To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero II - 3.0 v6 nie mam napędu 4x4

rico.1 - 06-04-2011, 18:56

sammy69 napisał/a:
Chodzi i o te wtyczki ?
http://www.przeklej.pl/pl...0028tp2l92e33sp
Dokładnie
sammy69 napisał/a:
To wymieniłem go i to samo sie działo
Co jeszcze moze być przyczyną ??
W takim razie ten moduł nie widzi momentu zmiany przełożenia z 2H na 4H, stąd nie znika napięcie na zaworkach.
Sprawdź dokładnie czujniki na reduktorze, szczególnie ten zupełnie z tyłu na samym rogu, po wrzuceniu na 4H powinien zwierać z masą. Jeśli prawidłowo zwiera to sprawdź jeszcze wiązkę do tych czujników, może być przerwa nawet na kilku czujnikach.

sammy69 - 07-04-2011, 02:35

no to mam roboty :D :D do tych czujników nie jest łatwo się dostać jak nie ma się kanału :D :D no nic lewarek i heja :D :D masz może opis który czujnik jest od czego do reduktora przy automacie ?? jeszcze sie zastanawiam czy nie isc na skróty i zamontować sobie pstryczek przy tych zaworkach i samemu odcinać prąd ?? co o tym myślisz ??

[ Dodano: 07-04-2011, 02:37 ]
aha i jeszcze jedno, gdzie pedzior ma filtr paliwa ?? w baku ??

PS. Rico dzieki wielkie za pomoc jestes wielki wisze ci piwo :D

rico.1 - 07-04-2011, 20:54

Nie trzeba od razu czołgać się pod autem :mrgreen: Co z czujnikami można najpierw sprawdzić na samym wtyku do tego modułu:
pin 1: żółto-niebieski - czujnik przełożenia H/L
pin 2: niebiesko-pomarańczowy - czujnik zmiany położenia 4WD (ten może nie łączyć)
3: niebiesko-żółty - czujnik 2WD/4WD
5: niebiesko-biały - czujnik blokady centralnej
6: żółto-zielony - czujnik freewheel (na przednim moście)
7: żółto-niebieski lub brązowo-czarny - czujnik zmiany położenia blokady centralnej

A który gdzie siedzi na reduktorze (licząc od przodu do tyłu):
cz. blokady centralnej - zaraz za lewarkiem reduktora, najbliżej, pierwszy
cz. 2WD/4WD - drugi od lewarka,
cz. zmiany położenia blokady centralnej - trzeci
cz. zmiany położenia 4WD - czwarty, na końcu - zupełnie na rogu reduktora
cz. przełożenia H/L - na końcu, na prawo od cz. zmiany 4WD

Wszystkie czujniki powinny załączać masę w odpowiednim momencie, jak któryś kompletnie nie reaguje - do sprawdzenia instalacja (od modułu do reduktora, wychodzi zaraz przy lewarku pod podłogę) lub same czujniki. A jak wszystkie dobrze działają to problem mechaniczny w reduktorze.
sammy69 napisał/a:
gdzie pedzior ma filtr paliwa ??
pod podłogą na ramie po lewej stronie


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group