To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Eclipse - Techniczne - [1G 90-94] Zawieszenie do Eclipse 1g

wuerce - 19-02-2011, 13:20

ale co ma zawieszenie w cywilnym aucie do torowego? poza tym tam nie tylko są tak twarde stabilizatory, ale i cały zawias, tam nie ma nierówności są minimalne i w ogóle to inna liga.
Przy okazji - nie zdarzyło Ci się uszkodzić tak niski profil? Jak to funkcjonuje? Omijasz każdą nierówność czy jeździsz powoli? Ciężko mi sobie to wyobrazić w PL. Jak mój szef miał taki profil tylko na 19 w Insignie to co chwila ją rozwalał. Tyle że on jest średnim kierowcą.

paxel - 19-02-2011, 15:22

Też powoli zacząłem myśleć o takiej kombinacji --->
amorki http://allegro.pl/amortyz...1430050418.html
springi http://www.mapet-tuning.c...535-p-4996.html

barteski - 19-02-2011, 21:32

wuerce, octawia escort ?? nie no przegiołes teraz myslałem ze porównasz z honda wielaowahaczem albo innym japoncem a ty skoda i ford w skodzie zawias to tragedia tuleje wahacza te tylnie non toper siadaja bo sa za miekkie jak załozysz nowa juz lata jak wybita pozatym octawia fabia audi jedno zawieszenie a tyle aut a escort hm żony kobieta morze byc zadowolona ...
ja tam nie narzekam na zawias ekli a jezdziłem wszystkimi wersjami z belka i wahaczami ładnie sie prowadzi i zeby tam trakcje gubił tak o sam od siebie nie rozumiem morze faktycznie cos nie tak jest u ciebie . hm fakt faktem technologia zawiehy ma cwierc wieku wiec niema co
MATi1G, serwis parts faktycznie zakładałem ostatno do accenta 2 dni i zaczeły stukac wymienili od reki nastepne po prawie miesiacu sie zatarły do własciciela dotarło i zamienił na keyaby i po temacie ...

wuerce - 20-02-2011, 12:30

barteski nie mówimy o awaryjności tylko o jakości prowadzenia. Escort też ma chyba belkę z tyłu, ale m. in. o wiele precyzyjniejszy układ kierowniczy. A skoda ma i wielowahacz i precyzję prowadzenia. Przykra prawda, ale tak jest.
U mnie tylne amory i spręzyny nowe, przód 75%sprawności, wszystkie możliwe gumy powymieniane, sprawdzałem miesiąc temu dodatkowo na diagnostyce, gość twierdzi że wszystko gra i bucy, a żadnego dzwona nie miał, więc na bank wszystko jest gites. Po prostu takie rozwiązania.....

barteski - 20-02-2011, 15:48

wuerce napisał/a:
Po prostu takie rozwiązania.....
nato nic nie poradzimy
ja tam nie narzekam morze jestem mało wymagajacy :(

zenek_bb - 20-02-2011, 17:41

ja mam sprężynki mam te

http://www.horsepowerfrea...t_line_Kit/2103

Tiamat - 21-02-2011, 09:17

wuerce napisał/a:
Nawet Escort MkVII mojej żony ma znacznie lepszy układ i nieporównywalnie lepiej się prowadzi


tak się składa, że moja żona też ma mk7 ( 1.6 16v ) i rzeczywiście lepiej się prowadzi niż eclipse na ori kole i zawieszeniu. Na szczęście są " boltonsy" - u mnie kyb gr2 + vogtland + rozpórki megan + większa felga z niższym kapciem i jest duuużo lepiej.

rosomak1983 - 21-02-2011, 14:00

Tiamat napisał/a:
że moja żona też ma mk7 ( 1.6 16v )

chyba nie piszecie o eskorcie z tych lat co ecli 1G ...
Tamten eskort ma za lekkie dupsko i prowadzi sie do dupy.

wuerce - 21-02-2011, 14:15

Nie, nie chodzi nam o ostatnią jego wersję chyba od 97 produkowanego.
viader - 21-02-2011, 15:11

Ale fordy zawsze słynęły z bardzo dobrych zawieszeń, więc nie ma o czym dyskutować. Z czasów ecli jest sierra i też się o niebo lepiej prowadzi.
Tiamat - 21-02-2011, 15:17

mk7 tłukli od 95r.

viader napisał/a:
fordy zawsze słynęły z bardzo dobrych zawieszeń


zdadza się. co innego blacha :shock:

paxel - 24-02-2011, 21:44

Więc tak przed zakupem czego kolwiek wybrałem się na diagnostykę i w sumie dobrze zrobiłem bo jestem jakiś tysiak do przodu :D bo jak się okazało to amorki są w bardzo dobrym stanie ino wszystkie tuleje, gumy i końcówki mam wypierdzielone. Na chwile obecną już wszystko zmówiłem zobaczymy ile mnie to dokładnie będzie kosztowało bo za części w sklepie wyszło mi 480zł no ale jakiś rabat po znajomości dostane to może na flaszkę będzie :D i jeszcze zmówiłem nowe springi, może nie robią szału bo to MTS-TECHNIK ale zawsze to coś na dobry początek, będzie więcej hajsu na mody w aucie to i kupi się lepsiejsze :D a póki co muszą mi takie wystarczyć ---> http://www.mapet-tuning.c...535-p-4996.html
zenek_bb - 25-02-2011, 00:34

sprężynki z dwoma rodzajami zwojów fajne są :) na zakręcie trzymają, a na kostce brukowej pozwalają tłumić, ale dziura, to dziura...
wuerce - 25-02-2011, 11:39

Też mam MTS-Technik, dla mnie o niebo lepsze niż niewiele tańszy Jamex, chociaż.... jeszcze ich nie zamontowałem :)
A "dwa rodzaje zwojów" nie oznacza zawsze spreżyn progresywnych?

viader - 25-02-2011, 12:16

Też się cały czas zastanawiam nad sprężynami, fajnie że wrzuciliście te MTS-y bo wcześniej widziałem tylko jamexy albo 3x droższe eibachy. Dodam, że jak dla mnie pakowanie ponad 1000zł w same sprężyny to bezsens, więc szukam bardziej ekonomicznych rozwiązań. Autem nie szaleję po zakrętach a ten koszmarny prześwit mnie dobija :evil:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group