[96-02]Colt CJ0 - [CJ4A] nie pali
maciej 63 - 22-12-2010, 20:16
witam sprawdż jakie masz te przewody rozruchowe tzn jaki jest przekrój tych kabli do samochodu osobowego to min 16mm2 , ostatnio spotkałem się z kablami "marketowymi"i ich przekrój to było max
1.5mm2 ,na oko wyglądały ładnie ale po rozcięciu okazało się że więcej było izolacji jak miedzi.
idas - 22-12-2010, 20:22
A odpalałeś go w ogóle na uruchomionym silniku dawcy? Bo nigdzie nie padło to stwierdzenie:) W końcu napięcie z alternatora jest wyższe niż z aku i tak się też robi. Podpinasz na zgaszonym, odpalasz dawcę trochę pochodzi i dopiero kręcisz u biorcy.
Tomek - 04-01-2011, 09:27
idas napisał/a: | A odpalałeś go w ogóle na uruchomionym silniku dawcy? Bo nigdzie nie padło to stwierdzenie:) W końcu napięcie z alternatora jest wyższe niż z aku i tak się też robi. Podpinasz na zgaszonym, odpalasz dawcę trochę pochodzi i dopiero kręcisz u biorcy. |
nie no, nie jestem az takim laikiem
zreszta tak jak pisalem juz odpalilem i jezdzi
kable rzeczywiscie byly cienkie, ale nie 1.5mm, ale odpalalem nimi swojego Galanta i dziala
wczoraj kupilem sobie porzadne grube kable 4 metry, bo zostawilem Gala na swiatlach
a Colt sie chyba pojawi w dziale "Sprzedam" bo szkoda, zeby stal i tesknil za jazda, ale to kwestia miesiaca mysle
ludinho1 - 11-03-2012, 23:08
powiem wam tak. te czekanie kilku minut zanim odpali z obcego akumulatora to jest tylko i wyłącznie wina beznadziejnych kabli rozruchowych. jeżeli mamy porządne kable tzn minimum 10mm2 to musi odpalić za pierwszym zakręceniem. absolutnie wyrzucimy pieniądze w błoto kupując w markecie lub na stacji.
|
|
|