Carisma - Ogólne - Problem z odpalaniem - czy to musi być usczelka pod głowicą?
Maretzky85 - 01-02-2011, 22:20
Oj tam, oj tam Za 300-500 zł można oddać do szlifierzy, którzy zrobią planowanie i docieranie nieszczelnych zaworów i jeszcze wymienią uszczelniacze i wyregulują luz zaworowy. Trzeba tylko wiedzieć gdzie oddać
Piwor - 01-02-2011, 22:23
MACIEK28 napisał/a: | tester szczelności uszczelki głowicy wykazał brak szczelności |
A jak takie coś wygląda? Ostatnio słyszałem o "laserowym testerze".
robertdg - 01-02-2011, 22:50
Maretzky85, ja w sensie kosztów całkowitych pisałem, u mnie przeciętna cena za zrobienie głowicy 8V to koło 250zł, wiesz pełna przygotówka pod wymiane UPG bez pogiętych zaworów, bo jak zawory pogiete to cena rośnie i rośnie, ale w wersji optymistycznej, głowica wychodzi jak nówka z całym zestawe ori uszczelnien, jak z fabryki
mlun - 01-02-2011, 23:02
Piwor napisał/a: |
A jak takie coś wygląda? Ostatnio słyszałem o "laserowym testerze". |
Smarujesz wodą z mydłem dookoła bloku i pan tester swym laserowym okiem sprawdza czy szczelne:)
Maretzky85 - 01-02-2011, 23:07
robertdg, ja mówiłem akurat o 16V Oczywiście w wersji optymistycznej z prostymi zaworami
|
|
|