To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Eclipse - Techniczne - [1G 90-94] Jak zwiekszyc moc w eclipsie 1 gen 2,0 ????

wuerce - 19-02-2011, 13:16

rosomak1983 napisał/a:
wuerce napisał/a:
ale zmniejszy v max

Który przydaje Cie sie na codzień :D


:) to tak gwoli informacji. w maluchu to miało niebylejakie znaczenie :)

eclipse123 - 20-02-2011, 19:30

rosomak1983 napisał/a:
Panowie zapomnieliscie jeszcze o ITB , sam dzwiek miażdzy klate... a przyrosty mocy jak na NA rewelacyjne.
co to takeigo??
BeNeK - 20-02-2011, 20:36

ITB-Konstrukcja dolotu w której występuje osobna przepustnica na każdy kanał :D Ale czy faktycznie daje to aż tak duży przyrost mocy ? i jak w ecli doprowadzić do tego powietrze tak aby nie naleciało tam wody ? Na alledrogo znalazłem takie coś :] http://allegro.pl/honda-c...1460914942.html , czy do tego nie naleci wody tak jak jest tutaj zaprojektowane ? Przecież jak silnik dostanie dawkę wody to kaputtttttt ;D I ciekawy jestem ile takie coś kosztuje chodzi mi o ITB :D
Mniej więcej tak to wygląda http://www.youtube.com/wa...feature=related

rosomak1983 - 20-02-2011, 23:22

BeNeK napisał/a:
Ale czy faktycznie daje to aż tak duży przyrost mocy ?

to chyba najlepszy mod NA... konstrukcja ,,sciagnieta z sciagaczy,
BeNeK napisał/a:
I ciekawy jestem ile takie coś kosztuje chodzi mi o ITB :D

same przepustnice nie tak drogo ale potem zaczyna sie zabawa z przeplywomierzem i nie tylko, generalnie dosc spora ingerencja, ale do ogarniecia.
BeNeK napisał/a:
Na alledrogo znalazłem takie coś :]

wcale nie musi to tak wygladać.

http://www.youtube.com/watch?v=0ur7uadWcUE
świety polonez, szacun dla goscia bo zrobił np cała elekrytyke tj ECU sam :shock:
Noralnie mozna wysterowac to na Swini ale jak widac mozna samemu kompa zrobic :wink:

Tiamat - 21-02-2011, 09:41

zenek_bb napisał/a:
do ITB trzeba jeszcze dostarczyć powietrze wlotem na masce


nie trzeba. poza tym ssak w eclipsie jest od strony ściany grodziowej i z zaciąganiem wody pod maską w tym miejscu problemów nie powinno być. Walisz na trąby wielki filtr i gitara. Ten crx w deszczu nie jeździ.

rosomak1983 - 21-02-2011, 13:54

Na te przepustnice nakłada sie pózniej tzw. ,,skarpety''
zenek_bb - 21-02-2011, 18:43

no, też słyszałem, tata mi opowiadał jak zatkał się olejem filtr powietrza w syrenie też skarpetę na gaźnik nakładał, a to czy babcia wydziargała na niej napis "synuś" czy "sparco" nie pomagało...
rosomak1983 - 21-02-2011, 21:27

:) Zenku ale serio tak na to mówia to sa specjalne filtry albo daje sie tak jak w motorach stozki, jest jeszcze mozliwosc puszki która zasysa normalnie przez dolot powietrze. (widziałem takie rozwiazanie )
Zreszta skoro w motorach jakos powietrze jest filtrowane to czemu tutaj nie miałoby zdac to egzaminu ?

wuerce - 22-02-2011, 07:55

tu jest parę fot
http://forums.club4ag.com/zerothread?id=26038

Rafalix - 18-12-2011, 15:12

Siema, jestem nowy na forum takze nie bic, mam swoje eclipse 1g n/a 2.0 6bolt juz od 6esciu lat dobrze mi sie nim jezdzi mialem sprzedawac ale troche mi szkoda i co wezme 5 tys. zl :> wiec pomyslalem ze przeznacze go do "zabawy" i eksperymentow. Takze chcialem podpiac sie do dyskusji i popytac czy jest sens i jak wykonac nastepujace zabiegi:
1. odelzenie ( o ile % masy) i wywazenia kola zamachowego.
2. walki balansowe (zamierzam tylko zdjac pasek, czy mozna tak jezdzic?)
3. planowanie glowicy(o ile mm.?) i polerowanie kanalow (jak to sie robi?).
4. sportowy filtr pasujacy do puszki i przeplywki (jaki?)
5. Katalizator juz wyciolem i wstawilem zwykla rure z kwasowki, cala klime tez wyjalem :>
6. Co jeszcze prostego i taniego mozna dlubnac, pewnie nic :>
Obecnie auto ma ok 8.3 od 0 do 100km/h i raz spobowalem ile pojedzie na maksa bylo ok 225km/h
od 100 do 120 na 5 biegu ma z 5,5sek
Takze mysle ze nie jest zajechany, pierscienie zmienialem juz i panewki, docieranie zaworow bylo. Ogolnie jestem esteta i robie wiekszosc pierdol :>.

Tiamat - 18-12-2011, 16:49

1. odelżenie ma sens, tylko w granicach rozsądku. Nie wiem ile waży seryjne koło, ale moje po odelżeniu waży ok. 5.8 - 5.9. Wydaje mi się, że 20 - 25% to bezpieczne wartości.
2. nie
3. zależy, czy miałeś planowaną czy nie. Na głowicy są ograniczniki. Poza tym można zmienić uszczelkę głowicy na doprężającą ( czytaj cieńszą ). Zrobienie kanałów zleciłbym zakładowi, który to ogarnia.
4. K&N
6. prosto i tanio raczej nic :D
ps. czym mierzyłeś? nie pisz, że stoperem na oko :P
pomiar od 100 do 120 na 5 biegu nic m i nie mówi, bo nie spotkałem się z pomiarem w takim zakresie :shock:

Rafalix - 18-12-2011, 18:02

Yow, heh no pewnie ze stoperem nie jestem az takim maniakiem zeby jakis dokladneijszy sprzet kupowac, pasazer siedzial obok i ze cztery razy mierzyl od 8.1sek do 8.3sek zawsze bylo. A od 100 do 120 na 5 biegu sprawdza sie elastycznosc (taki test z "auto swiat").
To moze w ogole nie ruszac tych walkow balansowych bo czytalem ze za duzo zabawy a praktycznie zero korzysci- tak zrobie.
Wiecie gdzie w moich okolicach mozna zrobic te male mody z kolem zamachowym i glowica, ktora ponoc mialem planowana ale tylko pod zalozenie nowej uszczelki czyli jakies 0.1mm. To gdzie mozna kupic taka uszczelke doprezajaca i filtr k&n dedykowany, bo na allegro znalazlem tylko jeden http://motoallegro.pl/fil...1980047876.html

Tiamat - 18-12-2011, 18:49

Rafalix napisał/a:
A od 100 do 120 na 5 biegu sprawdza sie elastycznosc (taki test z "auto swiat").

a nie przypadkiem 80 - 120km/h?

Mario - 18-12-2011, 19:14

Tiamat napisał/a:
a nie przypadkiem 80 - 120km/h?

Dokładnie, ja o takim właśnie przedziale czytałem kiedyś...
Jakby ktoś chciał poczytać :) :
http://www.motofakty.pl/a...w_praktyce.html

Rafalix - 18-12-2011, 19:30

No tak 80-120, dawno czytalem ten auto swiat i sie pomylilem, ale mierzylem jak pisalem.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group