To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [CAxA] Przeciągnięcie radia na nowo

idas - 27-01-2011, 18:42

Havoc :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Przecież jak sobie podepniesz na stałe to nie będzie Ci się samo włączało jak przekręcisz kluczyk tylko wtedy kiedy je sam włączysz... Opcja z włączeniem radia dopiero na odpalonym silniku jest słaba bo nie będziesz miał możliwości słuchać w trakcie postoju 8)
A karta pamięci to się zużywa od wkładania/wyciągania, a nie od pobytu w czytniku (tam jest jej najlepiej;))
Dopiero zauważyłem, że Ci już londolut wskazał tą drogę:-)

plecho1 - 27-01-2011, 19:18

Jeśli już chcesz żeby radio startowało po odpaleniu auta to zastosuj automatyczny włącznik świateł mijania (dziennych). Wyłapuje wzrost napięcia jak alternator zaczyna ładować i włącza przekaźnik który możesz wykorzystać do załączenia radia. Koszt w granicach 40-50zł.
Havoc - 28-01-2011, 00:32

To odłączenie kabli nie wpłynie tylko na automatyczne uruchamianie radia a również możliwość załączenia go na postoju? :( Dobra, to zostaje mi zewrzeć ten żółty z czerwonym i ręcznie odpalać gasić radio. Dzięki za pomoc.
P.S. Przepraszam @tttwm że Ci się wryłem w temat.

plecho1 - 28-01-2011, 00:40

Można też odnaleźć kabel na którym nie zanika napięcie przy odpalaniu i pod niego podłączyć załączanie radia.
idas - 28-01-2011, 00:51

plecho1 napisał/a:
Można też odnaleźć kabel na którym nie zanika napięcie przy odpalaniu i pod niego podłączyć załączanie radia.

A znajdzie się taki? W końcu przy odpalaniu cała instalacja dostaje w kość bo rozrusznik zabiera bardzo dużo prądu, więc to chyba normalne że na wszystkich urządzeniach pojawia się jego niedobór. Poza tym Twoje stwierdzenie jest chyba równoznaczne z podpięciem bezpośredniego przewodu 12V z akumulatora, ale jeśli się mylę to przepraszam, późno już jest;)

plecho1 - 28-01-2011, 07:18

Jest taki przewód, ze stacyjki wychodzą 2 przewody na których po przekręceniu klucza pojawia się napięcie. Jeden to ten na którym masz podłączone radio dmuchawę itp. i nie musisz przekręcać całkiem na zapłon by radio się włączyło a po przekręceniu na odpalanie stacyjka odłącza to napięcie. Drugi, na nim pojawia się napięcie dopiero jak przekręcisz na zapłon, kiedy zapalają się kontrolki. Na nim podłączony jest zapłon i wiadomo że z tego powodu napięcie nie może na nim zanikać. Kable te biegną od stacyjki do skrzynki bezpiecznikowej i od skrzynki dalej do odbiorników. Najlepiej by było podłączyć się za bezpiecznikami bo miałbyś od razu zabezpieczony przewód do radia.
tttwm - 28-01-2011, 09:18

Havoc napisał/a:
Przepraszam @tttwm że Ci się wryłem w temat.


Nic nie szkodzi po to jest ten temat, żeby omawiać problem podłączenia radia. Przy okazji ja też się czegoś dowiedziałem.

Jogurt - 30-01-2011, 20:52

idas napisał/a:
Co do drogi przewodu to po stronie pasażera poniżej schowka jest "dziurka" i tamtędy można ciągnąć, jak nie to przewiercić
nic nie trzeba wiercić, za zbiornikiem płynu do spryskiwaczy jest gumowa zaślepka, przechodzisz przez nią przewodem i jesteś z nim za schowkiem. musisz zrzucić tą plastikową osłonę w nogach od pasażera


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group