To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze nieMiśki ;-) - Biały pocisk od kałasznikowa...

matunio20 - 17-02-2011, 19:54

rosomak1983 napisał/a:
Hamerite, biały :P


od zewnątrz to trochę nie bardzo :D , ale od środka nawet dobry pomysł...

rosomak1983 - 19-02-2011, 01:46

matunio20 napisał/a:
od zewnątrz to trochę nie bardzo :D

nie bedzie widac za bardzo, serio.

matunio20 - 20-02-2011, 10:19

ojj nie wiem... pierwsze trzeba to zakonserwować :) .

[ Dodano: 23-03-2011, 19:25 ]
Naszych drogowców to tylko zastrzelić...
Buraki nie sypią dróg, a jak sypią, to czym popadnie, polska to kraj zacofany 100 lat za murzynami... od tej cholernej soli lantra biedaczka ulega korozji :(





rudy jest po obu stronach na progach, i na nadkolach......

aż serce się kraja...

po pchaniu śniegu na naszych odśnieżonych drogach i parkingach...






Lanter ogólnie...






jeden z dwóch magicznych przycisków... ( sorki za bród, ale nie chciało mi się sprzątać)



a oto dowód że lanter więcej stoi niż jeździ, na kartce przebieg przy wymianie motorka




się popsuło :D



oznakowanie:




Andrew - 23-03-2011, 19:46

matunio20 rdza do ogarnięcia nie jest tak strasznie :wink:
A od czego ten magiczny przycisk :?:

matunio20 - 23-03-2011, 20:04

Cytat:
A od czego ten magiczny przycisk :?:


power i normal, od pracy skrzyni, na powerze + przycisk sport to kiere trzymać :)

Andrew - 23-03-2011, 20:07

matunio20 napisał/a:
power i normal, od pracy skrzyni, na powerze + przycisk sport to kiere trzymać :)
:twisted:
matunio20 - 17-04-2011, 12:20

W jakim zakresie napięcia działa sonda lambda w silnikach 4g6x?? bo lanter ma głupkowate objawy, a i czuć benzynę w spalinach, chce sprawdzić sondę.
e-gen - 18-04-2011, 00:42

0-1V
matunio20 - 18-04-2011, 21:26

e-gen napisał/a:
0-1V


tak myślałem, ale chciałem się upewnić, dziex.

matunio20 - 21-08-2011, 11:30

Jak na razi plany na lantrę:
jedziemy pod kompa, w celu zlokalizowania przyczyny dużego spalania, wymieniamy co pokaż komp, być może wymienimy poduchę pod silnikiem.
Jeżeli wszystko będzie ok mechanicznie, zmieniamy prawy zewnętrzny przegub, bo stuka i cieknie.
jedziemy na przegląd.
Bierzemy się za blacharkę, niestety zaczyna pojawiać si coraz więcej rudego, tragedii nie ma, ale trzeba to zahamować. Dodatkowo skleimy tylni zderzak, zalejmy go żywicą i zobaczymy jak będzie, progi zrobimy i pociągniemy barankiem, pomalujemy grill, zlikwidujmy duże ognisko korozji przy szyberdachu (wyłazi na dach). polakierujemy prawe drzwi (różnią się kolorem po obcierce w Szwajcarii) tylni zderzak, grill, błotniki tylne. to chyba tyle. dobrze że większość tych prac zrobimy sami :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group