardzo fajny, tylko to "drewno" w środku...
nr 6 - gaz = odpada

narazie nr 1 wychodzi na prowadzenie... ciekawe czy hak (a raczej ciągnięte rzeczy) nie zmęczyły tego auta...
no i nr 5 jeszcze - jest zwykła skrzynia a nr 1 ma automat

zwrócę jeszcze uwagę na Legacy, bo też są bardzo ładne - zgrabniejsze od Forestera



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group