Sigma/Diamante Techniczne - Czujnik temperatury oleju w skrzyni F4A33
jac33k - 30-01-2011, 18:33
Tak sprawdziłem, zdruzgotane, nawet nie zawracałem nimi głowy.
Slaw - 30-01-2011, 18:42
Tak myślałem;jak masz bunię tę od ecs-u pod przednim zderzakiem po prawej stronie to bym wziął jeśli pracuje jeszcze
jac33k - 30-01-2011, 19:08
Dam znać jak tylko dawca wróci na mój placyk. teraz jest gościnnie w warsztacie gdzie prowadzę prace. W moim w kanale można aktualnie pływać (drugi raz go zalało )
lukasz12 - 30-01-2011, 19:18
jac33k napisał/a: | Czyli oba padnięte.
Jaką funkcję oprócz zabezpieczenia przed użyciem PWR przy zbyt niskiej temperaturze pełni ten czujnik ? Obawiam się że jego niedziałanie znacząco przykłada się do maltretowania skrzyni. |
Skrzynia chyba modyfikuje nieco charakterystykę przełączania na zimnym, pozatym lockup zapina po przekroczeniu około 50 stopni. Jesli temp < 50 to nie masz lockupa - obroty i spalanie wieksze podczas jazdy z jednostajną prędkością.
jac33k - 31-01-2011, 20:40
Sprawdziłem dwa czujniki dokładnie i mam dwie padliny
Dziwne że ECU nie płakał nic na ten temat.
Radzę więc posprawdzać u siebie czujnik temperatury.
Nowy termistor dobiorę jakoś z katalogu i włożę go do fabrycznej obudowy, zalepię aluminium i będzie lepiej niż z fabryki . ( mam nadzieję )
angelos - 21-09-2011, 09:53
Witam,
Chciałbym podłączyć się pod temat spawanie dyfra. Z tego co widzę na zdjęciu od jac33k wygląda, że trzeba zaspawać ten duży bolec na zdjęciu, oznaczony 2 z obu stron. Zastanawiam się jeszcze czy nie trzeba jeszcze zaspawać tego malutkiego, oznaczony 1??
jac33k - 22-09-2011, 15:06
Ten mały najlepiej usunąć po spawaniu bo to właśnie on jest przyczyną kłopotów.
|
|
|