Nasze nieMiśki ;-) - Citroen c5 i Xantia
BeNeK - 30-01-2012, 17:23
Przy okazji wymiany paska klinowego do c5 wpadnie trochę nowych fruktów , dziś zamówiłem na jutro będą ... Cpiatka stoi na warsztacie obok galanta i razem czekają na swoją kolej a niedługo jeszcze do nich dołączy czarna c5 Części które zamówiłem do kombiaka :
-Pasek rozrządu
-Rolka prowadząca
-Rolka napinająca
-Pompa wody
-Pasek wielorowkowy (klinowy)
-Rolka napinająca
-Napinacz
-Pompa Spryskiwaczy
Wszystkie części to jedne z lepszych zamienników no i z kolejnym 1000plnów trzeba się pożegnać jak nie lepiej Same części to 750 złociszy a taki sam zestaw trzeba kupić czarnej c5 , ehhhhhhhh ... Ale jak się zadba to będzie bez awaryjnie śmigać , Jutro wrzucę fotki
BeNeK - 31-01-2012, 15:11
Taka jedna fotka c5 pstryknięta gdy byłem odebrać galanta
I taka tam stara fotka z siostrzyczką
gdyby nie kolor skóry to wsiadł bym nie do swojego samochodu Identyko
C5 będzie zrobiona na jutro Umyjemy i zrobię fotki
I jeszcze takie udało mi się znaleźć na starym telefonie
BeNeK - 03-02-2012, 16:07
Xantia dziś sprzedana.
Psikus - 03-02-2012, 18:32
Czuje smutek
BeNeK - 04-02-2012, 09:29
Psikus napisał/a: | Czuje smutek |
Oj trochę .. jednak przez 7 lat można było się przywiązać do samochodu . Ale X trafiła w dobre ręce i za jakiś czas ją odwiedzę i sprawdzę jak się miewa
rosomak1983 - 05-02-2012, 16:16
No wyprzedawaj zabojady i inwestuj w prawdziwe auta
BeNeK - 05-02-2012, 16:45
rosomak1983 napisał/a: | No wyprzedawaj zabojady i inwestuj w prawdziwe auta |
znaczy JDM power Cepiątki na pewno zostają , a ja będe modził nissana mam nadzieje że po wakacjach uda się ogarnąć swap na sr20de albo 200konnego Vvl a jak nie to 7g rulez
BeNeK - 14-02-2012, 14:46
Panowie bardzo szybkie pytanie ...
Jakie klocki kupić na tył ?
1. TRW
2. EBC BLACK STUFF
2. FERODO PREMIER
Wszyc - 14-02-2012, 17:28
Przy tej mocy i masie za bardzo bym nie szalał
robertdg - 14-02-2012, 18:39
trw/ferrodo
ebc
wojzi - 14-02-2012, 19:41
Ja w Cari mam TRW i jest OK.
BeNeK - 17-02-2012, 11:27
No i klocuszki dotarły , zdecydowałem się na zakup TRW jak radziliście Trzeba było by się wziąć za wymianę ale przy pół metrowym śniegu to mi się nie uśmiecha
Jeszcze nigdy nie wymieniałem klocków w zaciskach 2 tłoczkowych mam nadzieje że zaciski zdejmuje się tak samo co w 1 tłoczkowych
Psikus - 17-02-2012, 16:52
Nie ma tam nic skomplikowanego, wyczyść tylko zaciski dokładnie przed montażem nowych klocków, furę podnoś lewarkiem tylko i wyłącznie w max położeniu zawieszenia, i zwróć uwagę czy stare klocki są równo zużyte - te zaciski lubią korodować pomiędzy zaciskiem a wahaczem przez co zmienia się ich kąt względem tarczy hamulcowej.
BeNeK - 17-02-2012, 17:51
Psikus napisał/a: | Nie ma tam nic skomplikowanego, wyczyść tylko zaciski dokładnie przed montażem nowych klocków, furę podnoś lewarkiem tylko i wyłącznie w max położeniu zawieszenia, i zwróć uwagę czy stare klocki są równo zużyte - te zaciski lubią korodować pomiędzy zaciskiem a wahaczem przez co zmienia się ich kąt względem tarczy hamulcowej. |
wiem o tym ze jak się podnosi na lewarku to tylko na max-ie , ostatnio tak robiłem W Xanti jak się podniosło lewarkiem na normalnym poziomie to nie chciała się podnieść
dzięki wielkie Psikus za rady !
BeNeK - 09-03-2012, 19:31
Ostatnio c5 nie chciała odpalać albo odpalała wtedy kiedy jej się chciało ... Na początku myślałem że to wina komputera ze coś się jej poprzepalało ... Ale niestety winne okazały się wtryski Żadne nawet nie nadawał się ju do regeneracji ... Kupiłem używki za 1500zł na teście wtrysków wypadły bardzo dobrze ... Jutro samochód będzie do odebrania , ale 1800zł w plecy ... Przez ostatnie 2 miechy c5 pochłonęła +/-3000tys teraz mam nadzieje że się odwdzięczy bo konstrukcyjnie HDi to świetny silnik , przynajmniej staram się w to wierzyć Jak będzie trochę kasy to wpadnie do c5 chip tuning , porządny a nie jakiś box i wkładka pipercros i ten sam set up do czarnego exclusive , w kombiaku mam nadzieję na 13xkm i 3xxnm a w czarne min to 16x km i 4xxnm
|
|
|