Nasze nieMiśki ;-) - Biały pocisk od kałasznikowa...
matunio20 - 17-02-2011, 19:54
rosomak1983 napisał/a: | Hamerite, biały |
od zewnątrz to trochę nie bardzo , ale od środka nawet dobry pomysł...
rosomak1983 - 19-02-2011, 01:46
matunio20 napisał/a: | od zewnątrz to trochę nie bardzo |
nie bedzie widac za bardzo, serio.
matunio20 - 20-02-2011, 10:19
ojj nie wiem... pierwsze trzeba to zakonserwować .
[ Dodano: 23-03-2011, 19:25 ]
Naszych drogowców to tylko zastrzelić...
Buraki nie sypią dróg, a jak sypią, to czym popadnie, polska to kraj zacofany 100 lat za murzynami... od tej cholernej soli lantra biedaczka ulega korozji
rudy jest po obu stronach na progach, i na nadkolach......
aż serce się kraja...
po pchaniu śniegu na naszych odśnieżonych drogach i parkingach...
Lanter ogólnie...
jeden z dwóch magicznych przycisków... ( sorki za bród, ale nie chciało mi się sprzątać)
a oto dowód że lanter więcej stoi niż jeździ, na kartce przebieg przy wymianie motorka
się popsuło
oznakowanie:
Andrew - 23-03-2011, 19:46
matunio20 rdza do ogarnięcia nie jest tak strasznie
A od czego ten magiczny przycisk
matunio20 - 23-03-2011, 20:04
Cytat: | A od czego ten magiczny przycisk |
power i normal, od pracy skrzyni, na powerze + przycisk sport to kiere trzymać
Andrew - 23-03-2011, 20:07
matunio20 napisał/a: | power i normal, od pracy skrzyni, na powerze + przycisk sport to kiere trzymać |
matunio20 - 17-04-2011, 12:20
W jakim zakresie napięcia działa sonda lambda w silnikach 4g6x?? bo lanter ma głupkowate objawy, a i czuć benzynę w spalinach, chce sprawdzić sondę.
e-gen - 18-04-2011, 00:42
0-1V
matunio20 - 18-04-2011, 21:26
tak myślałem, ale chciałem się upewnić, dziex.
matunio20 - 21-08-2011, 11:30
Jak na razi plany na lantrę:
jedziemy pod kompa, w celu zlokalizowania przyczyny dużego spalania, wymieniamy co pokaż komp, być może wymienimy poduchę pod silnikiem.
Jeżeli wszystko będzie ok mechanicznie, zmieniamy prawy zewnętrzny przegub, bo stuka i cieknie.
jedziemy na przegląd.
Bierzemy się za blacharkę, niestety zaczyna pojawiać si coraz więcej rudego, tragedii nie ma, ale trzeba to zahamować. Dodatkowo skleimy tylni zderzak, zalejmy go żywicą i zobaczymy jak będzie, progi zrobimy i pociągniemy barankiem, pomalujemy grill, zlikwidujmy duże ognisko korozji przy szyberdachu (wyłazi na dach). polakierujemy prawe drzwi (różnią się kolorem po obcierce w Szwajcarii) tylni zderzak, grill, błotniki tylne. to chyba tyle. dobrze że większość tych prac zrobimy sami
|
|
|