To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero II - obroty silnika

BARTZ - 13-01-2011, 17:54

moj blad polegal na tym ze sie sluchalem nie potrzebnie znajomych posiadajacych inne marki 4x4 hehe.

Ale glownie moj blad bo w sumie wszystkie testy robilem pod gorke hehe i skrzynia po prostu nie wlaczala na ostatni bieg ale teraz juz wiem jak go urzywac ale nauka jeszcze wielka przedemna a to muj pierwszy automat i nauka na nowo bo technika calkiem inna niz w manualu :)

tak wiec w mojej pojarce wszystko gra i buczy jak powinno w symie mam tylko walniete dwa czujniki z przedniego napedu i z tylniego dyfra ale nie bede tego robic bo wystarczy mi swiadomosc ze dzialaja :) czeka mnie jeszcze robota przedniej czesci bo mam kola 33" i przud jest dosc nadwyrezony i sa dosc spore luzy na kierownicy, zbierznosc i tak dalej. Ale ja tego nie bede robil tylko wybiore sie do mechanika bo az tak dobrze na naprawach to ja sie nieznam:)

a dla potomnych przede wszystkim duzo czytac i testowac samemu a jak dalej cos nie jasne to tylko na tym forum moga sie douczyc:)

pozdrowionka dla wszystkich

[ Dodano: 13-01-2011, 17:57 ]
moj blad polegal na tym ze sie sluchalem nie potrzebnie znajomych posiadajacych inne marki 4x4 hehe.

Ale glownie moj blad bo w sumie wszystkie testy robilem pod gorke hehe i skrzynia po prostu nie wlaczala na ostatni bieg ale teraz juz wiem jak go urzywac ale nauka jeszcze wielka przedemna a to muj pierwszy automat i nauka na nowo bo technika calkiem inna niz w manualu :)

tak wiec w mojej pojarce wszystko gra i buczy jak powinno w symie mam tylko walniete dwa czujniki z przedniego napedu i z tylniego dyfra ale nie bede tego robic bo wystarczy mi swiadomosc ze dzialaja :) czeka mnie jeszcze robota przedniej czesci bo mam kola 33" i przud jest dosc nadwyrezony i sa dosc spore luzy na kierownicy, zbierznosc i tak dalej. Ale ja tego nie bede robil tylko wybiore sie do mechanika bo az tak dobrze na naprawach to ja sie nieznam:)

a dla potomnych przede wszystkim duzo czytac i testowac samemu a jak dalej cos nie jasne to tylko na tym forum moga sie douczyc:)

pozdrowionka dla wszystkich

jawaldek - 13-01-2011, 18:33

BARTZ napisał/a:
i nauka na nowo bo technika calkiem inna niz w manualu :)
i to kolosalnie inna->>> abyś nie był zaskoczony śliskością na drodze potrenuj na dużym parkingu/placu hamowanie bo się zdziwisz->> delikatnie hamując,bo na śliskim inaczej nie da rady,jeśli poczujesz że nadal koła ciągną wrzuć na neutral->> tylko nie rozpędź się abyś na parking nie wrzucił.
BARTZ napisał/a:
mam tylko walniete dwa czujniki z przedniego napedu i z tylniego dyfra ale nie bede tego robic bo wystarczy mi swiadomosc ze dzialaja :)
tylko czy aby ta świadomość nie zawiedzie w ekstremalnej sytuacji???
BARTZ napisał/a:
i przud jest dosc nadwyrezony i sa dosc spore luzy na kierownicy, zbierznosc i tak dalej. Ale ja tego nie bede robil tylko wybiore sie do mechanika bo az tak dobrze na naprawach to ja sie nieznam
i dobrze że do mechanika ->> to On ponosi odpowiedzialność
BARTZ napisał/a:
juz wiem jak go urzywac ale nauka jeszcze wielka przedemna
no wielka, to jest prawda :mrgreen: :wink:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group