Carisma - Ogólne - interfejs diagnostyczny
Bizi78 - 23-11-2014, 22:54
Marcin93, u ciebie zadziała vag + evoscan .
http://forum.mitsumaniaki...t=40568&start=0
plecho1 - 24-11-2014, 00:19
A tak z ciekawości, to gdzie znalazłeś info, że zadziała Elm 327 ze zwartymi pinami? Bo na forum w każdym podobnym temacie przewijają się informacje jaki interfejs z jakimi autami czy rocznikami działa i raczej takiego miksu, jak Elm ze zwartymi pinami, nikt nie podawał.
Marcin93 - 24-11-2014, 18:55
Próbowałem również na kolegi vag kkl i evoscan.Był już mały skuces,ponieważ program próbował się połączyć. Spróbuję jeszcze połączyć piny 1 i 4 tak jak jest opisane w poście który podał Bizi78.Jak już to zrobię to napiszę rezultat.
plecho1 - 24-11-2014, 19:35
Jeśli autko starsze niż 2001 to aby połączyć się Vagiem KKL i Evoscanem to trzeba zrobić zworkę po między pinami 1 i 4. W młodszych jak 2001 już tej zworki robić nie trzeba. Dodatkowo do kabla muszą być zainstalowane sterowniki nie od kabla Vag KKL a te co są razem w paczce z programem Evoscan. Kabel ten musi być też na czipie FTDI 232. Jeśli to wszystko będzie spełnione, to bez problemu powinniście się połączyć.
rasiak1980 - 25-11-2014, 02:30
A co do 2004 z silnikiem DiD
plecho1 - 25-11-2014, 06:49
Teoretycznie do Diesli po 2004 Elm 327 a ze starszymi DID czy TD jest trochę problem. Najpewniejszą opcją jest oryginalny interfejs Mitsubishi lub chyba oryginalny interfejs Renault. Na forum jest gdzieś temat, że komuś się niby coś tam udało połączyć za pomocą kabla VAG KKL ale nie miał 100% pewności czy wszystko działa poprawnie. To tyle co kojarzę z forum bo sam tym tematem (ogólnie dieslami) nie bardzo się interesuję.
Marcin93 - 30-11-2014, 21:51
Mam pytanie.Czy podałby mi ktoś link do takiego interfejsu aby pasował do mojego Miśka?:D
Rok 99 1.8 GDI. Pozdrawiam
plecho1 - 01-12-2014, 11:54
Chyba ten powinien działać jeśli sprzedawca nie kłamie http://allegro.pl/vag-kkl...4792764913.html
Podstawa to musi być na FTDI 232.
grappa01 - 19-12-2014, 21:23
plecho1 napisał/a: | Teoretycznie do Diesli po 2004 Elm 327 a ze starszymi DID czy TD jest trochę problem. Najpewniejszą opcją jest oryginalny interfejs Mitsubishi lub chyba oryginalny interfejs Renault. Na forum jest gdzieś temat, że komuś się niby coś tam udało połączyć za pomocą kabla VAG KKL ale nie miał 100% pewności czy wszystko działa poprawnie. To tyle co kojarzę z forum bo sam tym tematem (ogólnie dieslami) nie bardzo się interesuję. |
Witaj,
mam Carisme z 2003 roku 1.9 DiD uzywam aktualnie do niego 2 ch interfejsów IDiag i Autela, sprawdzają się niezle. Mają wszystko oprócz kodowania. CDP+ pod Carisme jest słaby.
kolego @Plecho myslisz ze jak się podłączy pod Carisme Clipa to się on z tym autem połączy ? Hmm zastanawia mnie to bo w sumie mam od znajomego dostęp do Clipa i zastanawiam sie czy ryzykować podłączenie ...
plecho1 - 19-12-2014, 22:33
Niestety z dieslami miałem bardzo mało do czynienia ale wydaje mi się, że samo podłączenie raczej nie powinno w żaden sposób zaszkodzić.
grappa01 - 20-12-2014, 12:58
@plecho w najblizszym czasie sprobuje podlaczyc Clipa pod Carisme, sam jestem ciekaw co z tego wyjdzie. Nie wiesz silnik w której Renówce może najbardziej przypominać ten z Carismy ? Zastanawiam się podczas uruchomienia interfejsu Clipa, który model Renault wybrać ...
robertdg - 20-12-2014, 18:51
Możesz wybrać skanowanie innego pojazdu z grupy
Marcin93 - 21-12-2014, 09:13
plecho1 dzięki wielkie za linka. Zamówiłem kabelek i wszystko śmiga ja należy. Jeszcze raz wielkie dzięki za pomoc. Pozdrawiam.
plecho1 - 21-12-2014, 10:21
Nie ma za co
lesiom0 - 23-12-2014, 15:19
Próbowałem połaczyś się z DID przy pomocy clipa i niestety nie udało się. Jedynie DDT2000 i interface KKL ale dużo tym nie da się zrobić.
Może ktoś się orientuje czym można podnieść wolne obroty w DID?
|
|
|