To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Galant E5xA - [E55A 2.0] Skakanie obrotów i gaśnięcie samochodu

Krejzi - 29-01-2011, 22:22

tutaj nie chodzi o samą p rzepustnice lecz o silniczek ktory jest pod nią ( cały spod przepustnicy to mechanizm regulowania obrotów ) raczej nie jest dostepny oddzielnei dlatego trzeba kupic uzywke calej przepustnicy z tym spodem, czyszczenie przepustnicy nic w tym wypadku nie da
Swiezu - 15-04-2011, 20:44

W końcu udało mi się po długim czasie tę przepustnicę zakupić. Jeszcze jedno pytanko: lepiej wymienić całą tę przepustnicę czy tylko silniczek krokowy?

Patrząc z przodu na silnik jest tam element na śrubki dosyć łatwo dostępny, czy to będzie ten silniczek krokowy?

k@rol - 16-04-2011, 22:45

jak masz przepustnice w "ręce"a ciągle musisz jeździc, to łatwiej ją dokładnie wyczyścic... ja choc miałem założoną dobrą to zmieniłem na inną(miałem pod ręką:)) ale pomoczyła się 2 dni w ropie i "działa" o niebo lepiej...więc jak jesteś pewien że nowy zakup jest sprawny proponuje dokładnie wyczyścic, zakładac i śmigac:)
Krejzi - 17-04-2011, 19:09

nie zdejmuj tego elementu czarnego , to nie jest silniczek krokowy to tylk osama elektronika ktora jest przylutowana jeszcze do sliniczka własnie ( ja do odkrecilem i wyciagnalem i potem musialem lutowac), jak chcesz podmieniac to tylko caly ten spód, albo wlasnie cala przepustnice odrazu wyczysc sobie jak juz masz w rece, chyba ze przepustnica jest wyregulowana to istnieje ryzyko ze nowa bedzie inacezj wyregulowana ale raczej i tak czeka Cie regulacja po tym wszytkim ;) wiec czysc "nowa" przepustnice i wymien calosc zdecydowanie łatwiej
Swiezu - 23-04-2011, 17:28

Udało mi się wymienić przepustnicę, autko nie gaśnie, ssanie jest, ewentualnie na zakręcie na luzie obroty spadają do 600/700 pewnie przez obciążenie wspomaganiem. Jednak problem ze skakaniem obrotów pozostał. Co to może być? Idę jeszcze sczytać błędy z ECU, zaraz napiszę co wymrygało.

[ Dodano: 23-04-2011, 17:38 ]
Brak błędów :) Co ciekawe zniknęły też te od gazu (11 i 41), ale to pewnie dlatego, że trochę przed restartem kompa i po nim na gazie nie jeździłem, a zauważyłem, że po przełączeniu z gazu na benzynę kontrolka po pewnym czasie gaśnie. Jak dobrze rozumiem, stwierdza, że błędy "minęły"?

majcherone - 13-05-2011, 07:42

Skakanie obrotów i gaśnięcie samochodu hmmm

jeżeli silnik pracuje inaczej po odłączeniu wtyczki od przepływomierza i uruchomieniu silnika, to przepływomierz jest sprawny, jeżeli wyjmiemy wtyczkę od potencjometru przepustnicy i zmierzymy omomierzem wartości na pinie 2 i 4 oraz 1 i 4 przy czym na 1-4 mieszczą się one niby w granicy 6500 ohm, u mnie są 4700ohm a na 2i4 mają mieć 3500-6500 ohm to u mnie mają przy obracaniu przepustnicą od 1000 do 4700 ohm na wylączonym zapłonie oczywiście, zakres ten powinien zmieniać się płynnie gdyż jest to potencjometr.

Jeżeli tak jest to i przepustnica powinna być sprawna, do sedna:

Model e55a - mój kochany misiek, stawiam tu na aparat zapłonowy, a dokładnie moduł, gdyby to była cewka najprawdopodobniej siadłaby odrazu i auto już by nie paliło.

Sprawdź jaki masz moduł, jeżeli regenerowany, a to widać odrazu to 50% że to on, a drugie 50% na cewke, jeżeli oryginał i widać jakieś przygrzania to na 100% moduł. pozdrówka, w razie pytań 10520579 gg



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group