To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - -> COLT 4X4 <-

Anonymous - 27-10-2006, 15:50

wymaz ze zdjec numery tablic rejestracyjnych....

colcik fajowy - ciekawe jak sie prowadzi :)
rura troszke do skrocenia, aczkolwiek caly samochod dobrze sie moim zdaniem
komponuje! gratulacje posiadania takiego unikatu!

ps fotki robione po wyjezdzie z myjni tej widocznej na 2gim planie? :mrgreen:

Anonymous - 28-10-2006, 13:06

adams12 napisał/a:
wymaz ze zdjec numery tablic rejestracyjnych....


Dlaczego?

Anonymous - 28-10-2006, 13:08

Ficu865 napisał/a:
adams12 napisał/a:
wymaz ze zdjec numery tablic rejestracyjnych....


Dlaczego?


Też się miałem zapytać. Na większości zdjęć jakie robię mojemu Miśkowi nie zamazuję numerów rejestracyjnych (chociaż na części zdjęć w necie numery są zamazane).
O co biega??

Anonymous - 28-10-2006, 16:07

to taka internetowa zasada - nie do konca mozna ja racjonalnie wyjasnic
ale

jak masz fotke i tablice rej to posiadacz podobnego auta dorabia sobie np takie tabliczki,
jedzie na szaber albo na stacje i potem Tobie przychodzi sie tlumaczyc bardzo dluuuugooo.

to mi np do glowy przychodzi

pozdrowka

Marcin-Krak - 28-10-2006, 17:06

To zbliża się teraz dobry czas żeby docenić naped 4x4 ;) .
Poza tym biały staje się modnym kolorem dla aut - jak gdzieś ostatnio napisali ;)

Anonymous - 28-10-2006, 17:10

Potwierdzam biały jest teraz trendy, jazzy czy jak tam teraz się mówi.
Modna warszawka zmienia auta na białe :mrgreen:

Anonymous - 28-10-2006, 18:04

slo_mo napisał/a:
jeden to padaka z trudem wyciągający 160km/h, a drugi leci ponad 200km/h!

Dokladnie tak jest. Trafila ci sie jakas padaka :wink: Jak sie kiedys spotkamy na swiatlach to zobaczymy co twoje malenstwo potrafi :D

maklakus - 28-10-2006, 19:23

fasso napisał/a:
slo_mo napisał/a:
jeden to padaka z trudem wyciągający 160km/h, a drugi leci ponad 200km/h!

Dokladnie tak jest. Trafila ci sie jakas padaka :wink: Jak sie kiedys spotkamy na swiatlach to zobaczymy co twoje malenstwo potrafi :D


eheheh... widzę że bardzo pewny siebie jesteś (a raczej Colta).

Czyli wychodzi na to że Colt po przerubkach <fakt faktem niewielkich ( co według was nic nie dały albo nawet pogorszyły osiągi)> z napędem na 4koła jest wolniejszy od fwd?
Jak tyle wiecie o osiągach to proszę o jakieś dane - dowody.

Ale niech wam będzie że tak jest - nie jestem w stanie tego udowodnić . . . ani chyba nikt -> bo albo ten co się z nim ścigałem był padnięty ... albo wiatr mu w oczy dmuchał itd.

Anonymous - 28-10-2006, 19:32

maklakus napisał/a:
proszę o jakieś dane - dowody - - a nie tylko - puste słowa.


A Ty masz jakieś dowody?

maklakus napisał/a:
bo albo ten co się z nim ścigałem był padnięty ... albo wiatr mu w oczy dmuchał itd.


To nie tak, po prostu CA0 4x4 jest cięższy (z racji posiadanego napędu) i zwykłe FWD jest w stanie ze startu z miejsca mu dorównać.
Gdzieś nawet kiedyś w sieci natknąłem się na przeliczenie/porównanie kg vs. KM, spróbuję poszukać i wstawić link na forum.

TommiCrazy - 28-10-2006, 19:58

fajny colt..ale przy seryjnych mocach fwd bedzie szybszy, reszta zalezy od kierowcy, takie 4x4 da efekt gdy moce wzrosna i to drastycznie, lub ktos zacznie smigac po sniegu czy mokrym..... ale jak oceniam to jest to trzeci colt awd jakiego w zyciu na oczy widze, dwa poprzednie byly w starszej budzie, ale przyznam ze ciekawe autko
Anonymous - 29-10-2006, 21:03

taak ładnie sie prezentuje Colcik na zdieciach,
ciekawy pomysl z miejscem robiena zdiec,dodaje uroku autku
ja gdy bede swojego opisywal tez wymysle cos ciekawego(jakies ciekawe zdiecia)to bardzo zmienia sposob w jaki patrzy sie na auto

duzy masz przebieg,liczy sie wymiana wszystkiego na czas

radze dbac o te auto warto je trzymac, Colt jest pieknym samochodem(szkoda ze najnowszy model jest taki jaki jest :? )

brakuje mu konkretnych felg i kubelkow w srodku

Anonymous - 30-10-2006, 13:25

maklakus napisał/a:
Moc: 116 KM


113KM :wink:

maklakus napisał/a:
Przysp. 0-100 km/h: 9.8 s


tyle ma FWD ktory jest szybszy w przyspieszeniu na suchym(za mala moc zeby 4x4 bylo szybsze)

maklakus napisał/a:

