Eclipse - Techniczne - [1G 90-94] Jak zwiekszyc moc w eclipsie 1 gen 2,0 ????
wuerce - 19-02-2011, 13:16
rosomak1983 napisał/a: | wuerce napisał/a: | ale zmniejszy v max |
Który przydaje Cie sie na codzień |
to tak gwoli informacji. w maluchu to miało niebylejakie znaczenie
eclipse123 - 20-02-2011, 19:30
rosomak1983 napisał/a: | Panowie zapomnieliscie jeszcze o ITB , sam dzwiek miażdzy klate... a przyrosty mocy jak na NA rewelacyjne. | co to takeigo??
BeNeK - 20-02-2011, 20:36
ITB-Konstrukcja dolotu w której występuje osobna przepustnica na każdy kanał Ale czy faktycznie daje to aż tak duży przyrost mocy ? i jak w ecli doprowadzić do tego powietrze tak aby nie naleciało tam wody ? Na alledrogo znalazłem takie coś :] http://allegro.pl/honda-c...1460914942.html , czy do tego nie naleci wody tak jak jest tutaj zaprojektowane ? Przecież jak silnik dostanie dawkę wody to kaputtttttt ;D I ciekawy jestem ile takie coś kosztuje chodzi mi o ITB
Mniej więcej tak to wygląda http://www.youtube.com/wa...feature=related
rosomak1983 - 20-02-2011, 23:22
BeNeK napisał/a: | Ale czy faktycznie daje to aż tak duży przyrost mocy ? |
to chyba najlepszy mod NA... konstrukcja ,,sciagnieta z sciagaczy, BeNeK napisał/a: | I ciekawy jestem ile takie coś kosztuje chodzi mi o ITB |
same przepustnice nie tak drogo ale potem zaczyna sie zabawa z przeplywomierzem i nie tylko, generalnie dosc spora ingerencja, ale do ogarniecia.
BeNeK napisał/a: | Na alledrogo znalazłem takie coś :] |
wcale nie musi to tak wygladać.
http://www.youtube.com/watch?v=0ur7uadWcUE
świety polonez, szacun dla goscia bo zrobił np cała elekrytyke tj ECU sam
Noralnie mozna wysterowac to na Swini ale jak widac mozna samemu kompa zrobic
Tiamat - 21-02-2011, 09:41
zenek_bb napisał/a: | do ITB trzeba jeszcze dostarczyć powietrze wlotem na masce |
nie trzeba. poza tym ssak w eclipsie jest od strony ściany grodziowej i z zaciąganiem wody pod maską w tym miejscu problemów nie powinno być. Walisz na trąby wielki filtr i gitara. Ten crx w deszczu nie jeździ.
rosomak1983 - 21-02-2011, 13:54
Na te przepustnice nakłada sie pózniej tzw. ,,skarpety''
zenek_bb - 21-02-2011, 18:43
no, też słyszałem, tata mi opowiadał jak zatkał się olejem filtr powietrza w syrenie też skarpetę na gaźnik nakładał, a to czy babcia wydziargała na niej napis "synuś" czy "sparco" nie pomagało...
rosomak1983 - 21-02-2011, 21:27
Zenku ale serio tak na to mówia to sa specjalne filtry albo daje sie tak jak w motorach stozki, jest jeszcze mozliwosc puszki która zasysa normalnie przez dolot powietrze. (widziałem takie rozwiazanie )
Zreszta skoro w motorach jakos powietrze jest filtrowane to czemu tutaj nie miałoby zdac to egzaminu ?
wuerce - 22-02-2011, 07:55
tu jest parę fot
http://forums.club4ag.com/zerothread?id=26038
Rafalix - 18-12-2011, 15:12
Siema, jestem nowy na forum takze nie bic, mam swoje eclipse 1g n/a 2.0 6bolt juz od 6esciu lat dobrze mi sie nim jezdzi mialem sprzedawac ale troche mi szkoda i co wezme 5 tys. zl :> wiec pomyslalem ze przeznacze go do "zabawy" i eksperymentow. Takze chcialem podpiac sie do dyskusji i popytac czy jest sens i jak wykonac nastepujace zabiegi:
1. odelzenie ( o ile % masy) i wywazenia kola zamachowego.
2. walki balansowe (zamierzam tylko zdjac pasek, czy mozna tak jezdzic?)
3. planowanie glowicy(o ile mm.?) i polerowanie kanalow (jak to sie robi?).
4. sportowy filtr pasujacy do puszki i przeplywki (jaki?)
5. Katalizator juz wyciolem i wstawilem zwykla rure z kwasowki, cala klime tez wyjalem :>
6. Co jeszcze prostego i taniego mozna dlubnac, pewnie nic :>
Obecnie auto ma ok 8.3 od 0 do 100km/h i raz spobowalem ile pojedzie na maksa bylo ok 225km/h
od 100 do 120 na 5 biegu ma z 5,5sek
Takze mysle ze nie jest zajechany, pierscienie zmienialem juz i panewki, docieranie zaworow bylo. Ogolnie jestem esteta i robie wiekszosc pierdol :>.
Tiamat - 18-12-2011, 16:49
1. odelżenie ma sens, tylko w granicach rozsądku. Nie wiem ile waży seryjne koło, ale moje po odelżeniu waży ok. 5.8 - 5.9. Wydaje mi się, że 20 - 25% to bezpieczne wartości.
2. nie
3. zależy, czy miałeś planowaną czy nie. Na głowicy są ograniczniki. Poza tym można zmienić uszczelkę głowicy na doprężającą ( czytaj cieńszą ). Zrobienie kanałów zleciłbym zakładowi, który to ogarnia.
4. K&N
6. prosto i tanio raczej nic
ps. czym mierzyłeś? nie pisz, że stoperem na oko
pomiar od 100 do 120 na 5 biegu nic m i nie mówi, bo nie spotkałem się z pomiarem w takim zakresie
Rafalix - 18-12-2011, 18:02
Yow, heh no pewnie ze stoperem nie jestem az takim maniakiem zeby jakis dokladneijszy sprzet kupowac, pasazer siedzial obok i ze cztery razy mierzyl od 8.1sek do 8.3sek zawsze bylo. A od 100 do 120 na 5 biegu sprawdza sie elastycznosc (taki test z "auto swiat").
To moze w ogole nie ruszac tych walkow balansowych bo czytalem ze za duzo zabawy a praktycznie zero korzysci- tak zrobie.
Wiecie gdzie w moich okolicach mozna zrobic te male mody z kolem zamachowym i glowica, ktora ponoc mialem planowana ale tylko pod zalozenie nowej uszczelki czyli jakies 0.1mm. To gdzie mozna kupic taka uszczelke doprezajaca i filtr k&n dedykowany, bo na allegro znalazlem tylko jeden http://motoallegro.pl/fil...1980047876.html
Tiamat - 18-12-2011, 18:49
Rafalix napisał/a: | A od 100 do 120 na 5 biegu sprawdza sie elastycznosc (taki test z "auto swiat"). |
a nie przypadkiem 80 - 120km/h?
Mario - 18-12-2011, 19:14
Tiamat napisał/a: | a nie przypadkiem 80 - 120km/h? |
Dokładnie, ja o takim właśnie przedziale czytałem kiedyś...
Jakby ktoś chciał poczytać :
http://www.motofakty.pl/a...w_praktyce.html
Rafalix - 18-12-2011, 19:30
No tak 80-120, dawno czytalem ten auto swiat i sie pomylilem, ale mierzylem jak pisalem.
|
|
|