Nadwozie: waga Colta to 963 kg :)


jest tylko 20kg ciezszy od GLXi? :roll:

maklakus napisał/a:

Jeśli chodzi o przyspieszenie z miejsca to oczywiście że 4x4 lepiej zasówa niż napęd na jedną oś z prostej przyczyny -> przyczepność.


jeszcze raz to samo 4x4 lepiej zasowa, ale gdy mokro oraz gdy moc wynosi ok 200KM

slo_mo napisał/a:


A nieprawda - wystartuj z miejsca z identycznym CA0 tylko że z FWD i niemiło się zaskoczysz (temat kiedyś już poruszany na forum).
4x4 lepiej będzie za to zachowywał się, ogólnie mówiąc, w czasie jazdy.
Ale Colciak ładniutki i naprawdę mało z takim napędem u nas jeżdzi :)


prawda, 4x4 to wiekszy opor podczas jazdy, no ale zakrety na mokrym :mrgreen:

maklakus napisał/a:
startowałem z identycznym Coltem z napędem FWD i na 400m wyprzedziłem go o 2 długości samochodu - no ale . . .

Może wyjaśnisz jakim cudem jedna oś ma lepszą przyczepność na starcie niż 4wd?
Tak nie chwaląc się wygrałem z kilkoma autkami z mocniejszymi silnikami z napędem FWD - w momęcie gdy oni tracili delikatnie przyczepność przy starcie ja już dawno sobie pomknąłem.


ja bede startowal z 3000obr strzal ze sprzegla i od samego poczatku bede na przodzie(opony beda piszczec ale bede jechal), przy wyzszych predkosciach przewaga bedzie jeszcze widoczniejsza.

co do 4x4 i fwd przy mocach rzedzu 100KM juz mowilem, za malo, za duze opory dla tej mocy.

[ Dodano: 30-10-2006, 13:29 ]
maklakus napisał/a:
eheheh... widzę że bardzo pewny siebie jesteś (a raczej Colta).

Czyli wychodzi na to że Colt po przerubkach <fakt faktem niewielkich ( co według was nic nie dały albo nawet pogorszyły osiągi)> z napędem na 4koła jest wolniejszy od fwd?
Jak tyle wiecie o osiągach to proszę o jakieś dane - dowody.

Ale niech wam będzie że tak jest - nie jestem w stanie tego udowodnić . . . ani chyba nikt -> bo albo ten co się z nim ścigałem był padnięty ... albo wiatr mu w oczy dmuchał itd.



moj jest po przerobkach mniejszych albo i wiekszych i atutem u mnie jest FWD bo nie zabija mi osiagow. Jestem na 100% pewny ze bede prowadzil od samego poczatku:-)




ps. colt superancki pewnego czasu szukalem 4x4 jako baze do tunningu i wsadzenia do niego 4G63T :mrgreen:

Gratuluje autka

saphire - 30-10-2006, 16:36

Oj, umówcie się kiedyś na jakiejś pustej drodze i się zmierzcie razem tak od 0-150km/h i sie okaże który lepiej idzie - czy ten FWD czy AWD :)
TommiCrazy - 31-10-2006, 13:21

tak samo jest w przypadku galanta, zwykly gti z racji swej wagi i mniejszych strat na napedzie wygra z galantem 4x4 ktory dotego fabrycznie mial 6 koni mocniejszy silnik.
straty na kazdym napedzanym kole daja sie we znaki przy seryjnej mocy, ale juz z wiadomych przyczyn w galantach silnik turbo wkladali tylko do budy z napedem 4x4

tak samo bedzie z coltem, ale jeszcze raz podkresle, nawet mimo tych strat wolal bym miec 4x4 dla frajdy z jazdy jaka daja napedy awd :) no i jak juz ktos wczesniej wspomnial, ciekawa baza do tuningu.......ciekaw jestem jak rozwiazany i jak trwaly jest ten typ napedu....w galancie 4x4 nonturbo nierowne 4x4 turbo

michu_872 - 31-10-2006, 19:20

TommiCrazy napisał/a:
tak samo jest w przypadku galanta, zwykly gti z racji swej wagi i mniejszych strat na napedzie wygra z galantem 4x4 ktory dotego fabrycznie mial 6 koni mocniejszy silnik.
straty na kazdym napedzanym kole daja sie we znaki przy seryjnej mocy, ale juz z wiadomych przyczyn w galantach silnik turbo wkladali tylko do budy z napedem 4x4


Niestety muszę się z tam zgodzić.
Ale za to jak mokro czy zimą mając awd to jaka frajda :D
A co do spalania twojego Colta to znośnie.
Przy awd silnik jest bardziej obciążony.
Moj gal awd spala przciętnie około 15l lpg a jak po jakiś szutrach dusze, albo zimą lotnisko zaliczam to do 20l.
Co do przyspiszenia to jak się brałem kumpla z sigmą kombi 170KM to na suchum asfalcie przegrywałem, ale za to jak zjechaliśmy na śnieg to ja byłem daleko zanim on ruszył.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group